,,Tak tu jsem vyrůstala." řekla a roztáhla ruce. ,,Jako princezna." dodal jsem zasmál se. ,,Trochu." usmála se a přišla blíž ke mě. Já ji dal ruce na boky a přitáhl si ji ještě blíž. ,,Moje princezna." pošeptal jsem s úsměvem. ,,To se mi líbí." usmála se a ruce mi dala kolem krku. Přiblížil jsem se a políbil ji. Polibek mi vrátila a pak nás někdo vyrušil.
,,Amando ráda tě vidím." řekla nějaká paní a Amanda se mě pustila aby ji mohla podat ruku. ,,Dobrý den madam." usmála se. ,,Amando říkala jsem že mi můžeš tykat." zasmála se. ,,Promiň Diano." opravila se. ,,Co to tu máš za pohledného mladíka." zeptala se a já se usmál. ,,Jsem Tayler,těší mě." řekl jsem a políbil ji ruku. ,,Pěkný a vychovaný,líbí se mi." usmála se. Jen jsem se uculil a podíval se na Am která zadržovala smích. ,,Amando už budu muset jít ale ještě se uvidíme." řekla madam. ,,Dobře." odpověděla Am. Ještě se na nás usmála a pak odešla. ,,Nějak se červenáš." zasmála se a já zrudl ještě víc. ,,To není vtipné." řekl jsem a podíval se do jejich zelených očí. ,,To je roztomilé." řekla a dala mi pusu na líčko. ,,Pojď seznámím tě s rodiči." řekla a podala mi ruku. ,,Ehm no a oni ví..co se mezi námi.." koktal jsem. ,,Ne neví,ale tohle už necháme za námi." usmála se. ,,Tak dobře." řekl jsem a chytl ji za ruku. Co jsme se k někomu přiblížili tak Am pozdravili ona s nimi prohodila pár slov a pak jsme šli dál.
,,Jak tohle můžeš zvládat." zašeptal jsem ji u ucha. ,,Zvykneš si." mykla rameny.
,,Hele tam jsou." usmála se a já se zastavil. Tázavě se na mě podívala. ,,Am je to dobrý nápad?" zeptal jsem se ji.
,,Neříkej že se bojíš." zasmála se,ale když mě viděla tak její tvář se proměnila na kamennou. ,,Tayi nemáš čeho se bát,naši jsou v pohodě. Zamilují si tě,tak jako já." řekla a políbila mě. Na chvíli jsem to prohloubil a chytl ji kolem boků.
Odtáhla se a já si čelo opřel o to její.,,Miluji tě." zašeptal jsem. ,,To já tebe taky zlato." řekla a já se usmál nad oslovením. ,,Zlato? To se mi líbí." zabručel jsem,protože mi rukou zajela do vlasů a trochu mi je upravila. ,,Zvykej si." zasmála se a rychle mi dala pusu na líčko. Chytla mě za ruku a já propletl naše prsty. Vydali jsme se k nim a já se ještě jednou zhluboka nadechl.
,,Ahoj zlatíčko,vypadáš překrásně." řekli její rodiče stejně. ,,Ahoj." pustila se mě a objala každého z nich. ,,Kdo to je?" zeptala se její máma zvědavě a podívala se na mě. Už jsem se chtěl představit ale Am mě předběhla. ,,Mami,tati tohle je můj přítel Tayler." dořekla a já jsem myslel že jsem se přeslechl. ,,Přítel?" zeptal se její táta a sjel mě pohledem od hlavy až dolů. ,,Ano." usmála se. Tím mi vyrazila dech,zůstal jsem tam stát jako tvrdé Y a zapomněl jak se vlastně mluví. ,,Těší mě Taylere jsem Melissa můžeš mi tykat." natáhla ke mě ruku. Taylere uklidni se...
Am:
Tay tam stál a nebyl schopen se pohnout. Teda do doby než máma natáhla ruku. ,,Taky..taky mě těší." vykoktal ze sebe a políbil ji ruku. Chudák...
,,Těší mě Taylere jsem George." táta natáhl ruku a Tayler si s ním podal ruku. Táta se ho snažil zastrašit,tohle dělal vždy když jsem oznámila že mám kluka nebo přítele.
,,Pevný stisk to musím uznat." řekl táta a pak se usmál. No jo ale pak to stejně pomine...
,,Viděli jste Sáru?" zeptala jsem se jich. ,,Ano s Benem, milý mladík." řekla mamka a usmála se. ,,Jak dlouho spolu jste vždyť jsme přijeli minulý týden." zapsala se máma. ,,No...my meli jsme to složitější." poškrábal se na zátylku Tay. Rodiče se nechápavě podívali. ,,Počkat to je ten z té fotky." řekl táta. ,,Ano." odpověděla jsem. ,,Z jaké?" zeptala se nechápavě máma. ,,To je jedno,jsme spolu celý týden ale oficiálně asi-" nedořekla jsem. ,,Ode dneška." řekl Tay a usmál se. Konečně to byl zase on.,,Nechápu, vy mládí to máte tak složité." mávla rukou máma a zasmála se. Taky si myslím. ,,Hlavní je že jste šťastní." řekl táta a usmál se. ,,Já jsem protože je to ta nejúžasnější holka kterou znám a moc ji miluju." řekl s úsměvem Tayler a pak mi dal ruku kolem boků. ,,Jste roztomilí." řekla máma a oba nás pohladila po tváři.
,,Mel nech je tu a my musíme za Joshem slíbil jsme že za nimi zajdem." táta chytl mámu za ruku a máma se na nás usmála a pak šla s tátou. Sledovala jsem je jak odchází a pak cítila jak se kolem mého pasu obmotaly dvě ruce.,,Promiň." řekla jsem. ,,Proč?" pobaveně se zeptal. ,,Protože jsem tě nevarovala." uchechtla jsem se. ,,Vlastně jo řekla jsem ti ať si zvykáš na oslovení." zasmála jsem se. ,,To je jedno,jsem šťastný." zašeptal a dal mi pusu na líčko. ,,Takže můžu toto." řekl a začal mě líbat na krku. ,,Tayi,ale ne tady." zasmála jsem se a on přestal. ,,Tak jo ale tohle tady můžu." otočil si mě čelem k němu a začal mě líbat. Trochu jsem se usmála,rukou mu zajela do vlasů a tou druhou položila na rameno. ,,Můj." řekla jsem a znovu rty spojila. On se usmál do polibku a ruku ze zad mi dal na zadek. Já jsem mu ji zvedla ale on ji tam zase přemístil. ,,Ruku výš." zašeptala jsem a opřela se o jeho čelo. ,,Dobře." řekl a dal mi ještě rychlou pusu. Zvedla jsem obočí protože ji tam pořád měl. ,,Tayi." upozornila jsem ho. Než něco stačil udělat tak někdo přišel.
,,No ne takové prasárny na veřejnosti?" uchechtl se Ben a my se na něj otočili. ,,Tohle nic nebylo." řekl Tay a usmál se. ,,Pane bože Tayi neusmívej se tak." zasmála jsem se. ,,Proč mám důvod se usmívat." dal mi pusu a ruku dal kolem mojeho pasu. Je jako puberťák,to je strašné. Ale jsem ráda že už není tak nervózní jak byl. Sára se na mě zvědavě podívala a já naznačila že vysvětlím. Ale pak jsem slyšela rodiče.
,,Chci vám všem poděkovat za to že jste přišli." bla bla bla dal jsem to nějak neposlouchala protože to byly řeči pro ty lidi kolem nás. Tayler poslouchal a já ho sledovala ale pak jsem si položila hlavu na jeho rameno a nasávala jeho vůni.
Máma ještě mluvila ale táta ji vystřídal.
,,....Amanda naše dcera." slyšela jsem jen mé jméno a všichni se na mě podívali. ,,Lásko myslím že máš jít za rodiči." zašeptal Tay a usmál se. ,,Sakra." řekla jsem potichu a s úsměvem šla za rodiči. Vždy jsem se bála chodit takhle před všechny ty lidi,a navíc když nevím co čekat. Postavila jsem se mezi ně a usmála jsem se na ostatní. Táta se ujal mluvení a začal : ,,Chtěl bych vám říct že za pár let bych potřeboval aby za nás firmu někdo řídil,někdo už mladší než budeme my dva s Mel." odmlčel se a mě došlo o co jde. ,,Takže bych vám chtěl říct že tu firmu předáme Amandě. Je to rodinný podnik tak ať to dál pokračuje....Am až skončíš vysokou tak bych tě začal zaučovat ve firmě a pak ti ji předám." dořekl a já tam jen zůstala stát. ,,To nemůžu." otočila jsem se na ně a zašeptala. ,,Ale můžeš." řekl táta. ,,Já neumím řídit firmu." vyšilovala jsem. ,,Am to tě naučíme ještě máš čas předám ti ji až budeš připravená a budeš vše umět." řekla s úsměvem máma. Jak se může usmívat já ne to nezvládnu... Já potřebuji na vzduch. ,,Omluvte mě." řekla jsem všem a běžela pryč v rámci možností,protože s podpadky se moc běhat nedá. Obešla jsem všechny ty lidi a taky Taylera,Bena a Sáru. Vyšla jsem ven a šla si sednout na houpačku.
ČTEŠ
Sázka nebo láska?
Teen FictionAmanda(20) se po více zkušenostech, že ji kluk ublížil rozhodla, že se k nim taky tak bude chovat. Nějakou dobu se ji to dařilo dokud se nevsadila se svojí kamarádkou o jednoho hodně pěkného kluka. Ze začátku to vážně byla sázka, ale pak se zamilov...