K-Tech CEO koltuğuna kısa sürede ısınmış olan Serkan, aslında bu koltukta pekte uzun süreliğine oturmayı düşünmüyordu. Gözü yukarıdaydı, en yukarısında... Ancak tüm uğraşlarına, gizlilik içinde yürüttüğü tüm oyunlarına rağmen deneyin son kısmı için gereken formulü elde edememiş; Jeremus'u yakalayamamıştı. Geldiği yere kadar hiçbir hesaplama hatası yapmamıştı ve eline geçen her fırsatı değerlendirmişti. Ama Jeremus'u yakalama planının gereğinden daha meşaketli olduğunu yeni yeni anlıyordu.
Aslında şöyle bir düşündüğünde; konunun sadece Jeremus'u yakalamakla ilgili olmadığını da biliyordu. Aylar öncesinde kendisini Al Gdaydah'da ki tesiste tuzağa düşürerek planlarını geciktiren adama tuttuğu bir kin de vardı. Nevzat Demir, ilkel bir denek. Herhangi bir işlevi olmayan bir adam. Ve bu adam Serkan'ın bir çok işini ertelemiş, Firavun'un Oğlu olduğunu düşündüğü denek11'i de elinden kaçırmasına sebep olmuştu. Ve Serkan öğrenmişti ki bu adam için en önemli şey şehriydi. İşte Serkan bu şehri onun elinden almak istemişti.
Fakat bu kez işler istediği gibi olmamıştı. Aldığı son haberde, şehire yerleştirttiği cihazların sonuncusunun da kapatıldığını öğrenmişti. Yine de kendini teselli edebileceği bir konu vardı ki, cihazlar kapatılmış olsa da Bursa bir daha asla Bursa olmayacaktı. Hatta Serkan isteklerine ulaşırsa orayı haritadan bile silebilecek güce kavuşacaktı.
Tüm bu isteklerinin, hırslarının ve planlarının ötesindeyse; yüzünü gizlemekten sıkılmıştı. Sürekli birilerine isteklerini yerine getirmeleri için emirler veriyordu ama bazı şeyler kişiye sadece kendisi tarafından yapıldığında keyif verirdi.
Serkan donmuş göl manzarasına dönüp bir sigara yakmaya hazırlanırken kapısı şiddetli bir şekilde çaldı ve birden açıldı. Panikle arkasına dönen Serkan, kısa bir şok yaşadı; gelen Ivar'dı. Serkan bir şey soramadan Ivar konuşmaya başlamıştı ve oldukça yüksek bir sesle konuşuyordu. Serkan, adamın yüksek sesle konuşmasının sebebini anlayabilmişti. Ivar'ın etrafında döndüğünde kulaklarının her yerinde kalmış olan kan izlerini görebiliyordu. Ivar'ın dediğine göre denek11 kendisini öldürmek istiyordu.
Sıraya girsin, diye geçirdi içinden önce Serkan. Ve sonra büyük resmi gördü; Onbir onu arıyordu. Yüzü tüm dünya tarafından bilinen, oldukça dikkat çeken bir adamı. O anda eline bir koz geçirdiğinin farkına varan Serkan, toplayabildiği kadar insan ve ateş gücünü toplaması gerektiğini fark etti.
Bir taşta üç kuş dedi kendi kendine fısıldayarak. Jeremus ve Onbir, bonus olarakta Nevzat Demir vardı bir de.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Onbir'in Hayatı
Science FictionTarihin iki farklı döneminde yaşayan iki adamın verdiği ortak savaşın öyküsü... "Savaş, her zaman seçer." demişti Willis, bir çöl rüzgarı kum taneciklerini yavaşça yüzüne vururken Nyuserre'nin. Ve 3.500 yıl sonra Onbir, bu kez savaşın onu seçtiğini...