Potkala jsem různé obchodníky z různých zemí. Tohle je jediná příležitost, kdy je uvidím a můžu se s nimi domluvit. Teda jen na těch firemních akcích. Samozřejmě že jsem se s nimi bavila o všem, chtěli mě názory, ale taky se mě ptali na malého. Vždy jsem jim odpověděla že ho má máma, takže jestli jo chtějí vidět, tak jedině u mámy. Taky jsem jim musela říct, že není zvyklý na tolik lidí. Vždy jen chápavě přitakali. Prošla jsem snad všechny a znovu se zastavila u Diany. Bavili jsme se jak mi to jde, kdy se hodlám vrátit, kdy pojedu zase do Francie no prostě o všem. Když jsem si uvědomila, že jsem vlastně už hodinu a půl bez malého, tak jsem se je všechny vydala hledat. ,,Hledali jsme tě." řekl někdo za mnou. Dneska si ze mě všichni utahují nebo co. Leknutím jsem se otočila, tentokrát to nebyl Tay, ale táta. Tayler se potichu smál, ale když jsem se na něj zamračila, tak přestal. ,,Můžete mě všichni přestat lekat." zavrčela jsem. ,,Holčičko promiň, jen že ses nám ztratila mezi těmi všemi lidmi." omluvně řekl táta, ale i tak jsem měla srdce až v krku. ,,To bude tím že jste mě, tak trochu ignorovali, ale to nevadí já jsem se zabavila sama." falešně jsem se usmála. ,,Promiň lásko." přišel ke mě. ,,Ale probírali jsme důležité věci." ruce dal na mé boky, aby si mě přitáhl k sobě blíž. ,,Důležitější než jsem já jo?" zvedla jsem obočí. Sledovala jsem jak na chvíli uhl pohledem, ale pak se opět na mě podíval. ,,Tak já vás tu nechám a půjdu se porozhlédnout po Mel a Alexovi." oznámil nám táta těsně před tím než se vypařil. ,,Tak co bylo důležitější než já." zeptala jsem se ho. ,,No...sport." řekl opatrně. Já jsem se snad přeslechla.
,,To si děláš srandu že jo." zeptala jsem se ho s kamennou tváří. Místo toho aby odpověděl mě políbil. ,,Kde jsi byla ty?" obrátil to, aby se z toho vymluvil. ,,Všude." odpověděla jsem, odtáhla jsem se a šla hledat Alexe s mámou. ,,Lásko počkej." doběhl mě. ,,Ty se zlobíš?" stoupl si přede mě, ale musel couvat, protože jsem se nehodlala zastavit. ,,Ne proč jen je pro tebe důležitější sport než tvoje budoucí manželka." sladce jsem se na něj usmála. Vystrašeně se na mě podíval. ,,To byl vtip lásko." pořád couval, ale byl nervózní, protože si dvakrát prohrábl vlasy. Za ním jsem uviděla Alex, tak jsem ho obešla abych mohla za svým zlatíčkem. ,,Už mi ho vraťte." řekla jsem mámě a vzala ji Alexe z rukou. Alex se začal smát a objal mě. ,,Už tě nikomu nedám." dala jsem mu pusinku. Alex jinak vypadal že každou chvíli usne. ,,Půjdeš spinkat, už je totiž pozdě a jsi unavený." zašeptala jsem. Jen si položil hlavičku na moje rameno a zývl. ,,Už půjdeme domů." řekla jsem mámě. ,,Dobře." usmála se. Rozloučili jsme se a oblékli se. Poté jsme se ještě rozloučili s Jeffem, poté jsme šli k autu.,,Lásko ty se zlobíš? Já si jen dělal srandu." řekl už po třetí Tay, ale tentokrát jsme byli doma. ,,Zlato jdu uspat malého, ne nezlobím." dala jsem mu pusu, poté jsem šla s Alexem do pokoje, kde jsem ho převlékla. Uspávala jsem ho v rukou, když konečně usl tak jsem ho dala do postýlky a přikryla. Poté jsem se přemístila do ložnice, kde stál Tay ke mě zády a sundával si zrovna sako s kravatou. Potichu jsem se k němu ze zadu přiblížila. Ruce jsem mu dala na ramena, trochu se lekl, ale neotáčel se. Nakonec jsem rukama sjela až k jeho bokům a pak ho jen plácla přes zadek a šla ke skříni. ,,Hej." vydechl. Potichu jsem se zasmála jinak jsem si dál hledala věci ve skříni. Budu muset zajít s malým na kontrolu k doktorce vlastně. Pak musím sama na kontrolu a ještě další věci. Pane bože a do toho ještě svatba, musím si šaty sehnat. Sakra tolik... věcí...mi...chybí...
Můj koloběh myšlenek přerušila ruka na mém boku. Poté i Taylerovi rty na mém krku. Přivřela jsem oči a potichu vzdychla. ,,Zlato přestaň." zastavila jsem ho, okamžitě poslechl. Ne že bych nechtěla, ale já ho chtěla hned. Otočila jsem se s úsměvem na něj, ale on se jen nechápavě podíval na mě. Trhnutím jsem mu rozepla košili a pozorovala jeho zvedající se koutky úst do úsměvu. Sundala jsem mu ji, abych mohla rukou přejet přes jeho hruď. Poté udělal ke mě krok, takže jsme byli od sebe pár milimetrů. Lišácky se na mě usmál, pak jen rychle přitiskl své rty na ty mé a začal mě vášnivě líbat. Sundával mi šaty zatímco já jemu rifle. Když jsme to oba měli sundané, tak si mě chytl pod zadkem, aby jsem mu mohla dát nohy kolem pasu. Šel se mnou k posteli kde mě na ni položil, nalehl na mě, ale při tom jsme se pořád hladově líbali. Sundal mi podprsenku a začal mě líbat na krku. Rukama jsem mu zajela do vlasů, za které jsem ho posléze zatahala, když mě kousl.
Sundal mi kalhotky a chtěl mě ještě dráždit, ale já ho ihned zastavila. ,,Ne, tohle ne." zakňučela jsem a on to pochopil. Sundal si boxerky poté hned přirazil. Prohla jsem se v zádech a vzdychla. Zvedla jsem mu hlavu a přisála se mu na rty. Opět tvrdě přirazil, tak jsem vzdychla do polibku. Bylo úžasné si zase takhle užívat. Obmotala jsem mu nohy kolem zadku a šla pánví vstříc. Po nějaké době jsem cítila jak mě naplnil. ,,Tayi!" vykřikla jsem, on mi vzdychl do krku. Slyšela jsem jak zrychleně dýchá, ale i přes to dál přirážel. Nakonec se po chvíli rozhodl přestat, tak ho ze mě vytáhl a podíval se na mě. Usmíval se jako sluníčko. Chytla jsem ho za tvář a políbila ho. ,,Miluji tě." vydal ze sebe a začal mě líbat. ,,Slyšela si to?" zeptal se mě, když se odtáhl. ,,Nic jsem neslyšela." zakroutila jsem hlavou. Mykl rameny a opět mě začal líbat. Tentokrát jsem něco slyšela, tak jsem se odtáhla a podívala se na stranu. Tak tohle už bylo dneska po čtvrté co jsem málem dostala infarkt.
ČTEŠ
Sázka nebo láska?
Teen FictionAmanda(20) se po více zkušenostech, že ji kluk ublížil rozhodla, že se k nim taky tak bude chovat. Nějakou dobu se ji to dařilo dokud se nevsadila se svojí kamarádkou o jednoho hodně pěkného kluka. Ze začátku to vážně byla sázka, ale pak se zamilov...