***
Reagovala naňho.
Na jeho prítomnosť inak než očakával.
Cítil to, cítil to, keď sa mali svojím spôsobom postaviť proti sebe, cítil to ako...
Bola to ona, osoba s ktorou hovoril osoba, ktorú...
Nemohol sa pohnúť bol paralyzovaný rovnako ako ona...
Nikto si neuvedomil, že to čakanie...
Ak by si to uvedomili musel by ich za to potrestať.
Ben Solo mal strach.
Strach o ňu.
Chcel ju chrániť.
Len po pár správach jej takto podliehal, len po pár správach...
Cítil tú jej práve objavenú krehkosť...
Ako sa bála a zbytočne...
Neublížil by jej, nechcel jej ublížiť, chcel byť pri nej bližšie, chcel aby všetci boli preč...
Tie pocity boli také silné, silnejšie než svetlo, silnejšie než temnota...
No vedel, že je to ona, cítil to, ako vtedy, keď prišla tá prvá správa...
Cítil, že s ňou jeho prítomnosť niečo urobila, a chcel ju... chcel ju utešiť, no nemohol jej predsa prezradiť, že to cítil tiež...
Začala by pochybovať, zistila by, že Ben...
Ben by mal byť jej hrdinom, tak si to prial, chcel, aby to tak bolo...
Možno bude najlepšie ak už nedokáže stáť proti nemu, možno mu to pomôže pochopiť, prečo tak skoro...
Prečo tá zvláštna sympatia vyústila do niečoho takého...
Jeho srdce bolo ako šialené jeho telo absolútne pripútané k tej jej citlivosti... Celá jej rekcia akoby ovládla aj jeho.
Čím viac sa ho bála, tým viac chcel byť bližšie, tým viac si prial, aby ho videla, aby cítila to, čo cíti aj on.
Bol pripravený na to, že mu napíše, na to, že s ním možno bude chcieť hovoriť o tom novom pocite.
Vlastne nie s ním, ale s Benom.
Čakal na to.
Po celý čas čakal, no jej strach bol zrejme silnejší, zrejme ju opäť priviedlo k obozretnosti, ktorá...
Možno by aj on mal byť obozretný pri podliehaní určitým vplyvom... Nie sú na tej istej strane, to je prekážka, ktorú by rozhodne nemal podceňovať.
Neostávalo mu nič iné než čakať, než čakať na to, či sa opäť odhodlá s ním hovoriť, než pomaly si získavať jej dôveru a nedovoliť netrpezlivosti všetko zničiť.
YOU ARE READING
Pilotka odboja (nápad)- dokončené
Fanfiction"Pokiaľ to bude čo len trochu možné, nepribližuj sa k Renovi..." "Až tak veľmi sa o mňa bojíte, veliteľ?" Poklepal ju rukou po pleci a usmial sa. "Bojím sa skôr o seba, že ak nastane nejaký problém budem tam musieť vletieť za tebou a ... nerád by so...