1. kapitola 2

42 2 0
                                    


***

Nasledujúce tri dni sa vôbec nič nedialo. Nič čo by sa dalo označiť ako pokračovanie ich pôvodného plánu alebo...

Hovorilo sa o akýchsi rokovaniach, no to však s Prvým rádom predsa nikdy nebolo možné alebo áno? Už sa vtom vôbec nevyznala.

Svojím spôsobom ju to podnietilo k tomu, aby sa prepla na starú komunikačnú sieť a vyhľadala si to meno.

Pýtala sa naňho, len zo zvedavosti, hlavne kvôli tomu priezvisku, no nikto ani Poe o ňom hovoriť nechceli.

Dozvedela sa len toľko, že jeho smrť je takpovediac diskutabilná, že je skôr niečo ako stratený... no generálka si priala, aby jeho meno na tom mieste bolo... napísala ho tam pár dní pred jej príchodom...

Povedali jej však, že je to citlivá téma, že by sa do toho radšej nemala púšťať.

Jeho identifikátor bol dokonca aktívny, akoby bol stále prihlásený do tej druhej kódovanej siete...

Pýtala sa na to aj Sp, no ten jej nedal veľkú nádej, možno je len prihlásený na nejakom starom prístroji, možno len...

No ona sa aj tak rozhodla mu napísať, len tak, len preto, že... ani presne nepoznala dôvod, skrátka to urobila, aj keď neočakávala žiadnu odpoveď.

Ahoj, Ben.

Povedali mi, že si stratený. Nechcú o tebe hovoriť, no mňa by aj tak zaujímalo čo sa s tebou vlastne stalo. Nikto mi to nechce povedať. Možno to nie je príbeh, ktorý by mal počuť niekto ako ja. Tvoje meno je na tej nástenke, no oni tvrdia, že...sa nemám na nič pýtať, že mi to aj tak nikto nemôže presne objasniť.

Chcem len, aby si vedel, že si na teba spomíname, že naposledy, keď som na teba myslela, stalo sa niečo zvláštne, čo si neviem presne... Všetko akoby zrazu zastalo, akoby sa nič nehýbalo a tvoje meno, bolo ako temnota, aj keď...

Prestala písať.

Nemalo predsa vôbec zmysel to posielať ani keby...

No akosi klikla viackrát než mala a ono sa to skutočne odoslalo.

Odložila komunikátor a ostala ležať na posteli. Mala by skôr myslieť na iné veci, než na padlých hrdinov, ktorí vraj nie sú padlí.

Podarilo sa jej tam dokonca zaspať.

Nevedela ako dlho vlastne ani... mala by ísť dolu za ostatnými, Poe predpokladal, že sa k nim pripojí na večernom posedení.

Takej malej neformálnej porade...

Na ktorej sa mali dozvedieť viac o tom, čo sa bude v najbližšom čase diať...

Uvedomila si, že to písknutie, ktoré počula nepatrilo dôstojnému Sp, lebo jej komunikátor svietil, akoby...

Prišla správa.

Pilotka odboja (nápad)- dokončenéWo Geschichten leben. Entdecke jetzt