,,Děkuji ti." řekla jsem. ,,Vypadáš příšerně." uchechtla jsem se a přišla k němu blíž. Zvedla jsem ruku a trochu se dotkla jeho obočí. ,,Au." sykl a zašklebil se. Omluvně jsem se usmála. ,,Ty taky nevypadáš nejlíp." uchechtl se. ,,To obočí by sis měl nechat zašít." řekla jsem ale on kroutil hlavou. ,,Ne to je dobrý." řekl a usmál se. Nad tím jsem protočila očima.
,,Víš no já promiň." vykoktala jsem. ,,Za co vždyť ty si nic neudělala." řekl nechápavě.
,,Ale jo chovala jako kráva a chci ti říct že se na tebe nezlobím a odpouštím ti,teda spíš bych to měla být já co bych měla žádat o odpuštění." zašeptala jsem. ,,Ty ne já...já jsem slyšel že chceš skončit a nechceš mi ublížit,ale byl jsem naštvaný tak jsem řekl tu největší blbost na světě." odpověděl a já jsem se usmála. ,,Takže jsme zase v pohodě?" zeptala jsem se.
,,Ehm jo." řekl a já se chystala odejít. ,,Počkej Am." řekl Tayler,když jsem se otočila tak mě políbil. Byla jsem překvapená,protože jsem to nečekala ale polibek jsem mu oplatila. Čelo si opřel o to moje a podíval se mi do očí.I přes to všechno co se stalo jsem ho milovala a byla mu vděčná že dnes to byl on do koho jsem narazila. Zvedla jsem ruku a jemně ho pohladila po tváři. ,,Am může to být jako předtím?" vypadlo z něj. Tohle mě zaskočilo, nevěděla jsem co říct.Určitě bych chtěla, ale přece jen chvíli odstupu by taky nebylo špatné. ,,Tayi já..já nevím možná." odmlčela jsem se.
,,Am moc tě miluju a omlouvám se ti prosím chci aby to bylo jako před tím." odtáhl se a sklopil hlavu. ,,Taky tě miluju, ale nebylo by to trochu unáhlené dát se dohromady a ještě ke všemu po včerejšku a dnešku?" zeptal jsem se ho a zvedla mu hlavu.V jeho očích bylo pochopení ale i smutek. ,,Jsem kretén kdybych si to nechal od tebe vysvětlit tehdy tak jsme to nemuseli tak řešit." povzdychl si. ,,A já si to měla celé vyslechnout včera." dodala jsem smutně.
,,Ti dva měli pravdu." uchechtl se Tay.
,,Moc jsme to řešili." řekla jsem a jemně se usmála.Chvíli jsme tam stáli a jen mlčeli.
,,Tak já už půjdu uvidíme se zítra." řekla jsem. Tayler se ale chtěl rozloučit jinak,tak si mě přitáhl a začal líbat. Ne že by mi to vadilo to ne naopak docela jsem to chtěla. Spolupracovala jsem a rukou mu zajela do vlasů. Trochu jsem za ně zatahala,on vzdychl a já se pousmála.
Jenže on si mě k sobě více přitlačil,já to nečekala a pootevřela jsem pusu.Ten zmetek toho využil a vplul jazykem do pusy. Trochu jsme ten odstup porušili no.
Došel nám vzduch, tak jsme se odtáhli a on se usmál. Tenhle úsměv mi chyběl, strašně moc. ,,Tak ahoj." řekl pořád s tím roztomilým úsměvem. ,,Ahoj." uchechtla jsem se a šla jsem na pokoj. Ještě jsem párkrát otočila hlavu na něj. On tam stál,usmíval se jako sluníčko a něco si říkal.Po chvíli jsem přišla na pokoj. ,,Am volala jsem ti a -" nedořekla kamarádka když mě viděla. ,,Co se ti stalo?!" zeptala se vyděšeně a začala mi prohlížet obličej. ,,Potkala jsem Nikolase." řekla jsem a mykla rameny.Ne že by mi to bylo jedno. ,,Ten hajzl kde je." zeptala se odhodlaně. ,,Co chceš jako dělat?" zeptala jsem se ji nazpátek a povytáhla obočí. ,,Jdu ho zbít." řekla a já se zasmála. ,,Co je na tom směšného Am ublížil ti a ty se směješ." řekla naštvaně.
,,Protože už nemusíš někdo jiný se o to postaral." zašeptala jsem.Nevěřícně na mě vykulila oči a chtěla okamžité vysvětlení. ,,Když jsem utíkala tak jsem narazila do Taylera." to poslední slovo jsem zašeptala,ale zřejmě to slyšela.,,Takže ho zbil Tayler a co pak." zvědavě se na mě podívala.Řekla jsem ji jak to celé bylo až na tu pusu a líbačku na konci.To by byl ještě větší výslech.
,,Takže jste zase spolu." zářivě se usmála.
,,Sáro ne ještě ne a-" nedořekla jsem protože se začala mračit a ucpala mi pusu. ,,Chceš mi říct že tě zachránil a vy jste se nedali dohromady,když jste si to odpustili?!" řekla namíchnutě Sára a já jen zakroutila hlavou. ,,Pane bože." vydechla a vstala z postele. ,,Ty vole oni nejsou spolu." říkala si pro sebe a chodila po pokoji. Já si vzala pyžamo, okoupala jsem se,umyla zuby a šla spát. Nebo by tato ještě dál probírala.
ČTEŠ
Sázka nebo láska?
Teen FictionAmanda(20) se po více zkušenostech, že ji kluk ublížil rozhodla, že se k nim taky tak bude chovat. Nějakou dobu se ji to dařilo dokud se nevsadila se svojí kamarádkou o jednoho hodně pěkného kluka. Ze začátku to vážně byla sázka, ale pak se zamilov...