Yazar demek istiyor ki Tan sen ancak Zaytung dergilerine haber olursun aslında ama beni de şaşırttın.🐐😂😂 Yeni yılınızı kutluyorum ve 2018 yılının herkese hayırlı olmasını diliyorum ❤️❤️❤️❤️❤️
Taner Cephesi
16 Mayıs 2015, Los Angeles, CAYine bir bar, pahalı ve elit olması hiçbir şeyi değiştirmiyor, hep aynı loş ışıklar, gürültülü müzik, dumanlı hava, aranan kadınlar.. Evet, en kötüsü kadınlar.. Hayatlarını, vakitlerini, her işe koşabilecekleri sağlıklı bedenlerini, saçma sapan hayaller, beklentiler ya da sadece anlık zevkler uğruna harcayan, kendine, aklına, beynine, yaratılış amacına saygısı olmayan kadınlar.. Bana ruhumu bedenimden çekmeye çalışır gibi bakmalarından nefret ediyorum. Şu an kesinlikle olmak isteyebileceğim en son yerdeyim ve beş dakika daha kalabileceğimi sanmıyorum.
Ah, nihayet mekanda konser veren ünlü rock grubunun üyeleri mola verip sahneden iniyorlar, beynimi daha fazla ütülemelerine tahammül edemeyecektim, kulaklarımdan ateş çıkıyor resmen. İki tanesi bizim masaya doğru geliyor, hemen sağımda oturan menajerleri doğrulup el sallayarak yerimizi belli ediyor. Burada oluşumun tek sebebi olan grubun kadın bateristi ve solist - basçı olan kurucusu masaya ulaştığında hala ayakta dikilen menajer tanıştırma işini üstleniyor.
- Mr. Şahinsoy, John ve Kaylee ile tanışmanızı istiyorum. Bu proje için gerçekten çok heyecanlılar. Değil mi John?
El sıkışırken John, menajerlerini doğrular şekilde başını sallayıp gülümsüyor, Kaylee ise beni açıkça süzüyor, bu genelde hoşuma gitmez ama kaslı dövmeli kolları 'ben bateristim' diye haykırdığı halde yer yer pembeye boyamış olduğu sarı kısa saçlarının çevrelediği yüzü çok çocuksu ve sevimli görünüyor, ona kızmak içimden gelmiyor.. Şimdilik... John oturur oturmaz konuşmaya başlıyor, belli ki akıllı bir adam, zaten seçim yaparken ilk dikkat ettiğimiz şey grup üyelerinin aklı başında, düzgün tipler olmasıydı. Rock gruplarında sık rastlanan meziyetler değil bunlar tahmin edersiniz ki...
- Mr. Şahinsoy, yıllardır pek çok sosyal sorumluluk projesi için konser verdiğimizi duymuşsunuzdur belki, çevre bilinci bizim için çok önemli ve GCE gibi bir firmayla sponsorluk anlaşması yapmayı çok isterim. Bu, üzerinde pazarlık etmek isteyeceğim bir konu bile değil. Siz istedikten sonra ben ve grubum varız.
- Menajerinizi zor durumda bırakıyorsun John..
Kırk yaşlarında ve hiç de çiğ bir tip olmayan Paul Alden keyifli bir tebessüm yolluyor.
- Bu gençler sanat konusundaki yeteneklerini değerli amaçlar için kullanmayı seviyorlar Mr. Şahinsoy. Sizden hiçbir ücret talep etmeden de kamu spotlarınızda yer almayı ve konserlerinde, kliplerinde firmanızın logosunu kullanmayı kabul edeceklerini biliyorum. Ama bu grubun kaç kişiyi beslediğini de siz tahmin edersiniz. Sahne ekipleri, turne ekipleri, korumalar ve daha bir çok kişi. Bu bir sektör ve paraya ihtiyaç var. Sizin bu konuda gereken hassasiyeti göstereceğinizden hiç şüphem yok.
- Benim de pazarlığa niyetim yok zaten. PR departmanının yaptığı teklifi uygun bulduğunuzu düşünüyorum.
- Evet, bizim için uygun.
- O halde John, GCE için tercih edilmenizin en önemli sebebi, adı alkol, uyuşturucu, taşkınlıklar ve skandallarla anılan bir grup olmayışınız. Sizden istediğim birlikte çalıştığımız sürece aynı şekilde devam etmeniz. Bu koşullarda PR departmanımız da şöhretinize mutlaka katkısı olacak dünya çapında etkinlikler düzenleyecek. Her iki taraf için de karlı bir iş birliği olacağından hiç şüphem yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IŞIKTAN
Ficción GeneralTAMAMLANMIŞ HİKAYE Bu bir dik duruş hikayesi olmalı. Bir kadın ve bir erkeğin diğerinden bağımsız varoluşlarının hikayesi. Ama ya bir de çocuk varsa... İki noktayı bir üçgen haline getiren üçüncü nokta... Bir aile, bir aşk üçgeni... Ya da hiçbiri...