Kızlar hızlı büyüyorken , baranım ve boranım kreşe gidiyorlardı.Bugün dedelerine ziyaret e gidecekti cimcimeler
.Hazırlanmış ve rezan ağamızı bekliyorduk.Araba gelirken o kadar yakışıklı gözükmüştüki , gözlerime hemen bir çocuk daha yapasım vardı 🤣🤣🤣🤣🤣
Yok artık valla şakaydı.Yeterli bu kadar çocuk arabadan inip , çocuklar a yardım etti .Nasılmış benim aşklarım derken iyiyim aşkım dedim , yok sana demedim.
Ne dedim , prenseslerime dedim dedi.Hemen atılmış bakıyorum da rezan ağam dedim pabucum😄😄😄😄😄😄
Hatun sen eskidin artık , prenseslerim var
Bu adam delirmiş , konağa gelince herkes kapıda karşılamiştı.Beraber yukarı çıkıp oturduk , babam kızlarla resmen kendini kaybetmişti .Eyvah dedim babamıda kaybettim, evet dedi babam benim aşklarım kızlar dedi.Üçüzler herkesin sevgilisi olmuştu.Rezan holdinge geçince hep birlikte çay içtik.
Abimin bir derdi vardı , çok sessiz yengemse çok suskundu. Abi sirat ağam neyin var deyince kuma dedi.😮😮😮😮Ne kumaşı abim deyince, kardeşim çocuk olmuyor , aşiret kuma kararı aldı deyince dehşetle gözüm açıldı.Neydi o şimdi kuma sonuçta abimin mutluluğu için berdel olmuştu, şimdi de kuma gelecekti.Yengem bunu kaldıramazdım ve rezan buna asla göz yummazdı.
İçimde bir şeyler kopuyordu, rezan bir ağaydı , ve kardeşini asla böyle bir şekilde bırakmazdı.Ama bir şey vardı berdele zarar veremezdi.
Çünkü oda bizim ayrılmamızdı ve asla izin vermezdi.Allah'ım yardım et......
Akşam olmuş ve kuma gelecekmiş , nikah için , hiç haberim yoktu .Bu kötü olmuş ve rezan için endişeleniyorum .
Rezan gelmiş ve yemek yenmişti.Miniklerimide doyurdum , pelin naz çok tatlıydı.Rezan tatlı bir sohbete dalmıştı ağamla ama birazdan olacaklardan habersizdi.Bu fırtına öncesi sessizlik ve biraz sonra dehşet i töreye dönüşücekti , rezan ağa .
Kahveleri getiren yengemi gören rezanın sürat şekli değişmişti .Delamin , güzel gözlüm gel yanıma otur kardeşim seni göresim geldi dedi rezan .Ama yengem ağlamaklı bir şekilde iyiyim ağam sen nasılsın ağam deyince , sert bir şekilde kapının sesi gelmeye başladı.Rezan hayırdır , misafirmi gelecek dedi , babam yabancı değildir oğul dedi.Yengem sürati üzgün bir şekilde odadan çıkıp gitti.Babam misafir leri buyur etmek üzere dışarı doğru hareket edince , rezan ne oluyor sevgilim dedi.
Ona gerçekleri nasıl derdim, sadece başımı öne eğdim ve KUMA
Dedim ne kuması sevgilim dedi , abim kuma alıyormuş rezan dedim.Öylesine bir kükremişti konak adete sallanmıştı.Dur rezan sakin ol aşkım deyince , ne sakini tujelam dedi.
Aşiretin kararı bu rezan , abimde yengemde istemiyor , babam , annem bile karşı ama eğer evet denmesse , yengemi öldüreceklermiş.El mahkum kabul etmiş babam deyince, kimin haddine kardeşimi öldürmek diye silahına sarıldı.Ben dehşet i töreysem bu kuma olmayacak kadın deyip bağırarak dışarı çıktı .Kahyaya derhal aşiretler toplansın diye emir verdi. O dehşet i töreydi ve son söz onda biterdi.Aslanımdı ve ailesini canı pahasına korurdu .😙😙😙😙😙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEHŞET İ TÖREM
General FictionAlın yazımmiş kim bilirdi dehşetin içinde benim gibi töre kurbanı olan rezan ağanın esiri olacağım ben kim miyim TUJELA .... Gizem -gerilim20 Genel kurgu 38" Genel kurgu 28 Genel kurgu50"