###Düğün günü...
Sevdiğim adamla bugün evlenecektim. Yüreğim de bir inanmama duygusu vardı. Insan böyle bir aşkı bulacağına bile ihtimal vermezken birde evlenmesi mi ? Bu mucizeydi. Yaşadığım duygu ruhuma ağırdı. Dünyanın bana böyle bir güzellik sunacağını düşünemezdim. Ilk önce herseyimi alıp sonra bana herşeyi tekrar vermesi benim sınavımdı. Neden bunu anlamam düğün günümü buldu. Şimdiye kadar hayatımda çok şey olmuştu iyi veya kötü. Hepimiz gibi. Kisiyi özel yapan yaşadıklarına verdiği tepkiler değil miydi? Ben bu sınavlarımda ayağım yere değecek kadar batmıştım bazı zamanlarda. Öyle ki ayağımın yere değmesiyle anladığım çöküşlerim olmuştu. Her insana hayatında bir kez mucizevi şans gelirmiş. Ben bu şansı bekleyerek geçirmiştim hayatımı. Rüzgar 'da hayatında sınanmıştı. Umarım onun sınavı ben olmazdım. Umarım bu evlilikten hiç bir zaman pişman olmazdı. Kalbimi elimden geldiğince bu bu adam için güzel tutacaktım. O benim hayatıma gelen şanstı. Bir insanın hem acımasız hemde böylesine, böylesine öyle işte. Kelime bulamıyorum. Sonuna yapacağım hiç bir ekleme kafi değildi benim için. Aşkım, mucizem,umudum ve daha nicesiyken şimdi o sıfata birde kocam kelimesi eklenecekti. Onu sevmeyi ve tarafından sevilmeyi alışkanlık edindirmişti ve bu alışkanlığa bir ömür razıydım.
Akşama kadar gelinlik ,makyaj vs gibi hazırlıklarla geçmişti. Selin 'in heyecanı gözlerinden okunuyordu. Tüm gün bana nasılım demişti. Bizler gelinliklerimizi giyinirken erkekler düğün yerine hazırlıkları ve daha bir çok şeyi düzeltmek için gitmişlerdi. Evde on tane bayan bizi hazırlamak için tutulmuştu. Rüzgar düğün yerini bize söylememişti. Saçmalık evet ama düğün yerini görmemiştik. Hazırlıklar kardeşlerin bize bir sürprizi olacaktı. Serkan'ın yüzü kaç gündür kıpkırmızıydı. Evlilikten korktuğunu düşünüyordum. Tabi hiçbirimiz kalkıpta ona bunu söylemiyordu.
Selin hazırlıkları bitince bana bakıp(Multi:Selin)
"
Damla nasıl olmuşum?"demesiyle ona dönüp baştan aşağı süzmüştüm. Selin gerçekten güzel bir kızdı. Serkan'la yakışıyorlardı. Tabi son günlerde pek iyi geçindikleri söylenemezdi. Serkan aşırı gergindi. Evlilik konusu açılınca yemekte boğazında kalan lokma yüzünden neredeyse boğulacaktı . Çok şükür ki Rüzgar çok sakindi. Bana karşı sevdiğim adam evliliğe bu denli korkunç birşeymiş gibi davranarak baksa zoruma giderdi. Neyseki Selin bu konuda oldukça anlayışlıydı . Çiftler özel olurdu zaten birbirlerini tamamlarlardı. Tencere kapak misali yani. Söz konusu Rüzgar olunca acaba ben onda neyi tamamlayabilecektim. Zor bir adamdı.
"Muhteşem görünüyorsun canım sence ben nasıl olmuşum? "Dememle beni süzdü ve
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Zaafı
RomanceMerhabalar , Bu sıradan bir aşk değil size mucizeyi anlatacağım. Sizden sadece benim dünyama ve mucizeme tanıklık etmenizi rica ediyorum. Eşlik etmek isterseniz sizi bekliyorum. Gelin beraber yaşayalım ... Bu bizim romanımız olacak benimle kal...