*56*

5.1K 124 2
                                    

Týdny ubíhaly a už tu byl ten ples o kterém máma mluvila. Vzhledem tomu že jsem byla ve čtvrtém měsíci, tak už mi to břicho trochu narostlo. Před rodiči jsem to nějak zatím skryla, ale věděla jsem, že už bych jim to měla říct.

No a ještě ke mě. Začínala jsem být čím dál tím víc náladovější, taky se mi změnila trochu chuť k jídlu, takže jsem jedla podle Taylera hnusné kombinace.
Ty čtyři týdny jsme neměli sex, protože jsme na to chuť neměla, ale Tay se někdy tvářil tak příšerně jako bych mu ubližovala, ale chápal to. Bolest hlavy ustupovala a já byla ráda. Dan nás párkrát navštívil a taky Sára s Benem. Ti měli keců, že jsem se někdy sebrala a zavřela se v pokoji.
Taky Jack se přišel podívat a říkal mi 'těhulka' a já myslela že ho asi zabiju.
Takže se v podstatě nic moc nezměnilo.

,,Zlato pohni si, nejsi jediný který tu koupelnu využívá." řekla jsem naštvaně. ,,Tak běž do jiné." řekl. ,,Kurva pohni si." zavrčela jsem. Musela jsem před rodiči krotit mojí náladu což bylo někdy obtížné. ,,Klid lásko už jdu." vyšel z koupelny se zvednutýma rukama nad hlavou. ,,Není to vtipné, tak mě neprovokuj." řekla jsem a vešla do koupelny. Rychle jsem se osprchovala, osušila a s ručníkem kolem sebe jsem se nalíčila. Vlasy jsem nechala volně a pak vyšla z koupelny.

Oblékla jsem si černé šaty.Ty šaty mi obepínaly všechny křivky včetně mého břicha. ,,Dneska to bude zajímavé." vydechla jsem, když jsem se na sebe podívala do zrcadla. ,,Vypadáš úžasně." objal mě zezadu a hladil mi bříško. ,,Tobě to taky sluší." usmála jsem se. ,,Hele víš na ty tvoje nálady si začínám zvykat." zasmál se a já se usmála. ,,Už bychom mohli jít." řekla jsem a otočila se čelem k němu. ,,Dobře." políbil mě a pak jsme vyšli.

Rodiče to pořádali v jedno velikém sídle u jezera. Brávali mě tam, když jsem byla malá. Bylo to tam úžasné krásná velká terasa kde se dalo tancovat. Když byly prázdniny, tak jsme tam jezdili. ,,Nad čím přemýšlíš lásko?" zeptal se pobaveně Tay. ,,Vzpomněla jsem si že, když jsem byla malá, tak mě tam rodiče brali na prázdniny." pousmála jsem se a podívala se na něj. ,,Takže jen vzpomínáš." řekl a na chvíli se na mě podíval. ,,Ano." řekla jsem a chytla jeho ruku. Stiskl mi ji a usmál se.

Por chvíli jsme tam přijeli a Tay se pokusil někde zaparkovat. Bylo tu hodně aut ze to nebylo ani možné. ,,Proboha tolik lidí." vydechla jsem. ,,To bude dobrý." pohladil mě po tváři. ,,Víš chci jim to říct." podívala jsme se na něj. ,,Opravdu?" zvedl obočí. ,,Ano, dříve nebo později by si toho všimli." usmála jsem se. ,,Tak dobře." řekl. Nahla jsem se k němu a políbila ho. ,,Miluji tě a toho malého taky." zašeptal a usmál se. ,,Taky tě miluji." usmál jsem se a pak jsme oba vystoupili.
Propletli jsem si prsty a vyrazili dovnitř.

Hned jak jsme vstoupili, tak se na nás podívali. Všichni se začali usmívat a zdravit nás. Nějak jsme se zakecali s jedním starším pánem. Po chvíli jsme se trochu pohli, ale zastavili nás dva docela mladí muži mohlo jim být tak 25 cca. Spíš jsem se s nimi bavila já a Tayler mě objal kolem pasu. Celou dobu co jsme se bavili si mě hlídal. Ten jeden jmenoval se Dereck mě pořád sledoval a Taylerovi se to moc nelíbilo. ,,Klid zlato myslím, že kdyby zjistil že jsem těhotná nechá mě tak." zasmála jsem se potichu, protože Tay trochu zavrčel, když mě Dereck políbil na ruku. No dobře políbil mi ruku nejmíň třikrát, ale myslím že provokoval Taye. ,,Hej." okřikl ho Tay, protože už to nevydržel. ,,Klid nechci ti ji přebrat." pousmál se Dereck a pak oba odešli. Zasmála jsme se když jsem viděla výraz Taylera. ,,Nelíbí se mi že je tu taky." řekl a mračil se. ,,Cítíš se být ohrožen nebo co." zadržovala jsem smích. ,,Co..ne..já." koktal. Vzala jsem mu ruku a položila ji na moje břicho. ,,To malé je naše a já bych to nikdy nechtěla měnit." řekla jsem mu s vážnou tváří. Všimla jsem si jak se uvolnil a přitáhl si mě blíž. ,,Promiň." řekl a objal mě. Objala jsem ho také. ,,Vidím George a Mel, blíží se k nám." zašeptal Tay. ,,Dobře." odpověděla jsem a pak jsme se odtáhli.
,,Ahoj." řekla máma která objala Taylera a táta zatím mě. Pak se vystřídali. ,,Am?" zeptal se táta. ,,Ano." zeptala jsem se opatrně. Táta se podíval na mě břicho a pak zpátky na mě. Máma to udělala taky.

Sázka nebo láska?Kde žijí příběhy. Začni objevovat