21.Bölüm

41.8K 1.1K 142
                                    

Düğünden sonra herkesle vedalaşıp Rüzgar 'la arabaya kadar alkışlar içinde uğurlanmıştık . Şu an arabada onunla giderken geceye karışıyordu nefesimiz. Ikimiz de saatlerce içebilirdik. Bu gece birbirimize yemin etmiştik.  Hastalıkta ,sağlıkta demiştik. Ben ölüm bizi ayırsada bu kalbi taşıdığım sürece severdim bu adamı. Gözlerine bakarken veya yüzünü incelerken bile atan kalbim bu sözüme şahitti . Demek ki insan böyle seviyordu ama birşey daha vardı. Böyle adam böyle sevilebilirdi. Hava alanında durmuştu arabamız. Kapım açılınca özel bir uçak karşıladı bizi. Uçağa bakıp Rüzgar 'a döndüm .
"Aşkım nereye gidiyoruz?"deyince hemen yanıma gelip parmağıyla dudaklarımı örttü.
"Şşşş."demesiyle ona baktım.
"Sadece sürpriz müsaade et güzelim."demesiyle baş onayı verdim.
Beraber özel uçağa binerken bagajına eşyalarımız yerleştiriliyordu. Biner binmez kabin'e geçip gelinliğimi çıkarmaya çalıştım. Yaklaşık yarım saatin ardından fermuarımı açamayınca Rüzgar 'dan bunu istemeye utana sıkıla yanına gittim.
Oda yayılmış laptopta takılıyordu.
"Rüzgar? "Dememle göz ucuyla beni süzüp ayağa kalktı. Hemen fermuara yönelmesiyle
"Aşkım dursana bari kabinde açsaydın.  Ya sen nerden anladın bunu isteyeceğimi?"dememle yüzüme bakıp çapkınca beni süzüp
"Elbisen aşağı iniyor sahip çık yoksa bazı şeyler erkene alınır. "Demesiyle yüzüm asıldı. Hemen gelinliğimi tutup koştur koştur kabine gittim. Üzerime de rahat kıyafetler gitmiştim. Fakat makyajım ve saçım ben gelindim diyordu.
Üzerime giydiğim elbisenin rahatlığıyla Rüzgar'ın karşısına geçip oturdum.
Aklıma Can ,Selin ve diğerleri  yüzüm asıldı. Onlara çok alışmıştım. Çok özlemiştim daha şimdiden. Tüm günümü Selin ve Can'la geçirince bayağı alışmıştım. Rüzgar 'a yandan bakınca hemen bana baktı.
"Söyle. "Emrinden sonra bu adamın beni tanıdığına emin oldum.
"Rüzgar? "Dememle tek kaşını kaldırıp beni süzünce
"Ben diğerlerini özledim."deyince
"Canım bak ikimiz evlendik ailecemi balayına çıkacaktık. "Deyince gülümsedim. Neden olmasın ki? Bu cümleyi tabiki Rüzgar 'a kuramadım. Ifadesi bana karşı haklı olarak sertleşmişti.
"Ne zaman dersen döneriz."demesiyle bana bakışı yumuşadı. Benim düşünceme önem veriyordu. Bu onunda balayıydı ama o zamanı bana bırakmıştı. Ona aşkla bakıyordum. Bu böyle saatler sürse de bıkmazdım.
"Uyu 12 saat sonra uçak yolculuğumuz bitecek."demesiyle önüme döndüm. 12 saatlik nereye gidiyorduk böyle? Çok yorgundum zaten bunu düşünmeden uykuya daldım.
###12 saat sonra
Yaklaşık yarım saat önce uyanmıştım. Ne kadar da çok uyumuştum böyle. Rüzgar 'ı göremeyince kabinde olduğunu düşünüp dışarıyı izledim. Dışarıda güneş pırıl pırıldı. Denizin üzerindeydik şuan ve uçak bir adaya iniş yapıyordu.  Cennet gibi görünüyordu. Su o kadar parlak ve güzeldi ki. Havanın sıcaklığından yaz olduğunu net farkedebiliyordum. Rüzgar 'ın gelmesiyle hemen ona döndüm.
"Aşkım burası neresi?"dememle bana bakıp başını hayır anlamında sağa sola salladı. Umutsuzca yüzümü ekşitip dışarıyı izlemeye devam ederken uçak sonunda iniş yaptı. Rüzgar'la beraber uçaktan inince bizi özel bir araç karşıladı ve o güzel adanın etrafında küçük dükkanların olduğu bu muhteşem adada tur atarak bizi çok güzel bir malikaneye bıraktı. Aşırı sıcaktı ve elbisem kışlık olduğu için şuan resmen ter içinde kalmıştım. Rüzgar araçtan inince kapımın bir koruma tarafindan açılmasıyla bende indim. Heyecandan zıplamak üzereydim. Kartpostal manzarası olurdu ya işte tam öyle bir yerdeydim. Önümde bulunan malikanenin her yeri yeşiller içerisinde kalmış ,denize sıfır ve eşsiz güzellikteydi. Hamak ve evin havuzunu buradan görebiliyordum.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Mafyanın ZaafıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin