9. kapitola 1

14 1 0
                                    


Niekto to skutočne urobil.

Niekto poškodil riadenie jej stíhačky. Znepokojilo ju to nové hlásenie, ktoré dostala od Sp. Musela sa na to ísť okamžite pozrieť.

Nebolo možné uniknúť tej možnosti, že by naozaj mohol takýmto spôsobom zabrániť, aby...

Znepokojilo ju to viac, než všetky predchádzajúce záležitosti, ktorým musela čeliť.

„Si tu?"

Žiadna odpoveď.

Šla ďalej.

Volala ho. Volala ho všetkými jeho menami, až kým...

To nepocítila.

Len dotyk.

Len dotyk, ktorý vnímala ako niečo, čo ešte viac posilnilo jej hnev.

„Uvedomuješ si, čo si to urobil?"

Neodpovedal.

Len sa na ňu díval. Len cítila, akoby nerozumel...

„Čo som urobil, Lia?"

Pýtal sa, akoby snáď nevedel, že... veď je neustále tu a teraz...

„Moja stíhačka, prečo si to urobil takýmto spôsobom..."

„Neviem čo sa stalo s tvojou... nebol som na tejto strane, ale skôr..."

Sklonil hlavu, akoby snáď...

Bol niekde v blízkosti, keď no nie natoľko, aby...

„Prosím, dôveruj mi, neurobil by som to takýmto spôsobom... naozaj som to neurobil..."

Díval sa jej do očí. Verila mu, pokúšala sa mu veriť, tak akoby... nechcela, aby jej hnev zastrel úsudok.

„Bol to niekto z vašich?"

„Neviem, no budem klásť otázky, v najbližšej dobe, určite... Je poškodenie vážne?"

„Dosť vážne, nedá sa to opraviť len tak bez potrebného vybavenia a možno aj náhradných dielov..."

„To sa bude dať zariadiť, zariadim všetko čo bude nevyhnutné, aby si... Neurobil som to, ani som nevydal taký rozkaz..."

Chcela mu veriť.

Naozaj mu chcela veriť, že sa nenechal ovládnuť hnevom. Z nejakého dôvodu, ktorý by... možno zo strachu, že ju naozaj kontaktujú a ... no ona mu predsa sľúbila, že od neho neodíde bez toho, aby sa spolu o tom nepozhovárali. Nemala v úmysle tento sľub porušiť.

No dokonca aj Sp sa zaňho svojím spôsobom prihováral, aj keď toho veľa nevidel, opäť skúmal okolie a vzdialil sa viac než by...tobolo to posledné čo zavážilo, aby...

Niekto to zrejme využil na to, aby sa dostal až...

Pilotka odboja (nápad)- dokončenéWhere stories live. Discover now