***
Díval sa na more, to nočné ticho, bolo ako vyslobodenie, ale zároveň aj...
Čo vlastne urobí teraz? Čo vlastne chce urobiť? Prešli sa po pláži, zhovárali sako takmer akoby sa poznali už dlhší čas aj keď sa vyhýbali istým pre nich oboch nebezpečným témam.
Lia sľúbila, že s ním pár dní ešte ostane, v podstate ju svojím spôsobom pozval, no cítil sa kvôli tomu, akoby snáď...
Možno to bolo šialené, možno to bola neobvyklá situácia, no mal nádej, cítil, že má nádej, že to nie je len jedna z tých hier, ktoré by...
Má nádej, že niekoho spozná, skutočne spozná, že mu niekto skutočne dá tú možnosť, aby ...
Mať nádej je jedno z tých šialenstiev, ktorým sa vyhýbal... on, ktorý nikdy nezvykne nikomu odpúšťať slabosť, ani tým, ktorých miluje, ani tým, o ktorých si myslel, že milujú jeho...
Čo sa týka nej, nevie si predstaviť, čo by ešte mal urobiť, aby... všetko je také spontánne, také príjemné samo o sebe... keby tu neboli isté nebezpečné okolnosti, skutočne by bol veľmi šťastný, že... cíti, že aj ona myslí na to, čo nechali za dverami, no zároveň...
Nepochybuje o nej, vôbec nepochybuje o tom, že by mali spolu stráviť viac času, práve naopak, želá si to.. želá si to aj napriek...
Dokonca ani prítomnosť jej droida mu nepripadá rušivá, nepripadá mu, ako... Nevadí mu, že je s ňou práve naopak, jeho prítomnosť ich svojím spôsobom chráni, ale je skutočne nutné, aby ich niečo chránilo, ak...
Je taký pokojný, taký šťastný, nepotrebuje ani meditáciu k tomu, aby dosiahol ten stav vyrovnanosti, ktorý len zriedkakedy, je plný očakávaní, plný všetkého čo by si inak nesmel dovoliť, keby... bol medzi svojimi, keby bol opäť veliacim dôstojníkom, narušenie disciplíny je to najhoršie, čo by sa mohlo stať, strata rešpektu, je to, čoho sa obával, keby niekedy ukázal ľudskú tvár, keby niekedy...
„Vy ešte nespíte?“ jej hlas, bol tak blízko, tak blízko ako predtým ten jeho, stála chrbtom k nemu, no on nevykonal žiadny pohyb na svoju obranu, jednoducho jej veril, nech to bolo akokoľvek šialené veril jej... a prial si, aby aj ona naďalej dôverovala jemu.
„Nie, zdá sa, že to nedokážem...“
Cítil dotyk jej ruky na svojom chrbte... jemný dotyk, takmer až nežný, jeho telom akoby prebehlo tisíce príjemných impulzov, bolo mu teplo, no nie znepokojujúcim spôsobom, akoby to teplo bolo zbraňou proti všadeprítomnému chladu...
Nechal ju, nech sa ho dotýka, nech sa ho dotýka toľkokrát, koľkokrát sa jej len bude chcieť.
„Niekedy, keď som zatvoril oči a bolo mi sľúbené, že osoby, na ktorých mi ... na ktoré som čakal za mnou prídu, boli zrazu preč... boli preč bez vysvetlenia, ktoré... možno som sa toho ešte celkom nezbavil...“ chcel to vziať späť hneď ako to povedal, bola to slabosť, nechcel o nich predsa nikdy hovoriť, nikdy s nikým o nich... sú minulosť, sú preč, vymazal všetko, čo... nechce viac nič čo by...
„Mne sa nechce odísť, je to zvláštne, je to ako ... doslova nelogické, ale teraz sa už cítim pri tebe bezpečne, teraz keď som s tebou hovorila... cítim sa, akoby... sa nedialo nič čo by ...“
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pilotka odboja (nápad)- dokončené
Hayran Kurgu"Pokiaľ to bude čo len trochu možné, nepribližuj sa k Renovi..." "Až tak veľmi sa o mňa bojíte, veliteľ?" Poklepal ju rukou po pleci a usmial sa. "Bojím sa skôr o seba, že ak nastane nejaký problém budem tam musieť vletieť za tebou a ... nerád by so...