Bölüm 55

27 5 0
                                    

Üç cihaz.
Aradan geçen iki haftalık süre boyunca Nevzat'ın tüm yapabildiği sadece üç cihazı yok edebilmek olmuştu. Ve bu üç cihazdan belirlemiş olduğu en korumasız cihazlardı. Bazılarının başında sayıları altıya kadar çıkan ağır silahlı korumalar vardı ve hepsi de binaların tepesindeydiler. Yaklaşmak bile çok zor görünüyordu. Tek başınayken tüm cihazları kapatması tam anlamıyla imkansızdı.
Diğer yandan, kapattığı üç cihazın frekans yaydığı bölge de yaşayan insanlar artık frekanstan etkilenmiyordu ancak Nevzat artık bu insanların normale dönebileceğine inanmıyordu. Devletten herhangi bir şekilde yardım gelmiyordu hatta şehrin üzerinden geçen bir uçak bile görmüyordu artık. Sanki kimse bu olayın sorumluluğunu üstüne almak istemiyor gibiydi. Bir umut ya, belki de neler yapabilecekleri hakkında detaylıca düşünüyorlardı. Bilmedikleri şeyse geç kalmış olduklarıydı.
Bir yolu olmalıydı. Ve bu yolu bulabilecek kişi de Jeremus olabilirdi. Fakat ihtiyar adamı tüm bu kargaşanın ortasına atması imkansızdı. Birkaç gün önce bu konu hakkında Jeremus'la konuşan Nevzat, yapılabilecek şeyler için frekansı yayan cihazı ve birkaç insanın incelenmesi gerektiğini öğrenmişti. Tüm bunları da o kadar uzak bir yere götürmek mümkün değildi ve bu yüzden Jeremus'un şehre gelmesi şarttı.
Nevzat, günler önce kuytu bir yere bırakmış olduğu motoruna atladı ve artık pekte insan kalabalığı ile dolu olmayan yollardan geçmeye başladı. Şu aralar insanlar beyinlerinin tükenmesiyle boğuşuyor gibiydiler. Bazılarının ölü mü diri mi olduğundan emin olmak mümkün değildi. Umarım ölüdürler diye geçirdi içinden Nevzat, acımasız görünse de o durumda diri olmaktan daha iyi bir seçenekti.
Motorunu şehrin eskiden suç oranı en yüksek olan bölgesine sürdü. Bu bölge de suç oranı yüksek olduğu için zaten pekte insan yaşamazdı ve içinde bulunulan günlerde tamamen boşalmış olmalıydı. Orada güvenli bir sığınak bulabilirse Jeremus'u getirebilirdi. Daha fazla insanın beyni frekans yüzünden tükenmeden önce bunu yapması gerekiyordu.
Daha sonraysa insanlara akıl sağlıklarını geri vermeleri gerekiyordu...

Onbir'in HayatıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin