Stačil mi jeho výraz a musela jsme se pousmát.
,,Am proč si nic neřekla dříve!" řekl naštvaně a běžel za mnou. ,,Promiň, myslela jsem-" nedokončila jsem a chytla se za břicho.
,,Jedeme." řekl, šel mi pro bundu a sobě vzal taky. Oblékl mi ji a v teplácích mě v pohodě odnesl do auta.Cestou do nemocnice, která zatím trvala cca 13 minut jsem měla už dvakrát kontrakci, takže co 5 zasraných minut. ,,Zhluboka dýchej." řekla Tay a dal mi ruku na stehno. ,,Vážně a o co se snažíííím." další tak jsem mu tu ruku stiskla. ,,Lásko ty máš, ale stisk." sykl. ,,Promiň." řekla jsem.
Do deseti minut jsme tam byli. Tay tam po všech začal křičet že potřebuje pomoc a mě se ty kontrakce stáhly na co dvě minuty. Po chvíli Taylerového křičení k nám přispěchala sestřička a jeden doktor, takže mě posadili na vozík a odvezli. Celou cestu jsem držela oprava mačkala Taylerovi ruku. Pak jsem si jen uvědomovala, že za chvíli náš malý prcek přijde na svět.
*****
Po 4 hodinovém porodu kdy jsem 'totálně zničila' Taylerovi pravou ruku a nadávala, že je to jeho vina vše co se teď děje jsem uslyšela pláč. ,,Slečno gratulujeme je to chlapeček." řekl doktor a já se jen vyčerpaně usmála. Odnesli ho zvážit umýt a ty další věci. Poté ho přinesli, řekli že je vše v pořádku že je zdravý a dali mi ten malý uzlíček štěstí si náruče.
Byl tak roztomilý. ,,Am." vydechl Tayler a sklonil se. Dal mi pusu do vlasů a usmál se. ,,Je roztomilý." vydechla jsem a začala brečet štěstím. ,,Máme syna." řekl nadšeně Tay a pak mě políbil.*****
Přeložili mě na pokoj a malého mi dali vedle postele do takové postýlky. Samozřejmě že si ho Tay hned vzal do náruče a chodil s ním po pokoji. Mojí kluci. Byla jsem strašně ráda že to vše dobře dopadlo. Maličký plakal jen ze začátku pak byl potichu, protože mu usl v náručí. Celou dobu si s ním povídal on byl taky roztomilý. Po chvíli přišla sestřička a řekla, že bych ho měla zkusit nakojit. Takže mi ho Tay vrátil.
Na první pokus to bylo dobrý malý to zvládl a já taky. Chvilku se mi zdálo, že Tay brečí. ,,Vidím tě zlato." řekl jsem pobaveně a on si utřel slzy. ,,Co já ne.." vykoktal. Potichu jsem se zasmála a snažila se malého opět uspat. On si sedl vedle postele na židli a sledoval nás.
Taky jsem si všimla že je unavený, bodejť by ne když byla jedna ráno. Ten prcek měl, ale načasování. Na pokoji jsem byli už jen my tři.
,,Měl by ses vyspat." řekla jsem mu, ale on jen zakroutil hlavou. ,,To je dobrý, nepůjdu do práce." usmál se a pohladil malého po hlavičce. ,,My už taky půjdeme spát." řekla jsem a dala prckovi pusinku. Tay ho dal do postýlky a pak si zase sedl na židli a chytl mě za ruku. ,,Miluji tě." zašeptal. ,,Já tebe taky." zopakovala jsem a usmála se. Už jsem se chystala ze půjdu spát ale uvědomila jsem si že Tay nemá kde spát. ,,Můžeš jet domů se vyspat my to zvládneme." řekla jsem, ale opět zakroutil hlavou. ,,Já se vyspím i tady." odpověděl, ale já se zamračila. ,,Na židli?" zeptala jsem se. Kývl hlavou. ,,Tak pojď aspoň ke mě." řekla jsem a poklepala na místo vedle mě. Vím asi by nám to nedovolili, ale oba se potřebujeme vyspat. Teda vlastně všichni tři. Po dlouhém přemlouvání si sundal boty a lehl si ke mě. Ještě chvíli jsme se bavili o tom že se malý teda bude jmenovat Alex. Náš maličký Alex. Potom jsme oba dva usli v objetí.
Ráno mě vzbudil nějaký zvuk a Alexův pláč. Tak jsem se podívala co to je. Taylerovi někdo volal, tak se na mě omluvně pousmál poté přijal hovor a pohladil Alexka po hlavičce. Pořád plakal tak jsem pomalu vstala a šla pro něj. Tay se omluvil a šel za dveře, ale ještě předtím mi dal pusu. Přešla jsem k postýlce a vzala si Alexka. ,,Copak se ti nelíbí." usmála jsem se a pohupovala se s ním. Když se moje zlatíčko rozhodlo konečně přestat plakat, tak jsem si všimla že se hodně podobá Taylerovi. Teda až na oči a nosánek to má po mě. Chvíli. Jsem ho sledovala a hladila po tvářičce, poté do pokoje přišla sestřička se podívat jak nám to jde. ,,Jak se cítíte maminko." usmála se. ,,Jsem nadšená ty bolesti a vše kolem toho za to stály." uchechtla jsem se. Bavili jsme se tam ještě chvíli. Dávala mi nějaké rady, ale jinak řekla, že to zvládám a odešla, potom po ní vešel Tay s úsměvem.
,,Kdo vyrušil Alexka od spánku, vůbec se mu to nelíbilo strašně protestoval." zasmála jsem se potichu a podívala se na malého. Usl za což jsem byla ráda. ,,Tvůj táta volal, kde jsem a pak i Sára." uchechtl se a přišel za námi. ,,A sakra." vydala jsem ze sebe. Zapomněla jsem na rodiče a na Sáru. ,,Řekl jsem jim to." pousmál se, dal Alexovi pusu a pak mě. ,,Takže tu všichni budou do hodiny." uchechtla jsem se. ,,Ano." řekl a vzal mi ho z ruky. ,,Hej teď jsem ho měla já." zaprotestovala jsem, ale pak jsem si lehla. ,,Oči má po tobě a nos taky." usmál se Tay a pohladil ho. ,,Ale jinak je celý po tobě." usmála jsem se.
Tay po chvíli přišel za mnou i s malým a lehl si vedle mě. Ja si Alexe vzala a hrála jsem si s těmi malinkými ručičkami. Všimla jsem si že si Tay skousl ret, lehl si na bok a sledoval nás. ,,Miláčci mojí." nahl se ke mě a políbil mě. Polibek jsem mu oplatila a usmála se.
Někdo zaklepal a my se na sebe podívali.
Přímo jsem věděla co teď nastane. Totální chaos a malý z toho nebude nadšený. Ve vteřině do pokoje vtrhla máma, táta, Sára a Ben. Tohle bude ještě zajímavé.Když začali všichni mluvit, teda až na tátu, který to jen pobaveně sledoval, tak Alex začal plakat. ,,Tak dost." zvýšil hlas Tay a všichni utichli. ,,Už teď mě z vás bolí hlava." řekla jsem pobaveně a Sára se zasmála. ,,Ukaž mi malého." řekla a natahovala k němu ruce. Nechtěla jsem moje zlatíčko někomu půjčit ani na chvíli. ,,Nechceš co." zašeptal mi Tay u ucha abych to slyšela jen já. ,,Nechci." odpověděla jsem pobaveně, ale podala ho Sáře. ,,Jaké má jméno nakonec." zeptal se Ben. ,,Alex." řekl Tay s úsměvem a pak mě objal rukou kolem zad.
*****
Nakonec jsi ho vystřídali všichni, ale mě se to vůbec nelíbilo. Táta ho měl nejdéle, normálně si ho přivlastnil a povídal si s ním. Máma se ptala jak to vlastně vše proběhlo atd... Když jsem to vyprávěla tak Sára trochu zbledla. ,,A tohle si přežila jo." vypadlo z ní. ,,No měli jste ji slyšet co vše mi řekla." zasmál se Tay a já do něj žduchla. ,,To znám." řekla máma a podívala se na tátu, který mel pořád Alexe. ,,Taky jsem nevěděl jakou má sílu dokud jsem ji nedržel za ruku." zašklebil se při té vzpomínce. ,,Promiň." zazubila jsem se.
Někdo vešel do pokoje a všichni jsme se podívali a utichli. ,,Co je?" zasmál se Daniel. ,,Jak..jak víš?" zeptala jsme se.
,,Mám své zdroje." řekl a šel mě obejmout. Pak se pozdravil i se všemi ostatními. Nakonec že zastavil u táty a začal si tam hrát s Alexem.
ČTEŠ
Sázka nebo láska?
Teen FictionAmanda(20) se po více zkušenostech, že ji kluk ublížil rozhodla, že se k nim taky tak bude chovat. Nějakou dobu se ji to dařilo dokud se nevsadila se svojí kamarádkou o jednoho hodně pěkného kluka. Ze začátku to vážně byla sázka, ale pak se zamilov...