☂First of all, what is EBOOK? Ebook is buku digital. Seperti Google Books, yang korang beli online dan baca di sana serupa baca di Wattpad? Cuma, dia kena bayar, kan? Begitu lah Ebook. Cuma Ebook YBYH (Your Boss Your Husband) yang saya dah keluarkan dan Ebook SS? (Siapa Sangka?) ini, dapatkan terus dari saya. Bukan kena install other app social like Wattpad☂
Untuk mengetahui Kisah Nisa Haiqal, anda boleh mendapatkan Ebook ini bila-bila masa. Saya letak UNLIMITED ORDER, so bila-bila boleh dapatkan. Harga tidak menjadi hal. Tidak perlu tergesa-gesa, kerana saya buka UNLIMITED ORDER. Jangan sedih-sedih ya.
❣Ebook SS? personally dari saya, ada dua version.
1) SS? SFW (Siapa Sangka? Safe For Work) bersaiz 7MB
This version ada 82 chapters dengan kiraan kasar muka surat adalah 1600 m/s. Tidak ditukar jalan cerita, semua scene ada. Still ada sweet, and some perbualan 18sx, hanya dipotong ALL detailed sex scenes. Bahasa lebih selesa untuk dibaca, tidak berjela jela dan tunggang langgang seperti sebelum ini ;) Kalau ada readers yang tak selesa dengan penulisan basah saya yang terlampau details, boleh dapatkan ini. Jangan risau, okay? NISA HAIQAL STILL SWEET IN THIS VERSION. HANYA DIPOTONG PART SEX SAHAJA ;)
Jadi, 83 chapters SS?, tambah 8 chapters Special Haisa's, total is 91 chapters. Kedua-duanya dalam Ebook yang berasingan.
2) SS? NSFW (Siapa Sangka? Not Safe For Work) bersaiz 8.5MB
This version ada 82 chapters with 16 chapters of details intercourse and wetty scenes (WHAT?? HAHAHA). Dengan kiraan kasar muka surat adalah 1990 m/s.
Kenapa beza dengan versi di atas? Kerana versi di atas tiada sex scenes, yang ini ada. Kenapa banyak sangat beza muka surat? Kerana aperson punya penulisan scene basah, memang panjang dan details. Itulah sebabnya. Dan lagi, 16 scene basah, kan?
16 chapter basah tu, bertajuk seperti di bawah ;) THIS IS SPECIALLY MADE FOR MY PERVERTED READERS LIKE ME ;) hahaha
YOU ARE READING
Siapa Sangka?
RomanceC O M P L E T E D Only available from Chapter 1-25; incomplete published in Wattpad. Nur Anisa - "Hidup kau macam novel." Semua kenalannya mengatakan begitu. Tidak seunik novel, jika dia sendiri mempunyai trauma, tragedi hitam dalam dirinya masih di...