Bölüm 42

20.4K 1.7K 452
                                    

Medya: Onurr- Ruj 😜😜 Tan'ın zıvanadan çıktı çıkacak hali 😈😈

Önemli duyuru : daha önce mesaj panomda da duyurdum. Önceden Destina_dgp hesabını kullanmakta olan, Demir Yumruk, Eylül'de Deniz Bir Başkadır ve Uyku kurgularını yazan arkadaşımızın hesabı çalınmış olup, takip etmek isteyenlerin destina_destina kullanıcı adıyla ulaşabileceğini haber vermek istedim.. İlgilenenlere duyurulur 💖💖
Şimdi bölüme geçelim, iyi eğlenceler..

.......

- Şu adamı tanıyor musun?

- Hangi adamı?

Güneş gayri ihtiyari kızın gösterdiği yöne dönüp baktığında tabii ki sevgili eniştesini yanında daha da sevgili Billur Hanım ile birlikte tarihi köşkün kapısında dikilirken gördü ve kan beynine sıçradı.

- Eniştem olur canım.. Sen hayırdır?

İkisinin konuşmasını fark eden Işık, Ezgi ve Yamaç dikkatlerini kızlara vermişlerdi. Güneş'in saldırı pozisyonu aldığı açıktı ama karşı taraf bunu umursamayacak kadar meraklıydı.

- Enişten mi? O zaman şanslı Işık senin neyin oluyor? Ablan falan mı?

- Şanslı Işık mı?

Güneş kendini tutamayıp gülmeye başladı. Diğer üçü şaşkınlıkla Saynur'a, sonra birbirlerine, sonra tekrar Saynur'a baktılar. Neden sonra Yamaç konuşabildi..

- Şanslı Işık mı dediniz?

- Evet öyle dedim.. Karısının adı Işık değil mi?

Güneş yeterince gülmüştü ki ciddiyetini takınarak aklına takılan şeyi sordu.

- Sen az önce bana eniştemin kim olduğunu sormadın mı? Kim olduğunu bilmediğin adamın karısının adını nasıl biliyorsun?

- İşte o yüzden şanslı ya.. Anlamadınız değil mi?

Saynur dönüp Tan'a baktı, genç adam birkaç kişiyle sohbet ediyordu. İçlerinden biri kadındı ve Tan'a hevesli olduğunu belli eden sinyaller yolluyordu fakat genç adam ondan yana bakmıyordu. Arada o kadar mesafe olmasına rağmen bunu net bir şekilde görmek mümkündü. Kız dönüp karşısındaki insanları alıcı gözüyle süzdü. Sarışın olanın gözü de enişte beyin üzerindeydi. Ama onun nazarında daha farklı bir şeyler vardı. Biraz merak, azıcık endişe, belki biraz da kıskançlık.. Evet, çok açıktı.. Bu kadın o olmalıydı..

- Işık sensin..

Genç kadın şanslı olmadığı tek konu olan kocasına bakarken bir an için dalmıştı. Saynur'un keşfini gürültülü bir şekilde açıklamasıyla kendine geldi. Çok mu belli oluyordu acaba?

- Ah evet ama şanslı biri olduğumu düşünmüyorum.

- O zaman kusura bakma ama pek akıllı değilsin bence..

Güneş terslendi.

- Hoop, kızım, ağır gel..

- Ben düşüncelerime sansür vuramam. Gerçeklerle yüzleşmek zor geliyorsa evinden dışarı çıkma.

Ezgi fikrini söyledi.

- Bu tavrınız hiç mantıklı değil. Tanımadığınız insanlar hakkında kafanıza göre yaftalamalar yapıp sonra da bunları 'gerçekler' olarak adlandıramazsınız.

- Ben hayat tecrübeme dayanarak konuşuyorum. Eğer bir erkek, kendisiyle tanışmak isteyen bir kadına kendi adı yerine karısınınkini veriyorsa karısı kesinlikle şanslıdır. Bu devirde sadakat karaborsa oldu, farkında değilsiniz herhalde.

IŞIKTANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin