SAYA ULANGI: EBOOK INI TIDAK DIJUAL ASING. HANYA BOLEH DIDAPATKAN DI DALAM PEMBELIAN EBOOK SIAPA SANGKA? JADI KALAU NAK BACA EBOOK NI, KENA BELI EBOOK SIAPA SANGKA?. LEPAS TU, INI BUKAN FULL VERSION. INI HANYA SELINGAN SAHAJA.
See the title, right? ;) So, here are some peeks inside the SPECIAL OF THIS HAISAs. Just some peeks okay. Intai-intai sikit je. Bukan whole chapters ;) where the whole chapters? saya akan bagitau di hujungnya nanti ;)______
⸢nisa haiqal⸥
Haiqal mengeluh dalam hisapannya. Nisa makin kesedapan. Bila tiba-tiba, "Assalamualaikum! Papa! Mama!"Terus Nisa menolak kepala Haiqal dan berlari ke atas dalam kedua tangannya memeluk dada dari terbocor susunya terus. Haiqal memandang belakang Nisa dalam nafas tercungap-cungapnya. Dipandang riba. Bulat matanya. Terus diambil kusyen ditutup terus. Hanya mampu sengih pada Danial dan anak-anaknya yang memandangnya pelik.
"Papa... kenapa muka papa merah?" Haiqal hanya sengih. Ditunjukkan pada Maggi di hadapan. "Asam laksa ni pedas sangat." Hannah turut berkerut kening. Dipandang rambut papa. "Kenapa rambut papa serabut? Papa bergusti dengan siapa?" Tangan Haiqal terus membaiki rambutnya. Haiqal kembali sengih.
"Papa! Papa minum susu ke? Mulut papa ada susu keluar!" Yazid pula tiba-tiba menjerit lantang. Mata Haiqal terus bulat. Segera dikesat bibirnya. Yazid sudah meluru ke arah papa. "Mana susu? Nak jugak!" Haiqal senyum. "Pergi ambil dalam peti." Terus Yazid dan Hannah meluru ke dapur.
♀ ♂ ⚤
Timeline: Adam Haisa sudah dilahirkan. Berusia 2 tahun. This scene is 18 SX. The process to conceive Naura, accidently.
Haiqal masuk ke bilik. Nampak Nisa sudah tertidur di katil. Haiqal senyum. Diletakkan peak cap ke atas meja. Dibuka zip jaket APMMnya. Dipandang belakang Nisa. Dipandang punggung itu. Dipandang pinggang ramping itu. Haiqal telan liur.
YOU ARE READING
Siapa Sangka?
RomanceC O M P L E T E D Only available from Chapter 1-25; incomplete published in Wattpad. Nur Anisa - "Hidup kau macam novel." Semua kenalannya mengatakan begitu. Tidak seunik novel, jika dia sendiri mempunyai trauma, tragedi hitam dalam dirinya masih di...