Nechcel, aby...
Bolo to zvláštne, no vôbec po prvý raz, akoby...cítil svoje telo inak, niežeby predtým nereagoval na... ale teraz...
Bola v jeho náručí a cítil, že je blízko, tak blízko ako len... bol vychovávaný tak, aby... pamätal si, že ho viedli k veciam, ktoré neskôr v jeho živote spôsobili istý druh zmätku... niežeby skutočne, ale len...
Cítil, že zaváhala, keď droid... ale len na chvíľu, no nemala v úmysle urobiť nič, čo by ich teraz rozdelilo.
Cítil, ako sa dotkla jeho chrbta, cítil podmanivú blízkosť jej tela, ktorá... No nevedel čo by mal chcieť, čo by mal chcieť, aby sa ho nezľakla, aby sa nebála toho, že by...
„Páči sa mi, byť pri tebe tak blízko, Lia...“ povedal to... povedal to, čo skutočne cítil a myslel tým spôsobom, ako...
Povedal to, ale... neočakával nič čo by...
Chcel len... byť si istý, že...
No získanie istoty bolo priveľmi nebezpečné...
Neurobí nič čo by ju priviedlo na myšlienku, že by mohol byť...
Cítil iný druh napätia, iný druh napätia, ktorý si len užíval, ako niečo čo nemalo nič spoločné s reakciami, ktorými bol ovládaný predtým...
„Nechcem, aby si si kvôli tomu myslela, že...“
„To je v poriadku, aj ja som rada, že ste... asi by sme ... ale aj tak...“
Bola tak...
Nemohol myslieť na nič iné, len na to, aby... chcel byť... voči nej skutočne...
Opierala sa oňho, cítil to, cítil ako mu verí, nemohol by jej dôveru sklamať, nemohol by sklamať dôveru osoby, ktorá skutočne...
Len ju jemne hladkal po vlasoch, len sa jej jemne dotýkal, no nie spôsobom, ktorý by ju mohol znepokojiť...
Keď sa trochu zachvela, keď akoby chvíľu všetko zastalo, nevedel či...
Cítil len vnútorné teplo, silnejšie než akýkoľvek oheň, možno iný druh ohňa, ktorý ...
Chcel jej toho povedať veľa, no nenachádzal slová a nepoznal tie, ktoré by nepôsobili možno znepokojujúco...
„Je mi pri tebe dobre... Chcem, aby si bol blízko... ale... máme dosť, času, máme ho...“
„Áno, máme toľko času koľko len budeme chcieť...“ bolo to jeho právo, ich právo... právo ktoré im dávalo... Možnosť istý čas byť len mladými ľuďmi, ktorí nechcú nič viac než...
pochopiť čo všetko im môže ponúknuť život, pochopiť to spoločne.
YOU ARE READING
Pilotka odboja (nápad)- dokončené
Fanfiction"Pokiaľ to bude čo len trochu možné, nepribližuj sa k Renovi..." "Až tak veľmi sa o mňa bojíte, veliteľ?" Poklepal ju rukou po pleci a usmial sa. "Bojím sa skôr o seba, že ak nastane nejaký problém budem tam musieť vletieť za tebou a ... nerád by so...