„Mala by sa vrátiť...“
„Áno, madam...“
Poe dostal hlásenie, ktoré ho znepokojilo, no zároveň aj... oblasť do ktorej mala ísť jeho v podstate zverenkyňa, svojím spôsobom sa v nej objavili zmienky o blízkosti ...
A velenie na tento stav zareagovalo jednoznačne. Aj on sa bál, vôbec po prvý raz sa bál...
Lia môže byť vo vážnom nebezpečenstve, Lia, nechce, aby zbytočne riskovala, je ešte príliš...
„Niečo ste videli?“ opýtal sa, keď...
„Áno, nanešťastie áno, Lia je s ...“
Keď to vyslovila cítil, ako ... nie, to nemôže byť... nemôže predsa...
„Prikážte, jej aby sa vrátila, nemôžete veriť tomu, že... viete predsa...“
„Áno, madam...“
„Videli ste aj...“
Spojenie sa prerušilo. No on už vstal, on sa už pripravoval na to, že ju bezpodmienečne odvolá späť.
Bol za ňu zodpovedný, mal si všimnúť, že sa s ňou niečo deje, mal si to všimnúť on a nie...
Čo ak...
Odoslal správu presnejšie veľmi autoritatívny a jasný rozkaz. Musí sa vrátiť, musí sa vrátiť hneď...
Nepomohlo to nereagovala na výzvy, ktoré... tak nadviazal živé spojenie, urobil to...
„Pane...“
„Lia, dostala si priamy rozkaz, musíš sa vrátiť späť...“
„Pane, naozaj je to nevyhnutné, aby...“
„Áno, Lia je to nevyhnutné, nebudeme o tom diskutovať...“
„Pane, ale...“
„Viem čo robíš, Lia a viem, že sa kvôli tomu môžeš dostať do obrovských problémov. Chcem ťa mať tu... lebo nariadim, aby ...“
Zbledla. Videl v jej pohľade ten pocit viny, ktorý...
„Rozumiem, pane, ja prídem sama... prídem... len sem nikoho neposielajte...“
Spojenie sa prerušilo.
No on nepôjde nikam, nebude robiť nič, kým jej stíhačka nezaparkuje v tom správnom...
Nevie si predstaviť ako riskuje... nevie si predstaviť čoho je schopný... ona ho ešte nepozná, to ako sa ho naposledy zľakla... zrejme nebolo pre ňu dostatočným ponaučením... no on sa už postará, aby... nejde o odboj ani o to, čo by sa mohlo stať, keby prešla na druhú stranu, to sa stáva, no ona... nateraz im nemohla ponúknuť nič okrem bolesti...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Pilotka odboja (nápad)- dokončené
Fanfic"Pokiaľ to bude čo len trochu možné, nepribližuj sa k Renovi..." "Až tak veľmi sa o mňa bojíte, veliteľ?" Poklepal ju rukou po pleci a usmial sa. "Bojím sa skôr o seba, že ak nastane nejaký problém budem tam musieť vletieť za tebou a ... nerád by so...