Rodiče mi řekli o Danielovi že musel odjet do Itálie, ale že se má vrátit za tři měsíce. Pak se do toho vložili Ben se Sárou a vyprávěli jak to probíhalo v kampusu. ,,Měla si předevčírem vidět Taylera." zasmál se Ben a Tay po něm hodil vražedný pohled. ,,Co se stalo?" zvědavě jsem se zeptala.
,,Chtěli jsme ho vytáhnout někam do baru nebo klubu, protože většinu času trávil buď v posteli nebo u tebe." řekl Ben a pořád se usmíval. ,,Povedlo se nám to a byli jsme tam ani ne hodinu a půl a on byl totálně nalitý, nikdy jsem ho tak neviděla pít." zasmála se Sára. Podívala jsem se na Taye kterému úsměv trochu povadl. ,,Tohle jste vytahovat nemuseli, tak jsem se trochu napil, když jste mě tam vzali co je na tom špatného." protočil očima. ,,Trochu? Taylere museli jsme tě přidržovat, aby si nehodil držku." podotkl Ben. ,,Každý se tak opije." vložila se do toho máma. ,,Na tom není nic špatného." usmála se na Taye. ,,Vidíš." řekl směrem k Benovi.
Máma se Sárou tam něco probíraly, táta s Benem a Tylerem taky a já jsem je tak poslouchala. Nakonec jsem si lehla na bok a zavřela oči. ,,Lásko co se děje?" zašeptal mi u ucha Tay a pohladil mě po ruce. ,,Nic jen jsem unavená to je vše." odpověděla jsem.
Po chvíli někdo přišel do pokoje. ,,Dobré odpoledne." pozdravil všechny doktor. Všichni mu odpověděli až na mě. ,,Vidím že tu máte rušno." zasmál se. ,,Všichni jsme se na Am těšili." řekla nadšeně Sára. Doktor přišel ke mě.
,,Amando copak." zeptal se. ,,Jsem unavená." řekla jsem se zavřenýma očima. ,,Musíš si zase zvyknout." řekl a pak si zkontroloval vše potřebné. ,,Slyšel jsem že si dneska chtěla odejít." řekl pobaveně. ,,Už ne." řekla jsem, protože jsem věděla, že bych to nezvládla. ,,Taky si myslím, pustit bychom tě mohli až ve středu, ale musela by si ještě odpočívat, a tak měsíc chodit na kontroly." řekl směrem ke mě. ,,Hmm možná." zašeptala jsem. Slyšela jsem jak poodešel.
,,Takže pro dnešek návštěvy skončily." řekl a všechny vyháněl. Všichni protestovali a já se musela pousmát. ,,Běžte já vám nikam neodejdu a navíc jsem unavená." uchechtla jsem se. ,,Dobře zlato." řekla máma a dala mi pusu, taktéž táta. ,,Tak ahoj Am." řekla Sára. ,,Ahoj." řekl Ben a já jsem jen slyšela jak odešli.,,Taylere ty taky." řekl doktor.
,,Ale-" nenechala jsem ho domluvit. ,,Zlato běž zítra máš školu a navíc co by si tu dělal." řekla jsem trochu tlumeně. ,,Škola mi je jedno, chci být tady." zaprotestoval. ,,Pořád stejně tvrdohlavý." zasmála jsem se. ,,Předpokládám že si to vyřešíte." uchechtl se doktor a pak odešel. ,,Lásko já tu chci být s tebou nemůžeš mi to zakázat." znovu zaprotestoval. Otočila jsem se na něj.
,,Nemůžu, ale chci aby ses prospal a zítra šel na ty přednášky." řekla jsem mu. ,,Ale já můžu spát tady a-" zastavila jsem ho. ,,Ne, já chci aby si šel víš že můžeš tady přijít kdykoliv." dodala jsem. ,,Prosím." prosebně jsem se podívala. ,,Tak fajn." povzdechl si.
,,Miluji tě." řekla jsem a on mě políbil. ,,Já tebe taky." odpověděl a postavil se. Už se otočil, šel ke dveřím, ale pak se zpátky otočil a rychlými kroky se dostal ke mě a ještě mě políbil. Usmála jsem se do polibku, který ještě prohloubil. Pročísla jsem mu vlasy a pak se odtáhla. ,,Už běž." řekla jsem mu. ,,No jo už jdu." zasmál se a pak odešel. Poté co jsem byla sama, tak jsem si lehla na bok a po chvíli usla.
ČTEŠ
Sázka nebo láska?
Teen FictionAmanda(20) se po více zkušenostech, že ji kluk ublížil rozhodla, že se k nim taky tak bude chovat. Nějakou dobu se ji to dařilo dokud se nevsadila se svojí kamarádkou o jednoho hodně pěkného kluka. Ze začátku to vážně byla sázka, ale pak se zamilov...