Bölüm 41

20.7K 1.6K 313
                                    

Tan, Işık'ın kapısını çaldığı anda arkasından Kerem seslendi. İki adam selamlaştıktan sonra Tan elindeki poşeti artık iyice yusyuvarlak olan Filiz'e uzattı.

- Sizi gördüğüm iyi oldu, sana börek almıştım.

Filiz poşete, Gollum'un yüzüğüne gösterdiği ilgiyle uzandı ve resmen sarıldı. Kerem'in dehşet dolu bakışları altında Tan'a dert yandı.

- Bu kız mideme hiç yer bırakmadı. Bir şey yiyemiyorum.

- Küçük küçük yesen..

- Ama dayanamıyorum, çok açım..

Tan ne diyeceğini bilemedi, o sırada kapının açılması genç adamı rahatlattı. Tabii Işık'ı görünce en ciddi ifadesini takındı hemen..

- Ozan'ı alabilir miyim?

- İçeri gel, kahvaltınızı yapıp öyle gidin nereye gidecekseniz.

- Polonezköy'e gideceğiz zaten orada kahvaltı ederiz.

- Polonezköy'e bir sürü yol var, gidene kadar çok acıkır Ozan, hem ben de oğlumla kahvaltı etmek istiyorum..

Filiz lafa karıştı.

- Işık, sen de gitsene Polonezköy'e işte..

- Ay ne işim var benim..

Tan nazlana nazlana kapıdan girerken Işık arkasından dudaklarını büzdü. Ama Filiz'in sarıldığı poşeti görünce Tan'ı falan unuttu.

- Böreğe mi sarılıyorsun Filiz? Kızım çok kilo aldın zaten, biraz rahat dur lütfen.

- Çok kilo almadım ben bir kere.. Olmam gereken kilodayım.

- Hı hı.. Tabii..

- Sen bir hamile kal, bak ben sana neler yapıyorum. Ozan'da ne bulduysak önüne yığdık. Hata etmişiz meğer..

- Hazreti Meryem miyim ben, nasıl hamile kalacağım acaba? Hem ben o yığdığınız şeyleri fazla yemedim. Sağlıklı beslendim, diyetime uydum, tabii bunlar senin hiç duymadığın kavramlar..

- Pöh.. Kereviz sapı yemeye beslenmek mi diyorsun?.. Bu çocuğun ete, süte, yumurtaya ihtiyacı var.

- Onları da yedim elbette, mümkünse sen de onları ye, börek değil..

- Neden? Böreğin içinde hepsi var..

İki kız içeri geçtiğinde Sevil, Tan'a soru sorabilmek için Güneş'le çekişiyordu.

- Sevil abla sus dedim ama yaaa..

- Bana ne.. Soracağım işte.. Tancığım, o sevimli arkadaşın bütün hafta şirkette yokmuş.. Belki senin haberin vardır.

Tan hiç güleceği yokken Sarp ve Güneş meselesi aklına gelince kahkaha attı.

- Sarp tatile gitmiş Güneş, merak ediyorsan Yamaç'ı arayıp tam yerini öğreneyim.

Güneş sessiz kalırken Sevil kıza tepeden tepeden baktı.

- Eminim İstanbul'a en uzak neresi varsa oraya gitmiştir.. Senin şerrinden kaçtıysa çocuk..

IŞIKTANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin