23

3.6K 202 14
                                    

Z GÓRY PRZEPRASZAM ZA DOŚĆ DŁUGĄ NIEOBECNOŚĆ ALE NIESTETY SZKOŁA...
*****


*JIMIN POV*

- Kooookie~ - wymruczałem, gdy starszy drapał mnie po brzuszku - Dziś mam ochotę na coś dziwnego - wymamrotałem odchylając głowę do tyłu 

- Hmm? Na co? - pocałował mnie w czółko gładząc po głowie i przy okazji drapiąc za uszkiem

- Chce, żebyś mnie całować tu - wskazałem na swoją szyję - I tu - zrobiłem dzióbek z ust skomlając cicho - Mmm proszę zrób to teraz - złapałem za jego dłonie i wsadziłem je sobie pod koszulkę 

- Jesteś tego pewien - westchnął cicho na co tylko pokiwałem głową i już zaraz poczułem gorące pocałunku na moim ciele, które składał Jungkook. Było mi tak cholernie przyjemnie, że nie chciałem aby przestawał. Co się ze mną działo?

- Bardzo przyjemnie - zaskomlałem przysuwając się do niego jeszcze bliżej chcąc, żeby mnie wypieścił całego... Skąd ja w ogóle znam takie słowa? Zignorowałem to i złapałem znów za jego dłonie kierując je na swoje krocze. Tak bardzo chciałem, żeby mnie tam dotknął.

- Co robisz? - usłyszałem cichy szept przy swoim uchu na co lekko zadrżałem patrząc mu w oczy. Przecież to będzie taka tylko jedna okazja prawda...? 

- Chce, żebyś się mną zajął - wymamrotałem obejmując jego szyję rękami - Proszę..., tatusiu? - przechyliłem głowę w bok patrząc na niego. Starszy zamrugał kilka razy oczami patrząc zdezorientowany na mnie lecz po chwili wrócił do dopieszczania mojej szyi na co mruczałem zadowolony chcąc tego więcej.

- Skąd znasz takie słowa, kotku? - wymruczał sunąć dłońmi po moim już nagim torsie - Jestem ciekaw skąd wziąłeś ten tekst bo bardzo mi się spodobał - zawisł nade mną patrząc mi w oczy.

- Z filmu - wymruczałem i przyciągnąłem go bliżej siebie całując w usta co od razu oddał. Jęknąłem cichutko, gdy ścisnął moje krocze zaraz poruszając dłonią na moim penisie.


****

Zrobię polsat bo mogę. Dziś taki króciutki ale następnym razem postaram się dodać coś dłuższego. Bbb mocno przepraszam za tak kijowy rozdział, ale kompletnie nie umiem w takie rzeczy jednak chciałam to dla was napisać :c buziaczek♥

My sweet cat || KookminOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz