7

4.6K 285 51
                                    

*JUNGKOOK POV*

- Kotku~ - zaśmiałem się cicho widząc jak Jimin oplata swoim ogonkiem mają rękę. Objąłem go szczelniej ramionami i przyciągnąłem bliżej siebie - Czas wstawać, hyung musi iść do pracy - wyszeptałem mu do uszka odgarniając mu włosy z czoła.

- Jeszcze chwilka, Kookie~ -  wymamrotał wtulając swoją twarz w mój tors - Jeszcze chwilka... - po chwili się zerwał patrząc na mnie - Musisz iść do pracy? - wydął wargę 

- Wybacz, skarbie ale miałem już tydzień wolnego specjalnie dla ciebie sobie zrobiłem, ale teraz niestety muszę iść - podniosłem się z łóżka - Jeśli chcesz mogę poprosić Sehun by przywiózł do nas Baeka, hmm?

- A nie możemy być z wami w pracy...? Proszę~ - zachichotał obejmując mnie swoimi drobnymi rączkami w pasie 

- Hmmm a co będę miał za to? - uniosłem brew do góry i nachyliłem się nad nim patrząc w jego oczka - Coś mi się chyba należy, co?

- Buzi! - wskazał na mój policzek uśmiechając się szeroko - Może być? - kiwnąłem głową i gdy chciał mnie pocałować w policzek obróciłem głowę tak, że cmoknął mnie w usta.  Zachichotałem cicho patrząc na jego reakcje. Całe zaróżowione policzki i uciekł ode mnie do łazienki.

- Uroczy - uśmiechnąłem się i wyjąłem z szafy swój garnitur. Od razu się w niego ubrałem czekając, aż młodszy wyjdzie z łazienki co zajęło mu dość sporo czasu. Pocałowałem go w czoło i wszedłem do łazienki od razu perfumując się swoimi ulubionymi perfumami i ułożyłem włosy zaraz wracając do chłopaka 

- Hyung - chłopak siedział po turecku na łóżku z moim telefonem w ręce - Do czego to służy? - przechylił głowę w bok - Nie posiada żadnych guzików, a jak włączam to jestem ja...

- To jest telefon - zaśmiałem się kręcąc głową - I nie musi mieć guzików, żeby móc się nim obsługiwać - usiadłem obok niego i pokazałem mu jak się obsługiwać telefonem przez co byłem zmuszony ściągnąć mu na niego jakąś grę i przez całą drogę do firmy grał piszcząc. Naprawdę nie sądziłem, że głupia gra na telefonie sprawi mu tyle radości.


***************

Króciutki ale w końcu napisałam! I jak?

My sweet cat || KookminOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz