Dny ubíhaly a Tayler byl čím dál tím víc nervóznější, nebavili jsme se o tom, protože nebylo moc kdy. Většinou když byl doma si dal sprchu chvíli byl s Alexem, a pak šel spát. A nebo taky jsem ho vůbec neviděla, protože přišel pozdě večer domů. Nelíbilo sem mi to vůbec. Docela jsem se bála. Táta mi i párkrát volal kvůli Taylera, co se děje atd...jenže já sama nic nevěděla.
Opět jsem sama s Alexem doma, ale hrajeme si, takže na to tak nemyslím. Zrovna jsem uslyšela zvonek, tak jsem vzala Alexe na ruce a šla ke dveřím.
Když jsem je otevřela, tak jsem se trochu usmála. ,,Ahoj." ,,Ahoj Am je tu brácha?" zeptal se narovinu. ,,Ne je v práci proč co potřebuješ?" zeptala jsem se ho. ,,Nutně s ním musím mluvit." řekl trochu nervózně a ohlédl se za sebe jakoby někoho hledal nebo něco kontroloval. ,,Nechceš dál?" zeptal jsem se. ,,Ne...kdyby to viděli tak-" zasekl se. Jack něco věděl. ,,Jacku jestli víš co se děje tak mi to ihned řekni." zamračila jsem se. ,,Ne nic." řekl a mnul si ruce. ,,Jacku." řekla jsem jeho jméno. ,,Am já vážně nechtěl. Jenže věřil jsem neprávemu." řekl a prohrábl si rukou vlasy. Ukázala jsem mu ať jde dovnitř a on nakonec šel. Vše mi řekl. Že se zapletl z pár chlapy, kteří teď po něm chtějí peníze a to ještě bylo v pohodě, ale oni ví o mě Taylerovi a Alexovi, protože jim to Jack řekl. Už chápu proč byl Tayler naštvaný tehdy. Jack totiž řekl že mu pomůžeme sehnat prachy, ale my s Taylerem nejsme na tom, tak dobře jak si myslel.
,,Jacku děláš si srandu?!" řekla jsem naštvaně a Alex se lekl. ,,Promiň zlatíčko." dala jsem Alexovi pusinku a pak se zpátky zaměřila na Jacka. ,,Promiň Am já vážně nechtěl." povzdechl si. ,,Jacku vystavil si nás nebezpečí je to to jasné?!" řekla jsem a zamračila se. ,,Ano a omlouvám se nevěděl jsem že po mě tak půjdou." rozhodil rukama. Chtěla jsem něco říct, ale zrovna přišel Tay. ,,Ahoj lásko." řekl unaveně, ale když viděl Jacka tak se zamračil. ,,Ahoj." odpověděla jsem. Tay zatím za námi přišel dal mi pusu a pak i malému. ,,Co tu chceš?" zeptal se ho. ,,Promluvit si." řekl rozhodně Jack. ,,Řekl si ji to že." zněl naštvaně jako bych to neměla vědět. ,,Já...no ptala se, tak jsem odpověděl." řekl. ,,Říkal jsem ať aspoň jednou jedinkrát v životě držíš hubu, ale ty si musel že? Nechtěl jsem aby ji to trápilo." vyčetl mu Tay a já je sledovala s Alexem. ,,Lásko běž s Alexem do pokoje víc slyšet nemusíš." otočil se na mě a ukázal ať odejdu. Radši jsem nijak neprotestovala a zvedla jsem se s Alexem k odchodu.Nechala jsem je tam a šla do ložnice. ,,Zlatíčko moje radši půjdeme spinkat." řekla jsem a rychle se převlékla do pyžama a malého taky. S Alexem jsem si lehla a dala si ho vedle sebe. Pohladila jsem ho, dala mu pusu a snažila se ho nějak uspat. Po chvíli usl a já taky.
Tayler:
,,Co prosím?!" zvýšil jsem hlas a přemýšlel jestli jsem slyšel správně. ,,Že chtějí třista tisíc." zopakoval. Měl jsem chuť mu rozbít hubu. Třista tisíc nemáme. ,,A kde je chceš vzít?! To ti je mám jen tak dát?! Ale já mám jen tu třetinu co chceš!" rozhodil jsem naštvaně rukama. ,,Já vím, omlouvám se, ale já vážně nechtěl." řekl sklesle, ale mě to bylo jedno už to opět posral. ,,Jacku proč chtějí tolik, na co si to potřeboval? Však pracuješ, vyděláváš tak proč sis půjčoval a ještě od nich." brácha je starší, jenže se mi zdá že jsem rozumnější než on, je to prostě kretén. ,,Taylere já si půjčil jen jednu šestinu toho co teď požadují." řekl a já se na něj podíval. ,,Děláš si srandu že jo?" zeptal jsem se. ,,Ne já to vážně potřeboval." povzdychl si. ,,Něco bych ti půjčil, ale na třista tisíc by to asi nestačilo." řekl jsem už klidněji. Nemělo cenu se rozčilovat, protože to nikam nevedlo. Po chvíli tichá jsem se ještě zeptal. ,,Do kdy jim to máš vrátit?"
,,Do soboty." vydechl a já si radši sedl. To jsou jen dva dny. ,,Jacku a ptal ses mámy a táty jestli by ti nepůjčili?" navrhl jsem. ,,Ne však víš proč." odpověděl. No s rodiči už nejsme za dobře ani jeden. Nechtějí s námi mluvit a ani nechtějí vidět malého Alexe. ,,Víš co už je pozdě nebudu to teď řešit." povzdechl jsem si a Jack se zvedl. ,,Dobře, tak ahoj." řekl a odešel. Jen co zabouchly dveře, tak jsem hlavu schoval do dlaní. On se nikdy neponaučí a horší je že tentokrát do toho zatáhl i mě a mou rodinu. No ještě nejsme s Am spolu, ale už ji chci o to požádat. Už nad tím docela dlouho přemýšlím a měl bych to udělat nejsme spolu sice nějak moc dlouho, ale chci aby byla jen moje a Alex taky. Dneska už vážně přemýšlet nebudu a půjdu spát.Ještě jsem zavolal Georgeovi že zítra nepřijdu, ale mu to nijak nevadilo říkal že nic pro mě stejně nemá a navíc mám čas strávit s rodinou. Za tohle jsem mu poděkoval a pak se vydal do ložnice. Když jsem tam vešel, tak tam oba dva spokojeně oddychovali. Přišel jsem k Am dal ji pusu na líčko a přikryl ji peřinou, poté jsem dal pusu i malému Alexovi. Rychle jsem se převlékl a lehl si za Am abych ji mohl obejmout. ,,Dobrou...nikdy bych o vás nechtěl přijít." řekl jsem a ještě dál Am pusu na krk, trochu se pohla ale pořád spala dál a já jsem usl taky rychle.
*****
,,Zlato nemůžeš přestat?" zamračila se Am a já se na ni podíval. ,,A s čím?" zeptal jsem se nechápavě. ,,S tím okouzlujícím úsměvem, tím že si roztomilý a sexy. Aspoň tady v obchodě by si mohl trochu brzdit." vydala ze sebe a já se začal smát. Jenže ona se zamračila a já se musel začít znovu smát. Alex mě pobaveně pozoroval a usmíval se. ,,To není vtipné." řekla a povzdechla si. ,,Lásko to teda je." snažil jsme se nesmát. Chytl jsem ji za ruku a přitáhl k sobě. ,,Proč ti to vadí?" zeptal jsem se. ,,Protože tě ty mladé holky za tebou pořád pozorují a mě to rozčiluje." zamračila se a podívala se za mě. Podíval jsem se tím směrem a vážně tam staly tři holky a pozorovaly mě, teda spíše něco jiného na mě. Když zaregistrovaly že je sleduji, tak se rychle usmály a jedna mi zamávala. Zpátky jsem se podíval na Am, která vypadala že jim asi vyškrábe oči. Zvedl jsem ji hlavu a dlouze ji políbil.
,,Ještě pořád pozorují?" zeptal jsem se pobaveně. Am se překvapeně na mě podívala, ale pak se podívala za mě a zakroutila hlavou. ,,Spokojená." usmál jsem se a dal ji ještě jednu pusu. ,,Hmm." vyšlo z ní a já se potichu zasmál.Nakonec jsme vše potřebné nakoupili a chtěli jít domů, ale Alex nechtěl vylézt z vozíku, takže tam trochu polotahoval. Am mu slíbila že příště půjdeme zase a on se uklidnil. Za tohle jsem ji miloval ještě víc, dokázal prostě to co já ne. Jeli jsme domů a nákup jsem vybalil. Am se šla převléct a pak i Alexe.
Všichni jsme si sedli ke stolu a najedli se. Samozřejmě že Am ještě krmila malého, tak jsem je sledoval. Am mu něco zašeptala, dala mu pusu na líčko a on se začal roztomile usmívat. Nic jsem nečekal, takže jsem se lekl, když po mě Alex hodil jídlo. Am se začala potichu smát a já pochopil že mu to řekla. Nevěřícně jsem se na ni podíval a natáhl se pro jídlo, které jsem hodil po ni. Ihned se zamračila, ale také si vzala jídlo.
No takže začala 'válka', při které jsme se zapojili všichni tři. Alexe to hodně bavilo a smál se. Potom byla celá kuchyň špinavá, ale aspoň byla sranda. Alex akorát byl unavený, tak ho odnesla do postýlky a já zatím uklízel kuchyň. Přemýšlel jsem jak Am požádat o ruku a chtěl jsem to udělat už dnes, ale nevím jak. Opřel jsem se lokty o linku a začal přemýšlet.,,Nad čím přemýšlíš zlato." zeptala se mě a šla za mnou. ,,Ehm já..nad ničím." řekl jsem ještě pořád mimo. Dala mi pusu na líčko a obešla mě. Pozoroval jsem ji, pořád se usmívala. Když si vzpomenu že ještě před asi 4 lety jsme se tak strašně pohádali, že mi odjela pryč, tak jsem si řekl že tohle už nikdy nedovolím. Nakonec jsme si šel lehnout na sedačku a zavřel oči, ne že bych chtěl spát, ale potřeboval jsem si nechat projít hlavou pár věcí. Ruce jsem si dal za hlavu a povzdechl si. ,,Pořád se tím netrap." řekla Am a já se lekl, protože jsem netušil že je vedle mě. ,,Co ne..to..jen přemýšlím." vykoktal jsem a pokusil se o úsměv. ,,Jenže i přes to jak se snažím, aby si na to tak nemyslel tak myslíš." povzdchla si. ,,Já jen že se bojím že se vám něco stane." řekl jsem nahlas co jsem si myslel už celý týden. Ten 'gang' ze kterým se zapletl je docela nebezpečný.
,,Já se taky bojím." řekla a sedla si na mě obkročmo. Opřel jsem se o lokty a ona se sklonila aby mi dala pusu. Usmál jsem se a pohladil ji. Ona se zamračila a zakroutila hlavou, poznala že to není ten úsměv, který vždy mám. Rukou mi zatlačila na hruď, takže jsem si lehl zase na záda. Díval jsem se ji do těch překrásných zelených oči ve kterých jsem se vždy ztrácel.
ČTEŠ
Sázka nebo láska?
Teen FictionAmanda(20) se po více zkušenostech, že ji kluk ublížil rozhodla, že se k nim taky tak bude chovat. Nějakou dobu se ji to dařilo dokud se nevsadila se svojí kamarádkou o jednoho hodně pěkného kluka. Ze začátku to vážně byla sázka, ale pak se zamilov...