,,Amando vstávej, jakto že ještě spíš, už se máš dávno chystat." začala vyšilovat máma. ,,Dělej, zvedni svůj zadek, zase nic nestihneš." vyjekla Sára vedle mámy.
Bože už to začíná. Obě mě začaly vytahovat z postele a Sára mi podávala ještě kávu do ruky zatímco mě začaly tahat do vedlejší místnosti, kde jsem se měla zkulturnit a připravit se na obřad.Celou dobu jsem byla pod dohledem mámy a Sáry, což bylo k nevydržení, pořád mi říkaly co můžu a co ne. Bylo to příšerné. ,,Am nech toho a stůj rovně." zavrčela na mě Sára. ,,Holka klídek." narovnala jsem se, zatím jsem totiž byla úplně v klidu, protože jsem ještě, tak trochu spala. To jančení teprve začne, až tak za půl hodiny.
No v to jsem doufala, protože jsem nechtěla hysterčit. Bože já jen chtěla vidět své dva miláčky a už nikdy je nepustit. Ještě asi dvě hodiny a budu paní Kingová, ještě dvě hodiny a budu se vdávat, bože já byla šťastná a vystrašená. Už jsem chápala proč se Sára tak bála. To samé teď už cítím i já.
Bála jsem se že něco nevyjde, že se něco pokazí.
Taky že jsem ani tu půl hodiny nevydržela nejančit.
,,Potřebuji na záchod." řekla jsem rychle.
,,Ale teď nemůžeš odejít." zaprotestovala máma, ale já ji ignorovala a běžela. Stihla jsem to tak tak. Musela jsem si znovu umýt zuby, vlastně asi dvakrát jsem si je myla, pak jsem až přišla zpátky za mámou a Sárou. Dala jsem si na zbytek příprav žvýkačku a snažila se uklidnit zatímco máma z jedné strany říkala, že to bude dobré a Sára ta mě uklidňovala tím, že ona byla horší.
,,Lásko, jsi tam?" uslyšela jsem jediný hlas, který mě ve vteřině uklidnil.
,,Ano." odpověděla jsem.
,,Taylerem běž pryč nech ji teď napokoji uvidíte se až u oltáře." vyjela po něm máma.
,,Ne nikam nechoď potřebuji tě slyšet prosím mluv na mě, cokoliv." řekla jsem zoufale a podívala se na mámu se Sárou. Obě mě pochopily a na chvíli se stáhly. ,,Lásko bude to v pořádku ano, ještě chvíli a uvidíme se, budeš jenom moje, nikomu tě nedám. Budeme rodina, tak jak si to přejeme." řekl konejšivým hlasem. Ano tohle jsem potřeboval, přesně to, aby mě uklidnil a povedlo se.
,,Tak dobře, ještě chvíli vydržím, když ty taky." řekla jsem. ,,Samozřejmě že já taky." uchechtl se. ,,Alex se na tebe taky těší." dodal rychle. ,,Takže se moje miminko má dobře? Kdo ho hlídá?" zeptala jsem se.
,,Ben s Danielem, hele lásko už musím tak u oltáře." řekl a já se pousmála. ,,Ano, miluji tě." odpověděla jsem.
,,Já tě taky miluji." odpověděl. Pak už jsem slyšela kroky, které se vzdalovaly, ale najednou se u mě objevila máma se Sárou a dokončovaly vše potřebné.Nakonec si mě vyzvedl táta. ,,Vypadáš nádherně dceruško." zašeptal mi u ucha, když jsme kráčeli ke dveřím. ,,Děkuji tati." usmála jsem se. No byla jsem nervózní, potřebovala jsem držet Alexe nebo rovnou být už tam. Trochu jsem spěchala, tak mě táta okřikl, no stáhla jsem se zpátky, k němu. Když se dveře otevřely, tak jsem mohla vidět hodně známých, ale já se dívala jen na jednoho a to na svého budoucího muže. V tom obleku vypadal úžasně, ještě s tím nadšeným výrazem. Vypadal dojatě. Usmála jsem se a zhluboka se nadechla.
Když jsme byli skoro u něj, tak mi táta dal pusu na líčko a předal mě Taylerovi.
,,Vypadáš nádherně jako princezna." rychle mi pošeptal u ucha. Jen jsem trochu sklopila hlavu, ale pak ji zase zvedla. Oddávající se na nás podíval, a pak začal.*****
,,Takže se ptám Taylere Kingu berete si zde přítomnou Amandu Jeffersonovou za právoplatnou manželku a slibujete že s ní budete ve zdraví i nemoci, v bohatství a chudobě, dokud vás smrt nerozdělí?" zeptal se.
,,Ano." odpověděl Tay bez váhání.
,,A vy Amando Jeffersonová berete si zde přítomného Taylera Kinga za právoplatného manžela a slibujete že s ní budete ve zdraví i nemoci, v bohatství a chudobě dokud vás smrt nerozdělí?" zeptal se mě. Taky jsem nemusela váhat věděla jsem, že je to nejlepší v mém životě co chci udělat.
,,Ano." usmála jsem se.
,,Nyní si vyměňte prstýnky." odmlčel se zatímco jsme si vyměnili prstýnky. ,,Od teď vás prohlašuji za manžele." řekl s úsměvem.
,,Můžete políbit nevěstu." dodal, to si mě Tayler otočil a s úsměvem na tváři mě vášnivě políbil. ,,Miluji tě." zašeptal a pak mě znovu políbil. Všichni tleskali a pískali no bylo to super. Byli tady jenom známí třeba Jack, Ben i Kate. Dokonce i Daniel, který držel mého maličkého Alexe.Jenže po obřadu jsem nic nestihla jenom jsem měla tanec se svým otcem a poté si mě převzal Tay. Pohupovali jsem se do hudby a já byla konečně šťastná, ale ještě jedna věc mě tížila.
,,Tayi?" řekla jsem tak, aby mě slyšel jen on. ,,Ano paní Kingová?" uchechtl se.
,,Chci ti ještě něco říct." podívala jsem se mu do očí. ,,Tak povídej." usmál se.
,,Chtěl by si ještě děti?" zašeptala jsem a sledovala jak se mu koutky úst zvedají do širokého úsměvu. ,,Lásko ty jsi....těhotná?" zašeptal, ale bylo tam slyšet nadšení. ,,Ano o jednoho člena se rozrosteme." usmála jsem se a dala mu pusu. ,,To je úžasné Am, miluji tě." zašeptal nadšeně a nakonec mě za boky vytáhl do vzduchu.-The End-
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tak tady moje knížka končí, děkuji vám že jste to vydrželi se mnou až do konce, ani jsem netušila, že to někdo bude číst, ale moc moc vám děkuji ❤🙂✌👍💪Jsem šťastná že jsem první v kategorii rodina. 🤗😚😊
Jestli se vám líbil můj příběh tak se podívejte i na ten druhý, byla bych moc ráda kdyby byl tak úspěšný, jako tady tenhle. 😊😊
ČTEŠ
Sázka nebo láska?
Teen FictionAmanda(20) se po více zkušenostech, že ji kluk ublížil rozhodla, že se k nim taky tak bude chovat. Nějakou dobu se ji to dařilo dokud se nevsadila se svojí kamarádkou o jednoho hodně pěkného kluka. Ze začátku to vážně byla sázka, ale pak se zamilov...