Aklın olmadığı yerde sesler çok olur ve fikirler susmaz.Selin'le kardeşleri beklemek işte bu kadar zordu çünkü artık aklımız durmuştu. Özellikle de Can'la yaptığım telefon görüşmesinden sonra. Alıkoydu demişti sonra da hemen kapatması gerektiğini söyleyip kapatmıştı. Bunları da Selin 'e söylemiştim ama anlayamamıştık ne demek istediğini.
"Damla Serkan güçlü birisidir. Yani ona... Ona birşey olmaz. Değil mi?" Derken yüzüme umutla bakıyordu. Selin sürekli aynı şeyi söylerken ne diyeceğimi bilemez hale gelmiştim. Beklememiz çok fazla sürmüştü. Artık gelmeleri gerekiyordu.
"Selin bak Serkan için endişe etme."demiştim ama bende endişe ediyordum. Artık ikimizde ne dediğimizi bilmiyorduk.
"Eli kanadı Damla Serkan'ın . Benim canım yanıyor eli için bile ona birşey olursa ben naparım. Abim psikopat biliyorsun."demesiyle Selin'in Serkan'a olan sevgisinden emin olmuştum. Kendin sırtı ne haldeyken ve kimbilir daha nice yaralar kalben ve bedenen. Selin sadece Serkan için endişe ediyordu.
"Selin"denmesiyle sesin geldiği yöne başımızı çevirince Serkan'ın ve diğer kardeşlerin girişte durduğunu gördük. Selin bir anda ayağa fırlayıp koşarak ,
"Aşkım iyi misin?"diyerek boynuna atlayıp Serkan'a sarılmıştı . Serkan herhangi bir tepkide bulunmazken Selin'i kendinden usulca ayırıp gözlerinin içine baktı.
"Bu evde yaşayacaksın bundan sonra. Bana bu gün ne yaptığımla ilgili soru sorma . Artık evin burası."demesiyle
"Serkan bu uygun değ- " diyemeden Selin'in sözünü kesip bağırdı bir anda Serkan.
"Sakın! Itiraz etme. Fikrini sormuyorum."demesiyle artık anlamıştım Can'ın ne demek istediğini. Selin isterse bu evde bizde kalması mümkündü ama şuan sadece kendi isteğiyle böyle birşey yapamazdı ve yaptıramazdı.
"Ben seni seviyorum Serkan ama lütfen abim gibi olma. Sözlerin ve tavırların çok sert."demesiyle Serkan söze girdi
"Kızgınım lan ben sana. Bana bunu neden önceden söylemedin. O piç sadece biraz üstüne geliyor diye düşünürken benden bunları nasıl saklarsın." Sonlara doğru o kadar bağırmıştı ki Selin gözyaşları içinde başını yerden kaldıramaz olmuştu.
"Söyleyemedim ki benim sadece biraz zamana ihtiyacım vardı . Hemen öyle anlatamazdım."
"Sana artık zaman yok zaten dört yılın vardı kullansaydın artık hiçbir konuda itiraz hakkın yok bu da senin cezan olsun. Evlenmemizde buna dahil . " yine sinirli konuşmuştu Serkan. Şok olmuştum. Evlenme demişti. Serkan bunu böylece emir verebilmişti.
"Ne evlenmesi?"diye soran Selin'e bakıp biraz bekledikten sonra,
"Damla ve abimin evleneceği gün bizde evleniyoruz. Başlarım lan beklemesinden zamanı geldi." Demesiyle ağzımız açık kalmıştı.
Bu konu çok ciddiydi Selin 'e bu şekilde emir vermeside anlamsızdı üstelik. Selin bundan rahatsız gibi görünmüyordu çünkü Serkan'a aşkla bakıyordu. Hepimiz Selin 'in ne söyleyeceğini beklerken ben Selin'in Serkan'a olan aşkını bildiğimden bazı şeylerden emin olmuştum. Selin gözyaşları içinde Serkana bakıyordu.Artık konuşması gerektiğini bilerek cümlelerini kurdu.
"Serkan sana ben kalbimde hissettiğim bir bağlılıkla bağlıyım. Böyle bir duyguyu kimseye hissetmedim. Sen giderken sana birşey olsa kaybederim düşüncesiyle düşünemez olmuştum. Ben seni seviyorum. Evliliğimizde böyle bir adam olma lütfen. Ben seni sakin seviyorum aşkım ve seninle evleneceğim. "Demesiyle hepimiz gülüp çocuklar gibi sevinmiştik. Çünkü bu çift aşka layıktı. Serkan ise edepsizce bir öpücük kondurmuştu Selin'in dudaklarına.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Zaafı
RomanceMerhabalar , Bu sıradan bir aşk değil size mucizeyi anlatacağım. Sizden sadece benim dünyama ve mucizeme tanıklık etmenizi rica ediyorum. Eşlik etmek isterseniz sizi bekliyorum. Gelin beraber yaşayalım ... Bu bizim romanımız olacak benimle kal...