Candy
,,Ahoj, Archere, tady máš něco na zub."
Svraštil obočí a vzal si ode mě sáček z pekárny. ,,Nechci, abys za mě utrácela, Candy, to je... Poslyš, ty jsi zas něco provedla?"
Jak zas?
,,Až na tu jednu záležitost jsem nikdy žádný průšvih neudělala, pokud vím, takže přestaň číst mezi řádky a sněz ten vdolek. V cukrárně měli akci 1+1 zdarma."
K mému údivu mě poslechl a zakousl se do ještě teplého těsta. ,,A já myslel, že takové akce jsou jen na hadry a boty."
,,Ani nevím, jestli tam ta akce opravdu byla. To jen tvrdil brigádník, který se mi ze zálibou díval do výstřihu," řekla jsem s úsměvem a otočila se k odchodu.
,,Jo, Candy, když už jsme u toho, zapni si ten vrchní knoflík. Máš je sice pěkný, ale nemusíš je tu všem ukazovat."
,,Musím," namítla jsem. ,,Přiměla jsem Logana Gibsona, aby tu kontrolu provedl, jenže nevím, kdy přesně ho mám očekávat. A navíc tam skoro nic nemám, tak mi ten výstřih dopřej!"
,,Počkej, on má přijít dneska?"
,,Nejspíš."
,,Tak využij svého intelektu a ponech fyzické zbraně jiným, dobře?"
,,Ale jak mám asi využít intelekt, když jsem ho posledně v blízkosti toho chlapa totálně ztratila?"
Archer přimhouřil oči. ,,To skoro zní, jako by se ti Logan-"
,,Dost, nechme toho," skočila jsem mu do řeči a zdrhla, než měl šanci tu větu dokončit.
**
Můj plán byl dost nejasný, ale věděla jsem, že musím něco udělat. Jenže jsem ještě nevěděla, jak to uchopit. Nejdřív jsem si musela uvědomit, jestli mě ten chlap víc štve nebo... no... to druhý.
Velmi nenápadně jsem se zadívala do svého klína a zamračila se. Pokaždé, když jsem na Logana pomyslela, mi v ní zaškubalo. Ne vždy to bylo příjemné, protože moje libido bylo spojené s racionálním uvažováním. Možná to nezní moc reálně, ale vždycky, když mělo dojít na věc, našla jsem v sobě stopku, díky které jsem si nezašoustala.
Nyní se ovšem můj spodek rozhodl, že udělá výjimku. Vlastně jsem od doby, kdy jsem spatřila Logana ve sprše, neměla v kalhotkách chvíli klid. Byla jsem zvyklá spíš na suchou poušť než deštný prales, takže mi to lezlo na nervy. Vadilo mi, že ten provaz spojující mé ženství s mozkem byl přetrhnutý. Potřebovala jsem ho zase nějak spojit. Vlastně jsem včera, po dopsaní toho nemístného emailu, došla k názoru, že by nebylo špatné být lesbou. Aspoň to zkusit... Mohla bych svůj profil na Tinderu opět zveřejnit a zkusit si vyjít s něžným pohlavím. A neříkejte mi, že vás to nikdy nenapadlo!
Ozval se zvuk přijíždějícího výtahu. Normálně jsem to ani nevnímala, ale bůhvíco mě přimělo zpozornět. V tu chvíli vešel na půdu mého firemního teritoria Logan Gibson v tmavě modrém obleku a mně došlo, že lesba rozhodně nejsem. Navíc mi v ní opět škublo, takže jsem se raději vydala Loganovi vstříc, abych zamaskovala nutkání stisknout stehna co nejvíc k sobě.
,,Dobrý den, mohu vám pomoci?" zeptala jsem se a Logan se na mě usmál. Tvářil se tak pohodově, že jsem došla jen k dvěma závěrům. Buď se mi o těch zvrhlých mailech jen zdálo, což byla ta lepší varianta, nebo si mé odpovědi ještě nepřečetl.
,,Ano, to můžete. Jsem tu, abych provedl kontrolu."
S předstíranou zvědavostí jsem pohlédla na doklad totožnosti, krátce se pokochala jeho fotkou a pak jsem počkala, až ji zase schová i s peněženkou do tašky. Když ke mně hned nato natáhl ruku a hlasitě se mi představil celým jménem, s úsměvem jsem si s ním potřásla a řekla mu své.
ČTEŠ
Nedej se! ✔️
General FictionCandy je ambiciózní dívka pracující pro módní společnost v jedné nepřehlédnutelné budově na Manhattanu. Svou práci miluje a za nic na světě by ji nevyměnila. Jednoho dne však vedení dostane zprávu, že do jednotlivých oddělení přijdou kontroly, aby z...