Bölüm 59

24 4 0
                                    

Onbir, aylar önce eskiden olduğu kişi hakkında bilgi almaktan oldukça kaçınmıştı ve bu onun için çok zor olmuştu. Ve şimdi Seth isminde ki bir genç çat kapı çıkagelip, Onbir'in tüm geçmişini gözlerinin önüne sermişti.
Aynı zamanda Onbir, insanlara karşı şüpheciliğinin çok ciddi boyutlara ulaştığını görmüştü. Az önce hiç tanımadığı birini öldürebilecek duruma gelmişti ve bu belki kötü, belki de iyi bir şeydi...
Fakat Seth isimli adam, Ivar'ın bilgisayarını açmayı başarmıştı ve bir çok bilgiye ulaşmayı da becerebilmişti. Ivar'ın sahip olduğu para dudak uçuklatacak cinstendi. Büyük ihtimalle bu tür bilgilere ulaşmayı meslek edinmiş Seth ise bu para akışını gösteren programı hızlıca geçmişti. Belli ki aradığı şey parayla satın alınamayacak cinstendi. Yavaş yavaş sakinleşen Onbir, yabancı gencin tamamen kontrol altında olduğundan emin olduktan sonra sorular sormaya başladı:'Beni nasıl buldun?' diye sordu Onbir, sesi sakin bakışlarıysa şüpheli bir şekilde.
Bilgisayarından başından çekilen Seth:'Cüzdanımı çaldın. İki hafta önce kadar.' dedi Seth, gözlerini Onbir'in gözlerine dikmişti.
'Çaldığım cüzdanlardan genellikle çok az para çıkar, kredi kartlarıysa kolayca iptal ettiriyolar...' dedi Onbir, bakışlarında ki şüpheyi korurken.
'İçinde kızkardeşime ait bir bileklik var, onun için bu kadar çok aradım. Ve seninle konuşmam gereken asıl mesele de bu...' dedi Seth, Onbir'i kontrol etmek isteyerek.
'Biraz daha açık olur musun?' diye sordu Onbir, göz bebekleri büyürken şüphesi de artarken.
Seth, derin bir nefes çekti:'Yıllar önce kızkardeşim bir trafik kazası geçirdi. Kazadan geriye kalan tek şey bilekliği oldu. Geriye başka hiçbir şey kalmadı, gerçekten... Cesedi asla bulunamadı. Üstelik kaza şehir trafiğinin yoğun olduğu bir yerde olmuştu. Bazı görgü tanıkları ambulansla götürüldüğünü doğruladı fakat polis bir sonuca ulaşamadı. Ne demek istediğimi anlıyor musun?' dedi Seth, Onbir'in gözlerine daha da dik bakarken.
'Tam olarak anlamıyorum...' dedi Onbir, omuzları aşağı düşmüştü.
'Geçmişin hakkında hiçbir fikrin yok değil mi?' diye sordu Seth.
Onbir başıyla onayladı. Seth bilgisayara dönüp, birkaç işlem uyguladı ve bilgisayarın başından kalkıp, Onbir'e geçmesini işaret etti.
Ve işte karşısındaydı, eskiden olduğu kişi; Kasım Yıldızoğlu.

Onbir'in HayatıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin