11

4.2K 253 18
                                    

czytaj notkę na dole!!!
******************************

*JIMIN POV*

- Koooookie~ - wymruczałem patrząc na starszego - Czy musimy to robić? Wstydzę się - wydąłem wargę patrząc na niego z nadzieją. Nie chciałem kąpać się przy nim. Szczególnie, że to on postanowił mnie wykąpać. W tym momencie wstydziłem się bardziej niż wtedy gdy kąpał mnie pierwszy raz. Teraz to wszystko zmieniało postać rzeczy szczególnie, że za każdym razem, gdy jestem w jego pobliżu robi mi się dziwnie gorąco i moje policzki stają się całe różowe przez co większość czasu jestem we wcieleniu kota. 

- Oj tym razem mi nie uciekniesz, kochanie - zaśmiał się obejmując mnie ramionami i powoli zaczął zdejmować mi ciuchy przez co zacząłem się wiercić próbując wyrwać z jego uścisku, ale niestety był za mocny.

- Bo zacznę krzyczeć! - jęknąłem próbując go kopnąć - Pomocy! On mnie molestuje! - zacząłem krzyczeć. Mimo, że nie robi mi nic złego i tak chciałbym uciec z tej łazienki i ukryć się pod kołdrą tak, aby nie mógł zobaczyć mnie nago.

- Przecież nic ci nie robię - zaśmiał się cicho kręcąc głową - A poza tym nikt cię nie usłyszy akurat to piętro jest tylko nasze, więc proszę współpracuj ze mną, koteczku - wsadził mnie do wanny przez co zaraz zakryłem swoje krocze pianą i na mojej twarzy pojawiły się rumieńce przez co odwróciłem wzrok.

- Wyjdź proszę - wystękałem - Umyje się sam obiecuje!

- Nie wierzę ci - zachichotał - Ostatnim razem jak kąpałeś się sam to wyszedłeś po minucie cały w pianie. Bo się tylko zamoczyłeś i wyszedłeś. Na tym nie polega kąpiel, spójrz - sięgnąłem po gąbkę i zmoczył ją w wodzie zaraz delikatnie przejeżdżając nią po mojej skórze przez co zadrżałem delikatnie z przyjemności. Po chwili jednak nałożył płyn o zapachu truskawek, który specjalnie kupił dla mnie i zaczął mi go wcierać w ciało przez co zamknąłem oczy mrucząc zadowolony. - Przyjemnie?  - szepnął do mojego ucha

- Mmmm bardzo - zamruczałem rozpływając się pod jego dotykiem. Był tak delikatny, że mógłbym prosić go, aby kąpał mnie cały czas. Jednak to nie zmienia faktu, że nadal czuje się zawstydzony. Po chwili jednak spłukał ze mnie pianę i zaczął ją wcierać w moje włosy. Uśmiechnąłem się chcąc więcej takich pieszczot. Po chwili jednak skończył i wyjął mnie z wanny optulając puchatym ręczniczkiem na co jęknąłem niezadowolony wtulając się w niego. Posadził mnie na łóżku i zaczął dokładnie wycierać. 

- Chyba nie było tak źle co?  - spojrzał na mnie z rozbawieniem przechylając głowę w bok - Jesteś naprawdę uroczy, wiesz? - i w tym momencie zarumieniłem się jeszcze bardziej zakrywając się kołdrą.


*********

Hej hejo! 

Ogólnie z całego serduszka przepraszam za tak długą nieobecność, ale nowa szkoła i zaklimatyzowanie w niej zajęło mi troszeczkę czasu. Jednakże rozdział jest dziś co prawda krótki ale to przez mój stłuczony nadgarstek, więc niestety nie mogę go zbytnio nadwyrężać bo mnie cholernie boli )))))): 

Ogólnie mam do was  jeszcze kilka pytanek, a mianowicie:

a) chcielibyście jakiegoś ff z jakimś shipem hetero? (Nie BTS x COKOLWIEK) tylko ktoś inny

b) Hunhan lub Kaisoo też wchodziłby w grę?

c) chciałby się ktoś poznać lub może popisać rp? jestem otwarta na wszystko!

My sweet cat || KookminOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz