*46*

7.8K 238 0
                                    

Po nějaké době

Už jsem v kampusu. Doktor mě pustil ve středu. Tayler si mě hlídá, aby se mi nic nestalo. Sára zase na mě dává pozor na pokoji, takže teď ani moc času netráví s Benem. Už jsem ji několikrát říkala ať za ním jde, ale jen mě odbyla, že bude se mnou a toť vše. Profesoři mi docela pomáhají dohnat ty věci na co jsem chyběla. Ale proč mě tak hlídají? Protože jsem prostě zničeho nic jednou omdlela.
Prostě jsem šla z přednášky zatočila se mi hlava a málem sebou sekla o zem kdyby tam nebyli Tay, Sára a Ben. Jsou strašní hlídají mě jako by mi bylo pět a mě se to nelíbí. Na každém kroku se mnou někdo je. Doktor mi řekl ať ještě odpočívám a nedělám nic namáhavého, ale já jim vždy chci utéct, nikdy se mi to ale nepovede.

,,Am!" slyším naštvaný hlas kamarádky.
No jo když se nedívala, tak jsem odešla do parku. Musela jsem se zasmát a ohlížela jsem se za sebe jestli už nejde. Když jsem zpátky otočila hlavu narazila jsem do svalnaté hrudi. ,,Lásko zase." uchechtl se Tay. ,,Ale no tak." povzdechla jsem si a hlavu položila na jeho hruď. Objal mě a dal mi pusu do vlasů. ,,To si nemůžu zajít někam sama?" zaprotestovala jsem a odtáhla se. ,,Ne." řekl a políbil mě. ,,Zlato jsem v pořádku nemusíte mě tak hlídat, už mě to štve." zamračila jsem se a obešla ho. ,,Ale já tě musím hlídat nechci, aby se ti něco stalo." křikl na mě, protože už jsem byla na konci parku. ,,Tak mě nehlídej a jen pojď se mnou." zakřičela jsem a otočila se.
Všimla jsem si jak se usmál a rozběhl se za mnou. ,,No pojď." zasmála jsem se.
Propletli jsme si prsty a já jsem ho chtěla vzít na tu louku kde jsem vždy chodila. I přesto že jsme spolu rok, tak jsem ho tam ještě nevzala, teda až teď. Šli jsme potichu, ale i přes to nám bylo dobře. I když se párkrát zeptal kde jsem jen jsem mu řekla že uvidí.

Když jsme tam přišli vypadalo to jako vždy překrásně. ,,Úžasné." vydechl Tay. Pustil mě a poodešel dopředu. Sledovala jsem každý jeho krok, když se ode mě vzdaloval a šel k lavičce u menšího jezírka. S úsměvem jsem šla za ním. Sedl si na lavičku, já si chtěla sednout vedle, ale Tay si mě stáhl k sobě na klín. ,,Tady jsme chodívala, když jsem měla špatný den nebo jsem se potřebovala odreagovat." řekla jsem a dívala se na krajinu. ,,Je to tu uklidňující." zašeptala jsem. ,,Je to překrásné, ale na tebe nikdo nemá." zašeptal Tay a já se na něj s úsměvem podívala. Zastrčil mi za ucho pramen vlasů, a potom mě políbil. Rukou jsem mu zajela do vlasů a tu druhou jsem mu dala na rameno. ,,Miluji tě." zašeptal a pak opět spojil naše rty. Usmála jsem se do polibku a on si mě přitáhl blíž. Z nevinného polibku to skončilo líbáním.
Nakonec jsme se odtáhli a usmáli se na sebe. Ještě jsem ho pohladila po vlasech a objala ho. ,,Už bychom, ale měli jít." zamumlal Tay a dal mi pusu na krk. ,,Dobře." potichu jsem se zasmála. Stoupla jsem si a s Taylerem jsme se vydali zpátky do kampusu.

,,Na takové procházky bychom mohli chodit častěji." zasmál se Tay a dal mi pusu na líčko. ,,Klidně, ale když už mě nebudete hlídat." mykla jsem rameny. ,,Počkat, počkat to teda ne." ironicky se zasmál. ,,Jednou..stalo se to jednou a už je to docela dávno." zakňučela jsem. ,,Stalo se to před třemi týdny a navíc jsem se bál." podíval se na mě zamračeně. ,,No jo, ale od té doby už ne, no tak není mi pět, aby jste mě tak hlídali." zaprotestovala jsem a podívala se mu do očí. Chybí mi jít na kontrolu jen jednou a pak už nemusím. ,,Lásko prostě ne, hlídat si tě budu." řekl a založil si ruce na hrudi. Vypadal strašně sexy...Am na co myslíš stejně ti doktor zakázal něco co tě vyčerpá... A on by to udělal.
,,Tak jen ty, ale Sára ať si hlídá třeba Bena." zakňučela jsem, ale musela si skousnout ret. ,,Co já." zeptala se za mnou Sára, měla založené ruce na hrudi a mračila se na mě. Podívala jsem se na ni a omluvně se usmála.Ben se za ní potichu smál. ,,Nechce aby si ji tak hlídala a máš prý hlídat Bena." uchechtl se Tay. ,,Proč mě?" zeptal se nechápavě Ben. ,,Hele Sáro mě stačí, když mě hlídá tato příšera." zasmála jsem se a ukázala na Taylera. ,,Tak jo když tě hlídá ta příšera tak, já si budu hlídat tu svojí." zasmály jsme se, kluci tam stáli a nevěřícně nás pozorovali. Zničeho nic se mi zatočila hlava a tak jsem se opřela o Taye. ,,Děje se něco?" zeptal se docela vyděšeně. ,,Zatočila se mi hlava." zavřela jsem oči a zhluboka dýchala. Zrovna teď to je snad za trest. ,,Mám nový plán." řekl Tayler odhodlaně. ,,Jaký máme ji zase hlídat." zeptala se Sára. ,,Ne já si ji pohlídám, ale chci abychom se vyměnili." ukázal na Sáru. ,,Cože?" nechápavě se podívala. ,,Já budu na pokoji s Am a ty s Benem a všem nám to bude vyhovovat." zazubil se. ,,Dobrý, to beru." řekl nadšeně Ben. Sára s tím taky souhlasila a já nemohla ani protestovat. Takže si Sára s Taylerem vyměnili věci a od teď jsem byla na pokoji s Taylerem.

Rozešli jsme se nakonec do svých pokojů a Tay se pořád usmíval. ,,Tohle byl tvůj plán? Hlídat mě tím že budeš se mnou na pokoji??" rozhodila jsem rukama. ,,Dobrý plán." řekl nadšeně a já si povzdechla.
,,Am....nedělej že se ti to nelíbí...a navíc dneska se ti to stalo málem znovu." tu poslední část věty řekl naštvaně. ,,Já vím." opět jsem si povzdechla a pak si sedla na židli. ,,Lásko tak tě mám aspoň pod dozorem, už nechci aby se to něco stalo a ty to víš. Vyčítal bych si to." povzdechl si i on a opřel se o stůl vedle mě. Jen jsem sklopila hlavu a hrála si přívěskem. To ticho mezi námi přerušil Tay. ,,Tak jo jdu se osprchovat." tleskl a pak šel. Hmm jaké by to bylo být tam s ním....bože tohle mě jednou zabije a on taky...tak jo klídek Am jen je v koupelně 4m od tebe asi už nahý a ty s tím nic nemůžeš udělat....ale je nahý a ten jeho božský zadek taky...a hruď a...trochu brzdi Am...myslí na něco jiného než na to že je v koupelně a sprchuje se...
Opřela jsem lokty o stůl a podívala se na ten papír předemnou. Byl to nějaký papír s učebním plánem. Začala jsem si kousek po kousku číst.

Po 10 minutách se otevřely dveře do koupelny a tam stál Tayler s ručníkem obmotaným kolem pasu. Takže mu šla vidět jeho hruď. ,,Lásko zavři pusu." zasmál se, protože jsem se na něj dívala jak na boha. Oprava on to Bůh byl. ,,Vždyť jo." začervenala jsem se. Takhle jsem ho viděla tolikrát, ale i přes to je to úžasné.
Zvedla jsem se a šla do koupelny, ale cestou jsem si všimla, že hledá věci v kufru a zohýbá se. Tohle bylo bezva, tak jsem toho využila a plácla ho přes zadek.
,,Am." vydal ze sebe a narovnal se. ,,Promiň já musela, když on je tak pěkný a pevný." mykla jsem rameny a s úsměvem zalezla do koupelny. ,,Ten tvůj taky." zavolal na mě pobaveně. Odlíčila jsem se, umyla zuby a až pak jsem se šla osprchovat. Nebylo to dlouho, protože jsem neměla náladu být v koupelně tak dlouho. Poté jsem vylezla z koupelny s ručníkem kolem sebe a šla si pro tričko s krátkým rukávem a kraťasy opravdu krátké kraťasy. Slyšela jsem hvízdnutí a usmála se. ,,Pěkný." řekl Tay. Seděl na druhé posteli a sledoval mě s úsměvem. Měl jen kraťasy nic víc.
Lehla jsem si na bok a přikryla se peřinou. ,,Jako vážně budeš spát tam?" pobaveně jsem se zeptala. ,,Proč ne." řekl klidně a slyšela jsme jak si lehl. ,,Pojď ke mě. Prosím." žadonila jsem. Po chvíli se zvedl a lehl si pod peřinu vedle mě.
Kolem mého břicha se objevila jeho ruka, kterou si mě přitáhl k němu blíž a pak mi dal pusu do vlasů. ,,Dobrou zlato." zašeptala jsem spokojeně. ,,Dobrou lásko." odpověděl.

Sázka nebo láska?Kde žijí příběhy. Začni objevovat