*30*

9.2K 270 4
                                    

O tři dny později:

Am:

Za ty tři dny se nic nezměnilo Sára pořád s Benem, ale to doslova. A Tayler ten byl bezva jako vždy,prostě vše chápal...
Bavili jsme se normálně nebyl to kamarád, ale ani můj kluk byl něco uprostřed. Ale zase ne kamarád z výhodami,prostě to byl takový přechodný stav. Ben se Sárou si z nás někdy utahovali a nechápali proč to pořád, tak držíme a nedáme se dohromady. Na to jsme jim neodpovídali.
Jediné co zůstalo od toho večera s Nikolasem byla jizva, kterou měl Tay přes levé obočí,ale to bylo jedno, protože vypadal víc sexy. No jo celá já...

Teď máme po přednášce a máme volno takže sedíme ve Starbucks. Hádáme se se Sárou, který z herců je hezčí a co je na nich pěkné, no a kluci pořád kroutí hlavou.
,,Jo je hezčí však viděla si ty jeho svaly." zasmála se Sára a pak mi ukázala fotku
nějakého herce, kterého neznám. ,,To je nic oproti Rayovi." řekla jsem a mávla na ni rukou. Začaly jsme se smát, protože kluci pořád nevěděli...
,,Ani jedna nemáte pravdu." řekl Tay a zazubila se. ,,Jo tak ty znáš někoho kdo má lepší?" zeptala jsem se a opřela jsme se o něj. ,,Jasně opíráš se o něj." řekl a já se začala smát a Sára se mnou. ,,Ještě řekni že to není pravda." řekl dotčeně. ,,No svaly máš, ale Ray má lepší." mrkla jsem na něj. ,,Tohle zabolelo." rukou se chytl za srdce. ,,Já vím no." řekla jsem a dala mu rychlou pusu. Zase jsem se o něj opřela.
Ben se Sárou si něco šeptali a smáli se.
,,Ty víš že mám lepší." zašeptal Tay a dal mi pusu na líčko. ,,No..možná jo." zašeptala jsem směrem k němu a on si ruku položil kolem mých ramen a přitáhl si mě. ,,To jsem rád." zněl spokojeně.
,,Hele tak co máte na víkend připraveného." nadhodil Ben. ,,Já zatím nic." řekla jsem a Tay taky kývl. ,,Hele mohli-" nedořekl Ben, protože mi začal zvonit mobil.

,,Ano mami co potřebuješ?" zeptala jsem se a odsedla si trochu od Taylera. ,,Zlatíčko máš čas o víkendu v sobotu? My s tátou pořádáme u nás menší akci z firmy a bude tam i starosta s manželkou a chtěli by tě vidět." řekla a já se usmála. ,,No čas mám,ale já nevím." rozhlédla jsem se po Sáře,Benovi a Taylerovi. ,,Am klidně vem Sáru a toho jejího přítele." dodala a zasmála se do telefonu. ,,Jo a ještě tvůj doprovod od kamarádky syn Mike-" přerušila jsem ji. ,,Mami doprovod bych si zařídila sama mám tu jednoho adepta." řekla jsem a usmála se na Taylera, který jen tázavě zvedl obočí. ,,Dobře tak co půjdeš?" zeptala se. ,,Já ti dám vědět ano,ještě se jich musím zeptat." řekla jsem. ,,Dobře zlatíčko tak pa a napiš jak ses rozhodla." rozloučila se a zavěsila.

,,Má návrh na sobotu." zazubila jsem se. ,,Jaký Am?" zeptala se Sára.
,,Naši pořádají firemní akci a já tam sama nechci...tak řekla že tebe a Bena můžu vzít taky." řekla jsem a čekala co řeknou. ,,No mě to problém nedělá." řekl Ben. ,,Mě taky teda až na maličký. Nemám šaty." řekla a já se začala smát. ,,Máš." řekla jsme pobaveně. ,,No ale ty se nehodí na takovou akci." mykla rameny. ,,Půjdeme koupit a tobě taky." řekla Sára a usmála se. ,,Dobře." řekla jsem nadšeně a otočila se na Taylera.
,,A tebe bych chtěla požádat jestli by si nebyl můj doprovod,protože jít s nějakým Mikem, kterého neznám nechci a radši bych šla s tebou teda jestli chceš." zeptala jsem se a dívala se mu do očí. Nic v nich nešlo vyčíst že by jevil zájem nebo prostě nějaká emoce. Bála jsem se že odmítne. Byla jsem nervózní, tak jsem sklopila hlavu a začala si hrát s přívěskem. Nakonec mi Tay zvedl hlavu a usmál se. ,,Budu rád TVŮJ doprovod." řekl a slovo tvůj zdůraznil. Byla jsem ráda, takže jsem se mu vrhla kolem krku a objala ho. ,,Děkuji." zašeptala jsem a více ho stiskla. ,,Tohle bych si nemohl nechat ujít a poslat tě tam s někým jiným tak to ne. Žádný Mike na tebe nebude sahat." zasmál se a já taky. Odtáhla jsem se a usmála se na něj. ,,Dobře takže všichni jdeme." řekla Sára. ,,To bude super." dodala a usmála se od ucha k uchu.
,,To se ještě uvidí." řekl Ben a políbil ji.

Sázka nebo láska?Kde žijí příběhy. Začni objevovat