*JIMIN POV*
Gdy do biura tego króliczego mężczyzny wszedł Sehun hyung, zaprzestałem jedzenia i uniosłem wysoko głowę, spoglądając na niego.
To ohydne jedzenie, mogę jeść na szczęście tylko w cieleniu kotka.
Przechyliłem głowę w bok, i wpatrywałem się w niego przez co otworzyłem usta ze zdumienia.
-Jiminnie - odparł podchodząc do mnie, delikatnie pogładził mnie po łebku przez co uśmiechnąłem się lekko ale niestety on nie mógł tego zobaczyć -Co tu robisz, kotku?
-Dlaczego mówisz do zwierzaka? – odparł przystojny mężczyzna, którego imienia nadal nie znałem
-Nie znasz jego drugiej strony – odparł czarnowłosy, śmiejąc się cicho
*JUNGKOOK POV*
- Nie znasz jego drugiej strony - czarnowłosy, śmiejąc się cicho
-Co masz na myśli? - oparłem się o biurko i założyłem ręce na klatkę piersiową, wzdychając ciężko-Przecież to zwyczajny kotek i swoją drogą całkiem uroczy
-Ah, w takim razie powinieneś go zobaczyć w innym wcieleniu - podszedł do zwierzaka i zakrył kocykiem. Nie rozumiałem kompletnie nic, dopóki ten kociak nie zamienił się w człowieka. Sehun od razu zakrył go kocem bo był nagi a ja, jak kołek stałem w miejscu wpatrując się w tego dzieciaka.
Spojrzałem na niego, okazał się być tak cholernie pociągającym a zarazem uroczym, że miałem ochotę go mocno przytulić i nigdy nie wypuszczać, ze swoich ramion.
-Skąd to wiesz? - jęknąłem wpatrując się w chłopca
-Mój, Baekkie też taki jest - wzruszył ramionami - A to jest jego przyjaciel. Jeśli już go przygarnąłeś to niech zostanie z tobą.... On nie może sam chodzić po mieście i... - przerwałem mu
-Oczywiście, że go zaadoptuje-odparłem entuzjastycznie- Znaczy przygarnę –powiedziałem szybko się poprawiając. Podszedłem ostrożnie do rudowłosego przyglądając mu się dokładnie.
Był taki idealny.
-Ah i, żebyś wiedział-oznajmił Sehun- Jiminnie nie jest taką potulną owieczką jak Baekhyun -parsknął śmiechem - I nie je tej kociej karmy-dodał
- Jest ble -wymruczał kotek, a mnie na moment stanęło serce. Jego głos był taki delikatny i zarazem cudowny. Boże dziękuję ci za to, że postanowiłeś mi dać spotkać takie urocze stworzenie...
CZYTASZ
My sweet cat || Kookmin
FanfictionJungkook jest biznesmenem i pewnego dnia postanawia iść do pracy pieszo z powodu pięknej pogody. Przechodząc przez park spotyka zwiniętą kuleczkę pod ławką. Jimin urocza kocia hybryda nie potrafi odnaleźć się w nowym świecie, czy Jeongguk mu w tym p...