Bölüm 10

2.4K 205 57
                                    

Sait canı yanmış gibi yüzünü buruşturdu. Yüzüme bakmıyordu.

-"Düğüne kadar kalsan olmaz mı?"

-"O düğün olmayacak bence."

-"Neden?"

-"Sen başkasına aşık değil misin?"

-"Evet."

-"O zaman evlenemezsin."

-"Evlenmek istemiyorum."

-"Yani düğün yok."

-"Hayır. Yani... Düğün olmasa da kalamaz mısın biraz daha? Hem ondan uzak bir şehirdeyiz."

-"Burada kalamam artık."

-"Benim için bile mi?"

Hala yüzüme bakmıyordu. Ayağa kalktım ve ona elimi uzattım. Önce anlamsızca baktı ama sonra elimi tuttu ve ayağa kalktı. Ona sarıldım.

-"Her şey için teşekkür ederim Sait. Seni asla unutmayacağım."

Başımı omzuna dayadım. Bir eliyle saçlarımı okşadı. Onu bıraktığımda ağlıyordu.

-"Bana teşekkür etmek istiyor musun?"

-"Evet."

-"O zaman gitme."

Başı öne eğikti. Kanadı kırık bir kuş gibi zavallı görünüyordu. Gözyaşlarını elimin tersi ile sildim ve gülümsedim.

-"Gözyaşı kıymetli bir nimettir. Onu boşa harcamamalı Sait" dedim ve gülümsedim. Ama bu onu daha çok ağlattı. "Neden ağlıyorsun? Ağlama lütfen." Beni kendine çekti ve sımsıkı sarıldı.

-"Gitme. Lütfen."

Ona karşılık verdim.

-"Seni hoş tutarım. Sıkmam. Nereye istersen götürürüm. İstediğin kadar gezer, eğleniriz. Yeter ki gitme" dedi.

-"Zaten pasaportum henüz ortada yok Sait. Kovsan da gidemem."

-"Ne?"

Sait beni bırakıp yüzüme baktı.

-"Yoksa unuttun mu?"

-"Ah, evet onu tamamen unutmuştum" dedi gülümsemeye çalışarak. Ona güldüm.

-"Sen cidden aşıksın."

-"Evet öyleyim."

Gözyaşlarını sildi. Bir eliyle yüzümü tuttu ve bana doğru eğildi. Ne yapacağını biliyordum ama tereddütlüydüm. Küçük bir öpücük kondurdu. Kıpırdamadan duruyordum.

-"Sait ne yaptığını biliyorsun değil mi? Beni öpüyorsun."

-"Evet."

-"Neden yapıyorsun bunu? Sen nişanlısın ve birine aşıksın. Tüm bunlar beni iyi bir konuma sokmuyor şuan."

Gülümsedi.

-"Nişanlıyım. Ama bu umurumda değil. Aşığım evet. Peki, kime bilmiyor musun?"

Başımı 'hayır' anlamında iki yana salladım.

-"Sana."

Şaşırmıştım ama Sait şaşırmama bile izin vermeyip beni tekrar öptü. Onu ittim.

-"Sen ciddi olamazsın."

-"Gayet ciddiyim."

-"Ama bu yanlış. Sen..."

-"Ne olduğu umurumda değil. Sadece seni sevmek istiyorum. Ve hep yanımda olmanı..."

In The Shadow of Love IIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin