(Multi Selin ÖZPINAR)
Serkan abimden herşeyi beklerdim ama ciddi bir ilişki beklemezdim. Bizim evimizin kuralına göre hareket ederdi her konuda ama acaba eve getirilen kızla evlenmek durumunda olduğunumu unutmuştu. Onlar salona gelirken
"Hoşgeldin yok mu ?"diye bize baktı. Şoktan çıksak zevkle derdikte işte ama en soğukkanlımız söze girdi.
"Hoşgeldin Serkan." Rüzgar abim tanıştırması için yinede gelenek diyerek kızın adını bilsede söylememişti. Ben abimi tanırdım.
"Selin'le tanıştırayım sizleri. Selin Rüzgar abim ve sevgilisi Damla'dan bahşetmiştim. Kardeşlerim Mert ,Çağatay, Vural,Selim ."deyip hepsiyle tanışırtırdıktan sonra bana dönüp
"Bu da Can."demesiyle ben söze girdim.
"Evet hanımım evde temizlik görevlisiyim. Abi ya bu diyerek tanıştırılır mı? "Deyince herkes kahkaha atmıştı. Selin çok tatlı bir kıza benziyordu. Abim öküzüne fazlaydıda neyse. Bu da dedi ya!
"Memnun oldum Serkan sizlerden bahsetti. "Deyince bu sefer ben söze girdim. Intikam zamanıydı.
"Bizde ondan bahsederiz bir ara ."dememle Mert abim
"Hadi yemeğe geçelim ."deyip sırtıma öyle bir vurdu ki. Serkan abim sinirle bakıyordu bana. Oh iyi oldu sana . Ben seni besliyim , giydirim ,gönderim beni de böyle tanıt.
Hepimiz masaya geçip oturunca Selin konuşmaya başladı.
"Damla Serkan sizden bahsetti tebrik ederim. Evlilik varmış yakın zamanda." Damla su içerken boğazında kalıp öksürmeye başladı. Hemen kendine gelip
"Pardon şey evet varmış yani var."demesiyle kahkaha atmıştık. Kız bizle öğrenmişti düğünü haklıydı yani. Rüzgar abim Damla'ya sert sert bakarken ben Selin'e dönüp
" Kaç yaşındasın Selin?"dedim. Ne yapim kimse konuşmuyor. Sormak gerek yani.
"25 yaşımdayım. " demesiyle benden bir yaş büyük olduğunu öğrenmiş oldum. Aslında kardeşlerimin sözcüsü bendim onlar adına sorduğumu onlar bilirlerdi.
"Peki ailenle mi yaşıyorsun? "Deyince
"Ben üvey abimle yaşıyorum. "Deyince Serkan abim Selin 'e baktı. Yüzü çok gergindi. Üvey abi falan çok tersti yani bize.
"Seviyor musun?"deyince Mert herkes sorunun cevabını merak ediyordu. Ailesini sormadık muhtemelen ölmüştü yemek başında kızı fazla sıkıştırmak istememiştik. Selin cevap vermeyince Çağatay abim söze girdi.
"Ya yeter burcunu da sorun bari . Yemek yiyelim sohbet sonra."deyince konuyu dağıtmak için söylediğini anlamıştım. Bende bu kez şakasına
"Burcun ne ?"deyince hepsi gülümsemişti.
"Başak burcum . Burçlarla çok ilgilenirim."demesiyle
"Ben niye bilmiyorum."diyen Serkan abime dönüp
"Sormadın."dedi.
"Onu mu soracaktım?"diyen abime benim bile mal diyesim geldi. Kız ters ters bakarken Damla kurtardı onu.
"Serkan'la çok yakışıyorsunuz. "Demesiyle Selin gülümsedi.
"Teşekkür ederim . Sizde Rüzgar abiyle yakışıyorsunuz. Sağlam ilişkiler böyle olur genelde bir taraf ağır ve sessiz diğer taraf sempatik ve neşeli. " demesiyle Damla'yı sevdiğini anlamıştık. Rüzgar abim kıza bakmayıp yemeğe devam etmesiyle bu konuyu umursamadığını belli etmişti zaten. Yemek sessiz geçerken Selin'in telefonu çalmıştı. Üç kez çaldı üçünde de sessize almıştı. Hepimiz Serkan abime ters ters bakarken gözlerimizle ne iş bu böyle, konu ne bakışı atmıştık ama o bizi takmadan sadece Selin'e odaklıydı .
Yemek bitince hepimiz salona geçtik. Rüzgar abim Damla'nın yanına oturup kolunu beline sarmıştı. Bende Rüya ile böyle olabilecek miyim diye düşünürken
"Abi ben Selin'i 4 yıldır tanıyorum. O beni kabul edene kadar geç bir zaman olsada ben Selin'le ciddi düşünüyorum. Selin'in güvenini kazanmak sorundu sadece onuda başardım. Birbirimizi seviyoruz."demesiyle Selin'in konuşmasını bekledim. Çünkü abim kızıuzu zamandır takip edip herşeyini öğrenmişti. Kız haklı olarak sadece abime güvenemiyordu. Bu sorunu aştıklarına göre artık önlerinde bir engel yoktu.
"Hayırlı olsun ilişkiniz kardeşim. Eve getirmen de ciddiyetini gösteriyor yeteri kadar."diyen Rüzgar abimle Selin söze girdi.
"Daha önce bu çapkınlığınla hiç kız getirmemiş olamazsın değil mi Serkan? "Demesiyle Serkan abim hemen kendini savunmaya başladı.
"Aşkım bak ben kesinlikle çapkın değilim. Yani seni görene kadar bazı vukuatlarım olduğu doğrudur . Ama artık yok yani. "Demesiyle hepimiz güldük. Çapkın falan filan ama o bir mafyaydı, böyle çocuk gibi kendini savunmaya çalışması hepimizi güldürmüştü.
"Yok bide olsun yani."diyen Selin'le kahkaha atmıştık . Aklıma gelen soruyla Selin'e döndüm.
"Selin burçlardan anlıyormuşsun sana bazı şeyler sorabilir miyim?"dememle
"Hayırdır lan burç falan napacaksın?"diyen Vural abime bakıp
"Özel abi ya bir karışmasana. "Dedim.
"Sor tabi."diyen Selin'e bakıp
"Yay burcu nasıl bir burç? "Deyince Damla söze girdi.
"Ben de yay burcuyum Can. "Deyip gülümsedi.
"Yay burcu kadını özgürlüğüne düşkündür. Yani yay burcu kadını seviyorsan eğlenceli ve renkli olmalısın . Sıkıcı insanla ömür geçiremezler. "Deyince Damla
"Özgürlüğüme Rüzgar çok saygı duyuyor iyiki ."demesiyle Rüzgar abim ters ters bakıp
"Damla!"deyince Damla kahkaha atmıştı.
"Bak konuşma hakkım mesela bu kadardı" deyip abime sokulup abime gülümseyince abimde onun belini okşamaya başladı. Ne kadar güzel bir çift diye düşündüm. Bu şekilde güzel geçen bir sohbetin sonunda Selin'in telefonu tekrar çalınca
"Müsaadenizle."deyip telefonu alıp çıktı. Selin'in çıkmasıyla Vural abim
"Serkan kim lan arayan bu kadar? Bir sorunu mu var?"deyince Serkan abim
"Bir sorun var galiba abisi doğru düzgün anlatmıyor. Yakın zamanda öğrenmiş olurum."deyince
"Kötü mü davranıyor lan yoksa kıza kolundaki morluğu görmedin mi?"diye soran Selim abime baktım. Ne kadar dikkatliydi. Ben farketmemiştim.
"Abi düştüm dedi inanmadim tabiki kimse öğrenecem zamanını bekliyorum sadece. Kimse bizim kadınlarımıza dokunamaz. Dokunanın o elini yakarız. "Deyince
"Kesinlikle kardeşim. "Dedik hepimiz. Damla'yı unutmuştuk ne kadar da saftı söylediği sözle hepimiz gülümsemiştik onun bu haline.
"Ya gerçekten düştüyse abartıyor olabilirsiniz."demesiyle Rüzgar abim onun başının üzerine öpücük kondurdu ve Rüzgar abim o ender konuştuğu anlardan birini daha gerçekleştirdi.
"Güzelim biz anlarız. Bizim işimiz bu ."demesiyle Damla garip garip bakarken o ara Selin geldi.
"Serkan benim eve gitmem lazım artık."demesiyle Serkan ayağa kalkıp bırakayım demesiyle hepimiz kalktık. Hepimiz tanıştığımıza memnun olduğumuzu söylerken Damla ve Selin sarılmıştı. Ne kadar çabuk samimi oluyordu kızlar böyle. Bu kızları hiç anlamıyordum. Ya çok samimi yada can düşman oluyorlardı. Bazı kızların düşmanlığına mafya halimle yetişemezdim. Oda saçma sapan mevzuydu yani.
Serkan abim Selim abim ve Rüzgar abime dönüp
"Ben gelene kadar gitmiş olursunuz. Sizi göremezsem yolunuz açık olsun ."deyip vedalaşıp gitti. Artık bizbize kalmıştık.
"Serkan abimin ciddi ilişkisi olacağını bana biri söyleseydi adam yalancı der kafasına sıkardım. "Deyip kahkaha attım.
"Bakalım senin ciddi ilişkin ne zaman olacak."diyen Damla'ya bakıp
"Ben böyle mutluyum yenge. Aşk meşk uğraşamam. "Deyince
"Aşk seninle uğraşsa koşa koşa gidersin de işte sende şans yok."diyen Vural abime bakıp
"Sende de her gün bir kız göremiyoruz yani."dememle sinirlenmişti.
Rüzgar abimin ayağa kalkmasıyla hepimiz anlamıştık artık gitme zamanının geldiğini. Selim abim ve Rüzgar abime hepimiz iyi yokculuklar dilemiştik ama en son Damla'ya geldiğinde Rüzgar abim Damla'nın başının üzerine öpücük kondurup Damla'nın yüzünü elleri arasına alıp gözlerine baktıktan sonra bize döndü ve
"Sizlere şimdiye kadar verdiğim en büyük görevi veriyorum. Damla size emanet."deyince ben söze girdim.
"Gözün arkada kalmasın abi. Canımız pahasına. "Deyince diğer kardeşlerimde beni onaylamışlardı.
Abim kapıya doğru yürüyüp Selim abimle birlikte çıkarken arkasını dönüp Damla'ya bakıp dudaklarından belli belirsiz benim anlayamadığım bir söz dökülmüştü.
"Bende..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Zaafı
Roman d'amourMerhabalar , Bu sıradan bir aşk değil size mucizeyi anlatacağım. Sizden sadece benim dünyama ve mucizeme tanıklık etmenizi rica ediyorum. Eşlik etmek isterseniz sizi bekliyorum. Gelin beraber yaşayalım ... Bu bizim romanımız olacak benimle kal...