Další den další ráno a další otravná přednáška. Bože jak já jsem se netěšila, ale pozitivní na tom bylo, že jsem musela končit dříve a jít na kontrolu, protože byl čtvrtek.
,,Zlato jsi horší než já tak pohni." křikla jsem směrem do koupelny. ,,Jo pořád." zabručel, ale pak vylezl. Nechápu co tam tak dlouho dělal vlasy měl stejně rozcuchané jako by zrovna vstal. Nechápavě jsem rozhodila rukama a začala s nimi ukazovat na něj co jako upravil, když tam byl tak dlouho. Nakonec jsem nad tím mávla rukou a vyšla z pokoje. Slyšela jsem jak se zasmál a pak šel za mnou. Cestou jsme vyzvedli Sáru s Benem a pak šli všichni do učebny.
*****
Po přednášce jsem se rozloučila a rychle šla na kontrolu do nemocnice.
,,Dobrý den, dneska už naposledy." usmál se McGregor. ,,Dobrý, ano díky bohu." zasmála jsem se. ,,Tak se podíváme." řekl a začal mi kontrolovat tlak a další věci. Po nějaké hodině to vše dokončil, sedl si ke stolu a něco si zapsal. ,,No vše máte v pořádku, ale ještě bych nedělal nic namáhavého." řekl a podíval se na mě jestli chápu co tím myslí. ,,Dobře, beru na vědomí." řekla jsem. ,,Tak nashledanou." rozloučila jsem se. ,,Nashle." odpověděl a já pak odešla.
Vzhledem k tomu že jsem nestíhala přednášku, tak jsem se šla projít do parku ano opět. Ale teď jsem neměla nikoho kdo by mě hlídal a já byla docela ráda. Sedla jsem si v parku na lavičku, dala si sluchátka do uší a pustila si písničky. Chvílemi jsem si pobrukovala a nebo i zpívala. Takhle jsem zůstala do doby než mi někdo napsal a zkazil mojí pohodu.
Lásko kde jsi?
Psal mi Tay, musela jsem se usmát, protože ráno mi ještě říkal, že mu mám dát vědět v kolik se vrátím. Trochu jsem zapomněla hups. Rozklikla jsem zprávu a odpověděla.
Kde si myslíš :)
U mě nejsi
Ne vážně to jsem nevěděla
Lásko nedělej si srandu kde jsi? Přednáška skončila já si pro tebe klidně dojdu
Jsem tam kde vždy chodím
Musela jsem si dělat srandu to prostě nešlo. Musela jsme se pro sebe smát.
Už mi neodepsal, ale zobrazil to, takže asi věděl kde jsem. Jen jsem si pro sebe mykla rameny, zase zavřela oči a zaposlouchala se do písniček.
Po chvilku jsem se lekla, protože na mě někdo sáhl a otevřela jsem oči. Vedle mě seděl Tay s úsměvem. Sundala jsem si sluchátka a povytáhla jsem obočí. ,,Děláš si srandu." vydechla jsem. ,,Říkal jsem že přijdu." řekl a políbil mě. ,,A já doufala že budu ještě sama." povzdechla jsem si.
,,Au." chytl se za srdce a smutně se podíval. Zasmála jsem se a hlavu si opřela o jeho rameno. ,,Copak ti řekl doktor." zeptal se po chvíli ticha. ,,To samé že nemám dělat nic namáhavého." uchechtla jsem se. ,,To už jsme porušili a nic se nestalo." zašeptal mi u ucha. ,,Já vím a bylo to úžasné." řekla jsem a políbila ho. ,,Taky si myslím." usmál se.Po nějaké době jsme se zvedli a vydali se ruku v ruce do Starbucks, protože jsem měla chuť na cappuccino. Sedli jsme si do rohového boxu a čekat jsme ani nemuseli, protože nás Nate zaregistroval, hned jsem na něj kývla a on to pochopil. ,,Ty sis ho vycvičila." zasmál se Tay a přitáhl si mě blíž k němu. ,,Musíš umět." mykla jsem rameny a usmála se.
Po chvilce mi to donesl a já mu to hned zaplatila. S Taylerem jsme tam probírali nějaké plány na víkend a pár jsme jich už měli vybraných.Cappuccino jsem dopila, tak jsme mohli jít na pokoj. ,,Věci mám vlastně u Bena, ještě pro ně zajdeme." řekl a já kývla. Netrvalo dlouho a byli jsme u pokoje tak jsme zaklepali. Jenže jsem pak uslyšela vzdychání, tak jsem se podívala na Taye. ,,Myslím že tu do zítřka vydrží." řekla jsem a začala se smát. ,,Radši jo." přidal se ke mě. No takže jsem se otočili a šli na náš pokoj.
,,Zlato jak můžeš spát, no tak co budeš dělat večer." žduchla jsem do Taylera, který zase usl. ,,Nech mě spát." zabručel a otočil se na druhý bok. Nelíbilo se mi to, protože jsem se nudila a on si tu klidně spí. Všechno do školy jsem měla připravené, takže jsem jen seděla na posteli a sledovala Taylera.
Něco mě napadlo. ,,Tak já jdu." řekla jsem, ale on nic. ,,Jdu se sama někam projít." dodala jsem a on se pohl. ,,Nejdeš." Bingo. ,,Ale jo já se nudím." řekla jsem a chtěla se zvednout, když si mě Tayler přitáhl k sobě do objetí a nepustil mě. ,,To tu budeme teď ležet, když je tak krásně?" zeptala jsem se. ,,Jo." zamumlal mi do vlasů. ,,Ale já unavená nejsem." tak tohle jsem říkat neměla. Okamžitě spozorněl a šibalsky se na mě usmál. ,,Doktor to zakázal." konstatovala jsem a smála se. ,,No to jsem říkal i včera." přibližoval se ke mě.
,,Zlato a na tohle máš čas jo?" zasmála jsem se. ,,Na tohle vždy." zářivě se usmál. ,,Tak aspoň budu mít nějakou činnost." mykla jsem rameny a pak si ho přitáhla do polibku který okamžitě prohloubil a my se líbali, ale neskončilo to jen u toho.*****
,,Už ses nenudila?" zasmál se Tayler, když jsem si hlavu položila na jeho hruď. ,,Ne." řekla jsem spokojeně. ,,Jestli se pořád nudíš tak si to můžeme zopakovat." dodal a dal mi pusu do vlasů. ,,Nejsem proti." podívala jsem se na něj a dal mu pusu. ,,To jsem rád." zazubil se.*****
Potom už jsem byla unavená, takže jsem rychle usla.
ČTEŠ
Sázka nebo láska?
Teen FictionAmanda(20) se po více zkušenostech, že ji kluk ublížil rozhodla, že se k nim taky tak bude chovat. Nějakou dobu se ji to dařilo dokud se nevsadila se svojí kamarádkou o jednoho hodně pěkného kluka. Ze začátku to vážně byla sázka, ale pak se zamilov...