Dny ubíhaly a Am se pořád neprobudila a ta pravděpodobnost že se neprobudí se zvěstovala. Byl jsem už zoufalý. Nevěděl jsem co mám dělat. Ben se mě se Sárou snažili rozveselit, ale ani jednou se jim to nepovedlo.
,,Taylere jsou to dva týdny, co tady chodíš jako mrtvola vše si vyčítáš a mě to štve." řekl Ben naštvaně. ,,Mám důvod." odbyl jsem ho. ,,Ne tohle, ale není normální ty aji jako mrtvola vypadáš." poplácal mě po tváři. Oblékl jsem si rifle, mikinu a chystal se ke dveřím, ale zastoupil mi je.
,,Dneska tam nepůjdeš." řekl a já se ironicky zasmál. ,,Jdu." řekl jsem a snažil se ho odstrčit. ,,Nejdeš chodil si tam celou dobu a doktoři říkali, že ji nepomůžeš." řekl naštvaně. ,,No a co." odbyl jsem ho. ,,Dneska jdeš s námi." řekl Ben a zazubil se. Zakroutil jsem hlavou a chtěl si vzít klíčky, ale on byl rychlejší. ,,Taylere Kingu když říkám, že tam dnes nepojedeš, tak nepojedeš." řekl odhodlaně. Jen jsem si povzdechl, protože když si za tím stal tak to nemělo smysl.Vzali mě do nějakého klubu, který prý objevili. Hrála tam nahlas hudba, většina lidí tancovala nebo se opíjela. Rád bych patřil do té druhé, tak jsem se vydal k baru. ,,Co si přeješ?" zeptala se mě holka za pultem. ,,Ehm to nejsilnější co tu máte." řekl jsem. ,,Špatný den?" zeptala se pobaveně. ,,Ne, dva týdny." odpověděl jsem ji. Nevím co mi to dala, ale bylo to docela dobré. Už jsem v sobě něco měl, když ke mě přišli Ben se Sárou.
,,Taylere tak co jak je?" zeptal se mě Ben.
,,Pořád mizerně." řekl jsem opile. ,,Sakra kolik si toho v sobě měl?" optala se mě Sára. ,,Málo ještě málo." odpověděl jsem a vypil další sklenku. "Zlato už nepij." slyšel jsem nějaký hlas.
,,Kdo to řekl?" zeptal jsem se. ,,Nikdo nic neříkal, je ti dobře?" řekl Ben a podíval se mi do očí. Viděl jsem dvojmo o to nic, ale já viděl i Am za Benem. ,,Kurva." zanadával jsem. Postavil jsem se a musel jsem se chytnout něčeho jinak bych ležel na zemi. ,,Kam jdeš?" tázavě se zeptal Ben. ,,Tam." ukázal jsem za něj. ,,Za Am." odpověděl jsem. ,,Taylere Am je v nemocnici." řekla Sára. ,,Ne, ne já ji vidím." přesvědčoval jsem je. ,,Co si měl?" chytl mě Ben. ,,Řekl jsem to nejsilnější co tu mají." odpověděl jsem a snažil se dát jeho ruku pryč. ,,Tayi podívej se na mě." podívala jsem se na Sáru. ,,Am je v nemocnici a ještě se neprobrala jak může být teda tady?" trochu déle mi trvalo než mi to došlo. Začal jsem kroutit hlavou. ,,Am..." řekl jsem a sedl si zpátky.
,,Je to moje vina jsem za ní zodpovědný." řekl jsem a hlavu i dal do dlaní. ,,Ne to neříkej brácho, tohle jsme už řešili není to tvoje vina, tak si to pořád neříkej. Byla to nehoda nic si nemohl dělat." řekl Ben a položil mi ruku na rameno. ,,A víš co radši už pojď jsi totálně našrot." zasmál se a pomohl mi se zvednout. Oba dva mě podepírali a šli jsme pomalu ke kampusu. ,,Já ji, ale viděl." zakňučel jsem. ,,Zítra se půjdeš přesvědčit že je v nemocnici." řekl Ben.Až jsme došli na pokoj, tak mě posadili na postel. ,,Radši běž spát." řekla pobaveně Sára, když mě pozorovala. ,,Já ji chci vidět." řekl jsem. ,,Zítra ji uvidíš." odpověděl Ben a něco hledal. ,,Dneska." řekl jsem a zamračil se. ,,Je jedenáct večer pochybuji, že tě pustí a ještě když si opilý." zkonstatoval Ben a přišel ke mě. ,,Já si tam zajedu sám." obeznámil jsem ho, ale on se začal smát. ,,Zajedeš? A čím? Jsi opilý nemůžeš řídit." pobaveně mě sledoval. Měl pravdu, ale já ji vážně chtěl vidět. "Miluji tě" slyšel jsem znovu ale zřejmě v mojí hlavě. ,,Taky slyšíte hlasy?" zašeptal jsem. Oba dva se na sebe podívali a pak zpátky na mě. ,,Co slyšíš." zeptala se Sára. ,,Nic to je jedno." uchechtl jsem se. ,,Dobře tak, tady máš prášek na bolest hlavy zítra a tady aby si už usl." řekl Ben a dal mi prášek na spaní. ,,Jasně tati." zašklebil jsem se pak ho spolkl a zapil. ,,Jste strašní, ale lepší jak rodiče." uchechtl jsem se a lehl si do postele. ,,Tak děkujeme." zasmála se Sára.
,,Už půjdu, tak zítra." slyšel jsem ještě. ,,Ne zůstaň ať tam nejsi sama." odpověděl Ben. ,,A nebude to vadit?" optala se. ,,Ne klidně si tu zůstaň." zamumlal jsem. ,,Vidíš, tak pojď ke mě." řekl Ben.
Taky bych to chtěl říct znovu Am, ale nemůžu. Po chvíli jsem usl.
ČTEŠ
Sázka nebo láska?
Teen FictionAmanda(20) se po více zkušenostech, že ji kluk ublížil rozhodla, že se k nim taky tak bude chovat. Nějakou dobu se ji to dařilo dokud se nevsadila se svojí kamarádkou o jednoho hodně pěkného kluka. Ze začátku to vážně byla sázka, ale pak se zamilov...