25. kapitola

11.3K 688 37
                                    

Candy

Rozhlédla jsem se po kanceláři a snažila se v sobě vzbudit chuť být produktivní. Nedařilo se. Měla jsem pocit, že mě všechno nudí a otravuje, což bylo takhle na začátku pracovní doby velmi žalostné. 

Logana jsem se rozhodla záměrně nekontaktovat, protože jsem nechtěla být ta, která bude celou tuhle záležitost korigovat. Koneckonců se říká, že chlap by měl vždy napsat či zavolat první. Dala bych ruku do ohně za to, že to všechny víme, ale jen málokterá to vydržíme. Já jsem se o to pokusila, ale vůbec jsem si nepřipadala jako vítězka. Necítila jsem žádné zadostiučinění. Jen jsem každou volnou chvíli hypnotizovala telefon a zírala směrem k výtahům, jestli tam náhodou Logana nezahlédnu. 

Kdy jsem klesla tahle nízko?

,,Candy, do konce týdne musí být ve hlavním skladu hotová inventura, tak Logana trochu popožeň."

Zvedla jsem pohled od poznámkového bloku a odkašlala si. ,,Ehm, proč mu to neřekneš ty?"

,,Protože jsem o to právě požádal tebe," usmál se Archer a než jsem stihla říct cokoliv dalšího, ukázal prstem směrem k výtahům a prohlásil: ,,Mazej."

**

Zabouchla jsem za sebou dveře a propletla se mezi stojany s látkami. 

,,A-ahoj," dostala jsem ze sebe zaskočeně, když jsem našla Logana sedícího na židli s lejstry v ruce a pohledem upřeným na moje pootevřená ústa. Když se nad tím takhle zpětně zamyslím, od okamžiku, kdy jsem ho chtěla v hlavní hale vyhodit i s pizzou na ulici, jsme se viděli téměř každý den, takže těchto několik dní odmlčení mě nějakou záhadou přimělo zapomenout, jak moc je ten chlap vlastně atraktivní.

,,Ahoj," řekl a stále se na mě zkoumavě díval. ,,Už se na tom dělá."

,,Jo... Ani mi nedošlo, že to tak spěchá, ale Archer mi nařídil, abych-"

,,Já vím, před půlhodinou jsem se u něj stavil, abych doladil detaily, teď už by to mělo jít jako po másle. Snad to do večera zvládnu."

Když se Logan otočil, aby se natáhl pro láhev vody, zamračila jsem se. S Archerem jsem mluvila před chvílí, takže když mě pověřil, aby Logana popohnala, dotyčný už dávno věděl, jak se věci mají.

Ten zrádce pochopil, že je mezi námi dusno, a tak nás nechal o samotě v tomhle pitomým skladu!

Slíbila jsem si, že až budu mít příležitost, sestavím si plánek a nejpozději do týdne zemře Archer nevysvětlitelnou smrtí. 

S radostí mu pak na pohřbu pronesu srdceryvnou řeč!

,,Už je podvečer, pochybuji, že to zvládneš během následujících čtyř hodin."

Usmál se. ,,Nepodceňuj mě."

Jen jsem se otočila a vydala se zpátky ke dveřím. Logan byl zaměstnaný a já měla taky své povinnosti. 

**

Zbytek dne se neskutečně táhl a já se cítila čím dál hůř. 

,,Candy, máš se stavit za Archerem," informovala mě jedna ze stážistek a já jí sotva slyšitelně poděkovala za informaci. Pak jsem se zvedla a na rozbolavělých nohou doklopýtala k tomu podvodníkovi, připravena dát mu pořádnou čočku.

,,Candy-"

,,NE, nejdřív budu mluvit já!"

Zmateně zamrkal a zvedl ruce nad hlavu. ,,Tak dobře..."

Nedej se! ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat