Cítil to.
Cítil ako jeho telo...
Cítil tú túžbu, ktorá...
Cítil ju, keď bol tak blízko pri nej a nemohol sa jej dotknúť, krv mu takmer vrela v žilách, no vedel, že...
Potrebuje čas...
Aby pred ním dokázala byť...
Potrebuje čas, aby ...
Pohladkal ju opäť, takmer až s najvyššou opatrnosťou, ktorej bol schopný...
„Si krásna, láska moja..."
Tie slová, použil ich takmer mimovoľne, akoby snáď...
„Ben..."
Neprial si, aby sa viac niečoho bála, neprial si viac, aby...
Istý čas po nej len túžil, mlčal a čakal... bol len láskavý a... aj keď jeho telo, aj keď celá jeho bytosť, akoby sa upínala k tej možnosti, že by ju mohol, držať v náručí a bozkávať ju... Urobil to počas ich zvyčajného oddychovania, keď si bol istý, že ... keď si myslel, že...
Pohladkala ho, opäť to urobila, opäť to urobila a on sám, bol akoby...
„Prepáč mi, to prepáč mi, že... ale si tak blízko a..."
Dívala sa naňho, akoby snáď... dúfal, že je... dúfal, že je aspoň trochu pripravená prijať jeho náklonnosť aj keď...
Spojil svoje pery s ňou. Cítil len sladkosť ich bozku, ktorý akoby... cítil len... ako...
Prial si, aby ju skutočne dôverovala, prial si, aby...
Bola v jeho náručí šťastná, cítil to, cítil ako... jemne siahol na jej zapínanie, jemne ju hladkal, kým...
Neurobila nič, čím by naznačila, že...
Ďalej odpovedala na jeho bozky, volala ho do svojho náručia... cítil to, cítil ako... tomu podlieha, cítil ako aj ju ovláda ten istý oheň ktorý...
Bola oslobodená, keď láskal jej jemnú pokožku, keď sa na ňu mohol dívať, no zároveň si stále udržiavala časť svojej vlastnej...
Cítil teplo, ktoré... teplo, ktoré boli silnejšie než...
Láskal jej odhalené prsia, láskal ich, počúval jej jemné... ten zvuk, keď sa jej dotýkal, keď ona sama, začínala cítiť túžbu, ktorá...
„Ben..."
Opakovala svoje meno, akoby ho skutočne volala, akoby ho skutočne potrebovala...
Len prebúdzal vlny tepla v jej tele, len ju láskal a bozkával, bez toho, aby... len prijímal jej objatie...
Len opäť spojil ich pery, len cítil jej nahú pokožku, cítil ako sa dotýkajú, nič viac než dotýkajú, v objatí...
KAMU SEDANG MEMBACA
Pilotka odboja (nápad)- dokončené
Fiksi Penggemar"Pokiaľ to bude čo len trochu možné, nepribližuj sa k Renovi..." "Až tak veľmi sa o mňa bojíte, veliteľ?" Poklepal ju rukou po pleci a usmial sa. "Bojím sa skôr o seba, že ak nastane nejaký problém budem tam musieť vletieť za tebou a ... nerád by so...