34.

7.9K 287 5
                                    

Właśnie wróciliśmy z wycieczki do domu. Jestem strasznie zmęczona. Jeśli chodzi o sytuację z Lisą to rozmawiamy ze sobą, chociaż ja i tak nie powiedziałam jej, że w stu procentach jej wybaczam. Od razu weszłam do domu i poszłam na górę, żeby się wykąpać. Wzięłam kąpiel, a dopiero potem zorientowałam się, że nie wzięłam czystych ubrań i bielizny. Zawinęłam się w ręcznik i wyszłam z łazienki.
- Co ty tu robisz?- powiedziałam widząc Luka siedzącego na moim łóżku.
- Em....- zjechał mnie wzrokiem od góry na dół- czekałem na ciebie- powiedział ponownie spoglądając mi w oczy.
- Sory za strój ale zapomniałam sobie wsiąść ubrania- weszłam do garderoby i wyjęłam bieliznę, legginsy i jakąś szarą bluzę przez głowę. A kiedy wyszłam, chłopak podszedł do mnie.
- Kusisz skarbie- szepnął mi do ucha, a mnie przeszedł dreszcz. Położył dłonie na moich biodrach i przygryzł płatek mojego ucha, a po chwili odszedł ode mnie siadając na łóżku. Poszłam z powrotem do łazienki i przebrałam się w ubrania. Wyszłam i podeszłam do Luka.
- Co chciałeś, że na mnie czekasz?
- Nic, tylko chłopcy zamawiają pizzę i przyszedłem po ciebie
- To chodź- pociągnęłam go za dłoń

Zeszliśmy na dół, a chłopcy, Alison i Lisa siedzieli przed telewizorem i oglądali ,,ciemniejsza strona Greya".
- Chyba muszę kupić większą kanapę- spojrzałam na nich, a oni się zaśmiali. Usiadłam między Lukiem, a Lisą i przytulając się do mojego chłopaka oglądałam film. Luke co jakiś czas spoglądał na mnie, a jego ręka zaczęła błądzić po moim udzie. Po chwili zadzwonił dzwonek. Ash poszedł odebrać dwa kartony dużej pizzy, a my zaczęliśmy jeść.
- Co oglądamy teraz- zapytał Calum, kiedy film się skończył.
- Puść pierwszy odcinek Riverdale bo podobno fajny serial- powiedziałam, a mój brat go puścił.  Obejrzeliśmy dobre 5 odcinków filmu, a ja potem poszłam się położyć bo byłam już zmęczona. Poszłam na górę i ubrałam piżamę, a po chwili do mojego pokoju wszedł Luke.
- No co?- powiedziałam, kiedy zauważyłam jak na mnie patrzy.
- Nic, nic- położył się obok mnie
- Chcesz ze mną spać?
- No raczej- odpowiedział, a ja się zaśmiałam
- Jak musisz- uśmiechnęłam się do niego. Chłopak położył dłoń na moim biodrze i zaczął zjeżdżać niżej.
- Luke co robisz?
- Nic, głaszcze cię- zaśmiał się. Odwróciłam się twarzą do niego i pocałowałam.
- Co chciałbyś dostać na święta?- zapytałam, a chłopak spojrzał na mnie zdziwiony
- Nie myślałem jeszcze o tym, a ty chciałabyś coś konkretnego?
- Nie raczej nie, zdam się na ciebie- usiadłam na nim okrakiem i pocałowałam. Ręce chłopaka znalazły się na moich pośladkach, ale nie przeszkadzało mi to. Wplotłam palce w jego włosy i ponownie wpiłam się w jego słodkie usta. Kiedy zabrakło nam tchu oderwaliśmy się od siebie, a on zaczął całować moją szyję. Przewrócił nas tak, że to ja leżałam pod nim i znowu zaczął składać pocałunki na mojej szyi i ramionach. Jego ręce jeździły po moich udach, a kiedy przełożył je na wewnętrzną stronę, spięłam się.
- Spokojnie- zaśmiał się Luke
- Ale co?
- Czułem Jak się spięłaś....spokojnie- powiedział i odgarnął moje włosy, a następnie przygryzł kawałek mojej skóry zostawiając czerwony ślad.
- Czemu znowu zrobiłeś mi malinkę?- zaśmiałam się
- A co, nie podoba ci się?
- Po prostu potem mnie wszyscy o to pytają- chłopak się tylko uśmiechnął i tym razem zbliżył usta do mojego ramienia i znów zrobił mi malinę. Teraz ja przewróciłam chłopaka na plecy i mimo, że nie wiedziałam jak, zbliżyłam usta do jego szyi i przygryzłam skórę.
- O ty!
- Ty możesz to ja też- zaśmiałam się i zeszłam z Luka kładąc się i idąc spać.

Przyjaciel mojego brata  L.HOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz