Arkadaşlar, finale az kaldı, yalnız bu aralar bölümler her zamanki düzeninde gelmeyebilir. Hem yoğunum hem de son kısmını iyice özenli yazmak istiyorum.. O yüzden olası gecikmelerden ötürü şimdiden özür dilerim ❤️❤️❤️
Kahvaltı masası çok değişik bir havadaydı.. Ozan hiç olmadığı kadar keyifsizdi ve bu durumu ne sabah denizi, ne babasının şakaları, ne annesinin zorla yanaklarına kondurduğu öpücükler düzeltememişti. Mehmet gelip Ozan'ı mini golf sahasına götürmeyi teklif ettiğinde çocuk hiç itirazsız delikanlıyla birlikte gitti.
- Küstü mü bu bize?
- Ben gidip Orçun Bey'i arayacağım.
- Ben de görüşmeye katılsam?
- Tan, önce ben bir konuşayım sonra seninle konuşuruz, olur mu?
- Desene, Ozan'dan önce kendinden bahsedeceksin..
...........
- Orçun Bey, durum şu.. Sabah biz şeyken.. Iıı.. Yani Ozan bizi..
- Siz Taner Bey'le birlikteyken Ozan sizi mi gördü?..
- Yani, evet, öyle gibi oldu.. Uyuyorduk biz.. Ozan odaya geldi..
- Işık Hanım, öncelikle sizin kendi eyleminizle barışmanız gerekiyor. Siz evlisiniz, bu olması gereken zaten.. Ozan kızgın mı?
- Evet, sabahtan beri yüzünü güldüremedik.
- Siz şu anda bütün ailelerin süreç içinde yaşayageldikleri şeyi bir anda deneyimlemiş oldunuz. Bütün çocuklar ebeveynlerini birbirlerinden kıskanırlar. Küçücük bebeklerin bile anneleri babalarıyla yakınlaştığında tepki gösterdiğini görebiliyoruz. Ozan ilk defa sizi biriyle yakın görüyor. Ki Taner Bey de döndüğünden beri oğluyla yoğun şekilde vakit geçiriyordu. Şimdi ikinizin birbirinizle ilgilendiğinizi ve onu dışarıda bıraktığınızı düşünmüş olmalı.
- Ne yapmamız gerekiyor?
- Ozan'a ebeveynlerinin odasına kafasına estiği gibi giremeyeceğini öğretmeniz gerekiyor.
- Yani, alışma süreci falan mı..
- Işık Hanım, hayır, alışma süreci adı altında geri adım atmayın.. Anne babalar birlikte uyurlar. Normal olan budur ve imkanınız varken çocuğa normali göstermenizi ısrarla tavsiye ediyorum. Kendi evliliği de şimdi gördükleriyle şekillenecek gelecekte. Dediğim gibi önce Taner Bey ile evliliğinizi yürütme kararındaysanız, ki artık öyle olduğunuzu düşünmek istiyorum, toplumumuzun yapısına uygun şekilde evli bir çiftin yaşaması gerektiği gibi yaşamayı siz kabullenmelisiniz. Ve bu yaşam biçimini oğlunuza en uygun şekilde göstermelisiniz. Rol model olduğunuzu unutmayın. Ve normal davrandığınız için Ozan'a karşı suçlu hissetmeyin.
- Hmm.. Tamam o zaman..
- Siz kendinizle ilgili herhangi bir sorun yaşadınız mı? Her şey yolunda mı?
- Tam olarak emin değilim. Yani her şey mükemmel gibi ama ben hata yaptığım hissinden kurtulamıyorum.
- Zamanla düzelecek. Taner Bey'in daha önce ağır psikolojik problemlerle boğuştuğunu ve gerçek Taner'i ancak şimdi tanıma imkanı bulduğunuzu unutmayın. Hem kendiniz hem de eşiniz için geçmişi geçmişte bırakıp bugüne bakmanız en iyisi olur.
...........
- Ne diyor Orçun Bey?
- Ozan'ı aranızda yatırın, bir daha da yaramazlık yapmayın diyor.
Tan yüzündeki sakin ifadeyi bozmadan havuzun kenarına doğru tembel kulaçlar attı ve oraya bıraktığı kahve fincanından bir yudum içti. Sonra kıza bakıp yeniden sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IŞIKTAN
General FictionTAMAMLANMIŞ HİKAYE Bu bir dik duruş hikayesi olmalı. Bir kadın ve bir erkeğin diğerinden bağımsız varoluşlarının hikayesi. Ama ya bir de çocuk varsa... İki noktayı bir üçgen haline getiren üçüncü nokta... Bir aile, bir aşk üçgeni... Ya da hiçbiri...