9. kapitola 2

15 1 0
                                    


Bolo to nepríjemné, no musela sa s tým vyrovnať sama, aj napriek tomu, že jej ponúkol pomoc... nebolo vhodné, aby... sa niekto z Prvého rádu ešte raz dotkol jej stíhačky, lebo pochybovala o tom, že by to urobil niekto z Odboja.

***

„Vitajte, veliteľ..."

Mohla tušiť, že to tak skončí, že napokon bude nutné, aby...

„Chcel som ti sem poslať mechanika, ale usúdili sme, že najlepšie bude, ak sa vrátim ja... čím menej ľudí vie o tejto záležitosti, tým lepšie... A prečo opäť začínaš s tým veliteľom, som Poe, to predsa vieš... "

„Máte pravdu..."

Usmiala sa.

Aspoň on je pripravený nemyslieť stále len na to najhoršie, aj keď ju varoval a v podstate zrejme mal...

Povedať mu to, sa však nechystala, vedela si predstaviť omnoho lepšie témy na rozhovor než...

„A pokúsim sa na to nezabúdať..."

Sklonila sa k debničke so súčiastkami, ktoré....

„Je tu všetko, myslím si, že by sme mohli začať, no pre istotu urobíme tak či tak aj úplnú kontrolu..."

„Isteže úplnú kontrolu aj všetko ostatné, no neostaneme bez obeda, všakže?"

„Nebojte, sa... Poe... to nám snáď nehrozí..."

Stačilo sa len naňho pozrieť a bolo viac než jasné, že...

„Ben?"

Zrazu stál pri nich, presnejšie tak, že bolo nutné si vybrať stranu... niežeby potom práve teraz túžila, keď...

Očividne sa ešte stále nezmieril s jej rozhodnutím.

„Nesúhlasil som s tým, aby sem prišiel..." zopakoval to aj jemu, predpokladala, že by to mohlo byť ešte horšie, ak by...

Položila ruku na jeho plece, pritiahol si ju bližšie k sebe, akoby snáď...

„Mrzí ma, to ale je to skutočne to..."

Pilotka odboja (nápad)- dokončenéDove le storie prendono vita. Scoprilo ora