*12*

9.1K 325 4
                                    

Nevím jak dlouho jsme spali ale slyšela jsem bouchnout dveře a pak jen zalapání po dechu a uchechtnutí. Rychle jsme se posadila a peřinu si tiskla k sobě. Předemnou stala Sára a vedle ní usměvavý Ben. Kurva že ti dva mají ale načasování. Trochu jsem žduchla do Taylera a on jen zabručel. Tohle rozesmálo Bena a Sára se k němu přidala. Tayler pomalu otevřel oči a když je uviděl tak se taky rychle posadil. ,,Kurva." vyšlo z něj a já se pousmála. ,,Promiňte nevěděli jsme že to až tak skončí když vás necháme samotné." řekl pořád se smíchem Ben.
Tayler se na něj zamračil a já taky. Sára se přestala smát a tahala Bena pryč za což jsme ji byla vděčná. ,,Hele počkej to chtělo fotku ty jejich výrazy byly k nezaplacení." křikl Ben a pořád se smál. Slyšela jsem ho i přes ty dveře jak se pořád směje.

Podívala jsme se na Taylera a on sebou švihl do postele. ,,Tak tohle se mi nestalo vždy si dávám pozor." řekl a hlavu zakryly jeho dlaně. Taky se mi to nestalo teda jen jednou ale tam ten dotyčný ihned odešel,ale tady to vypadá na provokování tak dlouho dokud to Bena nepřejde.
Vzala jsme mu ruce a dala je pryč. Sehla jsem se a políbila ho. ,,Už je to jedno." řekla jsem a mykla rameny. Opřel se o loket a druhou rukou si mě přitáhl do polibku. Naše čela se o sebe opírala a on se usmál. ,,Děkuji." řekl a já se tázavě na něj podívala. ,,Za to že jsi nejúžasnější holka." usmál se a ještě jednou mě políbil. ,,Myslím že se radši oblečeme ne?" řekla jsem a usmála se. S úsměvem přikývl a začal se rozhlížet po věcech.

Tayler:

Am se oblékla a šla do koupelny. Já jsme se pomalu dooblékl a sedl si na postel.
Kurva tohle byl po dlouhé době nejlepší sex. Až na to že teď bude Ben provokovat,ale kdyby náhodou tak mu asi vrazím. Vytáhl jsem si mobil a napsal Benovi že už tu můžou přijít. V tu chvíli vyšla Am a usmála se na mě. Úsměv jsem opětoval a natáhl ruce aby šla za mnou. Přišla ke mě a sedla si mi na klín.
Teď jsem byl spokojený. ,,Mohli bychom dneska ještě něco podniknout." navrhla a rukou mi zajela do vlasů. ,,Hmm...mohli co navrhuješ?" zeptal jsem se a přivřel oči. Chvíli přemýšlela a pak mykla rameny. ,,Něco v pokoji nechce se mi nikam chodit." řekla a usmála se. Tak jo tady se moc věcí nedá dělat...
Nad tím jsem se uchechtl. Všiml jsem si jejího tázavého pohledu,tak jsem si ji přitáhl do polibku který mi okamžitě oplatila. Sedla si na mě obkročmo a ruce si dala kolem mého krku. Zvedl jsem obočí a ona se zase usmála. ,,Miluju tě." vypadlo ze mě. A všiml jsem si že se trochu zarazila ale já na chvíli taky. Vážně si to chtěl říct?

Ruce jsem si dal na její zadek a přitáhl si ji blíž a začal ji líbat. Přejel jsem jazykem po jejím rtu a žádal o vstup. Trochu pootevřela pusu a já tam vplul. Vášnivě jsme se líbali dokud někdo nerozrazil dveře a kdo jiný než Ben to mohl být že...
,,Lidi však jste se před chvílí z té postele vyhrabali." řekl pobaveně a já si ho přeměřil pohledem. ,,Sorry no." zvedl ruce do obraného gesta a Sára mu dala pohlavek.
,,Jen si ho hlídej." zasmála se Am a zvedla se. Ben se na ni zamračil a ona mykla rameny ale mě pohled spadl na její božský zadek. Skousl jsem si ret když jsem si vzpomněl že jsem ho před chvílí držel. ,,Tayi co ty bereš to?" zeptala se mě Sára. ,,Co...nějak jsme se zamyslel." řekl jsem a podíval se na ně.

Večer jsme strávili tím že jsme si zahráli karty a i flašku. Bylo něco kolem jedenácti tak jsme se s Benem rozhodli jít na pokoj. Rozloučili jsme se s holkama a pak každý zvlášť. Poté jsme šli na pokoj ale já si vzpomněl že jsem zapomněl mobil nahoře. ,,Bene počkej já si tam nechal mobil." řekl jsem a otočil jsme se. ,,Tak dělej." řekl a sedl si na lavičku.
Když už jsem byl u pokoje tak jsem slyšel jak se holky baví.

,,...ne,ne Sáro já končím." řekla Am a já zůstal za dveřmi a poslouchal. ,,Ale proč?" zeptala se Sára. ,,Nemůžu,nemůžu mu ublížit, prostě nemůžu." já pořád nechápal o co jde. ,,Am ty ses zamilovala." vydechla Sára. ,,Ano a proto tu sázku ruším klidně ti dám těch 120 eur ale jen mě nenuť...." zakňučela Am a mě to došlo. Ona se jen vsadila. Vsadila se o mě...a já kretén ji to sežral. Naštvaně jsem kopl do dveří a už to nemínil poslouchat,tak jsem šel. Byly to jen kecy,všechno si vymyslela aby mě pak odkopla. A já kretén jsem se s ní vyspal. Bez mobilu jsem se vydal na pokoj a cestou přibral Bena. ,,Tak co máš ho?" zeptal se mě. ,,Ne." odbyl jsem ho a šel dál. Celou cestu na pokoj se mě ptal co se stalo a kde mám mobil ale já ho ignoroval.

,,Tak a dost,do prdele řekni co se stalo!" řekl už naštvaně Ben. Mlčel jsem. ,,Kurva dělej chci-" nedořekl protože už mě vážně štval. ,,Vsadila se o mě!" zařval jsem na něj a šel si lehnout.

Sázka nebo láska?Kde žijí příběhy. Začni objevovat