Am:
Takového jsem ho ještě neviděla. Zřejmě to byla částečně moje vina. Viděla jsem jak odchází, takže jsem tam stála sama.
Ale co mě nejvíce překvapilo bylo když řekl že mi odpustil. Ale tím pádem jsem já ta špatná.Sára byla u Bena,Tayler odešel a já byla sama na pokoji. Bylo kolem sedmi, tak jsem se vydala ven abych se prošla. Šla jsem do parku a sedla si tam na lavičku.
,,Amando ty si taková kráva." zanadávala jsem si. Dneska jsem nikam nechtěla, protože mi nebylo dobře a ne kvůli němu. Kdybych to upřesnila, tak k ničemu nemuselo dojít. Dala jsem si sluchátka a pustila si písničky. Chvíli jsem seděla na lavičce, ale pak jsem se rozhodla jít někam dál. Musela jsem se opět pořádně projít. Šla jsem kolem menšího lesíku až na palouček, který vypadá v zimě překrásně. Ráda tam chodívám, když mě naštve Lee nebo nějaký jiný profesor. Chvíli jsem se procházela a rozhlížela se kolem. ,,Vždy tu je nádherně." vydechla jsem. Musela jsem si to vyfotit bylo to úžasné. ,,Kdyby to viděl Daniel." zašeptala jsem si pro sebe a usmála jsem se. Nakonec jsem se vydala zpátky. Procházela jsem parkem, když vtom se něco pohlo. ,,Dlouho jsme se neviděli." řekl někdo a vystoupil ze stínu stromů.
,,Co chceš Nikolasi." řekla jsem nejistě.
,,Tak co jak ti to jde s Taylerem vyhrála si sázku?" zvedl koutky do pokřiveného úsměvu. ,,Já ji zrušila a co ti je po tom." řekla jsem a ucouvla,protože se přibližoval. ,,On to zjistil. Jaká smůla." zasmál se. Ten kluk mě začíná děsit čím dál tím víc. ,,Přestaň." řekla jsem. ,,No ne ty ho miluješ,takže si pohořela ty." uchechtl se a přiblížil se ještě víc. Narazila jsem na kmen stromu a vystrašeně se mu podívala do očí.
,,Já já .." nedokázala jsem nic říct.
Am vzchop se,nemůžeš se teď bát...
Ale to nejde je to těžké..
,,Tady má někdo strach,to bych do tebe neřekl Am." zašeptal mi u ucha a pak se zaměřil na moje rty. Začal mě líbat. Já se ho snažila odstrčit, ale byl moc silný.
No tak Am mysli...
Kopla jsem ho kolenem do rozkroku a snažila se utéct. On zanadával a pak jsem slyšela jak ke mě běží. Po chvíli mě chytl za zápěstí a otočil si mě k sobě. ,,Nebezpečná svině." řekl skrz zuby.
,,Nesahej na mě ty debile." řekla jsem a pak spadla na zem. Ucítila jsem tupou bolest na tváři. Chytla jsem se za ní a cítila jak mi teče krev. Vyděšeně jsem se na něj podívala a na zemi začala couvat dozadu, protože se začal přibližovat. ,,Nech mě." zakřičela jsem na něj. ,,A co když nechci." usmál se a naklonil se blíž. Toho jsem využila, kopla ho do břicha,rychle se zvedla a běžela co nejrychleji pryč.Jen jsem se na chvíli ohlédla a hned jsem do někoho narazila. ,,Promiň já se asi nedíval." řekl někdo a já se podívala. ,,Taylere." rozbrečela se a rychle ho objala. ,,Am..co se stalo." zeptal se mě a objetí opětoval. Bylo mi jedno co jsme si udělali prostě jsem ho musela obejmou. Trochu jsem se odtáhla,ale on mě přerušil dřív než jsem něco řekla. ,,Kdo ti to udělal." zeptal se naštvaně a otočil mi hlavu aby se mohl podívat. Sklopila jsem hlavu a začala si hrát s přívěskem. ,,Am podívej se na mě." řekl a já se podívala. ,,Kdo ti to udělal?" dodal nabroušeně. ,,Nikolas." zašeptala jsem a viděla jak se jeho jasně modré oči změnily na temné.
,,No ne koho to vidím." zasmál se někdo za mnou. Ihned jsem poznala kdo. Otočila jsem se a trochu ucouvla dozadu.
Cítila jsem jak jsem narazila do Taylera a on mi dal ruku na záda. ,,Tak co Taylere neříkal jsem ti to už tehdy a ty si nevěřil." ušklíbl se Nikolas. ,,Není to pravda." řekl hlasem, který jsem neznala. Byl plný hněvu a ještě něčeho co jsem nedokázala určit. ,,Ale,ale ty ji přesto miluješ jak 'hezké'." uchechtl se. ,,Ty si ji uhodil." řekl skrz zaťaté zuby,cítila jsem jak se napnul a zatl ruce v pěst. ,,Zasloužila si to svině jedna." řekl Nikolas a podíval se na mě.
,,Neměl si na mě sahat."popotáhla jsem a hlas se mi třásl. ,,Ale předtím ti to nevadilo." řekl naštvaně Nik. ,,A nedělej svatou,děvko." zavrčel. Chtěla jsem něco říct ale Tayler po něm vyjel. Začali se tam navzájem bít.,,Chráníš ji." řekl mezi tím Nikolas a dal Taylerovi pěstí do obličeje a on spadl. Nik toho využil a začal ho zasypávat ranami.
,,Nech ho, přestaň." zakřičela jsem na něj a snažila se ho z Taylera sundat. Jediné čeho jsem se dočkala byla pěst v obličeji kterou jsem dostala od Nika a spadla jsem na zem. Tay získal čas aby se vzpamatoval tak ho ze sebe sundal a běžel ke mě.
,,Am,Am jsi v pořádku?" zeptal se vyděšeně a sklonil se ke mě. ,,Jo...jsem." zašeptala jsem a pokusila se o úsměv. Usmál se a chtěl se otočit ale dostal pěstí od Nikolase. ,,Nikolasi přestaň." řekla jsem a podívala se na Taylera,kterému tekla krev ze rtu z nosu,měl rozseklé obočí a modřínu pod okem.,,Proč? Bojíš se o něj." zeptal se pobaveně. ,,Nechceš aby tvůj milovaný dostal nakládačku." dodal s úšklebkem a sklonil se. Byla jsem naštvaná na sebe na něj a ano bála jsem se o Taylera. Vysmíval se a ja to nevydržela a dala mu co největší silou pěstí do obličeje. Zapotácel se protože to nečekal,zakopl a spadl na zem. ,,Am." vydechl Tayler a pomalu se zvedal. ,,Ty krávo." řekl rozzuřený Nikolas,rychle se zvedl a už mi chtěl něco udělat,ale Tayler ho zastavil. Teď to byl Tay co ho zasypával údery.
Po chvíli Nikolas vypadal příšerně ale Tayler nevypadal jako by chtěl přestat. ,,Taylere nech ho vždyť ho zabiješ." řekla jsem zoufale. Tayler se na mě podíval já si všimla že jeho oči byly zase čistě modré. Zvedl se a poodstoupil od něj. Všimla jsem si jak se Nikolas pomalu zvedl něco si řekl pro sebe a odešel. Tayler přišel ke mě a natáhl ruku.
Pomohl mi se zvednout a pak sklopil hlavu.
ČTEŠ
Sázka nebo láska?
Teen FictionAmanda(20) se po více zkušenostech, že ji kluk ublížil rozhodla, že se k nim taky tak bude chovat. Nějakou dobu se ji to dařilo dokud se nevsadila se svojí kamarádkou o jednoho hodně pěkného kluka. Ze začátku to vážně byla sázka, ale pak se zamilov...