İki gün sonra düğünümüz olacaktı , ama biz dağ evinde kalıyorduk.TV izliyordu rezan deyince , efendim meleğim , dedi ne kadar daha buradayız ???
Soruma yarına kadar daha buradayız meleğim , çünkü tehlike geçmesi lazım, ve sende güvende olmalısın .
Sana bişey olmasına dayanamam.Neden ki deyince çünkü sen helalim kadınımsın , tujela dedi.Artık güvenliğin benden sorumlu ve benim düşmanım o kadar çokki inan şaşarsın. Onun için sende tehlikedesin , anladınmı o kadar çok can aldımki okadarda düşman edindim.
Tüylerim diken diken olmuştu , normal bir şekilde anlatması ve bu kadar soğukkanlı olması , gerçekten çok ürkütücü , aman ne güzel bide esir hayatım olmuştu.😒😒😒😒😒
Oh ne güzel rezan dedim , artık senin esirim , mesleğim nasıl olacak deyince merak etme doktor hanım sana özel hastane vereceğim istediğin gibi kullan, can ver , bense can alıyorum aramızdaki fark bu kanatsız meleğim.
Günahlarımı senle temizlerim inşallah deyince, kocaman bir kahkaha patlatdım. Şaşkın şaşkın bakıyor , oda sinirlenince sustum .Aferdesin özür dilerim deyince gözleri grimsi renge bürünmüştü.
Korkuluydu sinirliydi ve eli ölümlü bir katildi, ama ben bu yüzünden farklı , sevimli halini ve yüzünü görmüştüm. O koskoca bir ağaydı, ve mardine hükmediyordu , sözü emirdi , sonu ölüm olan acaba kaç masum kanı akıtmiştı.Ama itiraf ediyorum çok yakışıklı ve taş gibiydi 😎😎😎😎😎😎😎😎
O benim kocam olacak
O kadar özeldiki bakışları içime ılık ılık akıyordu , aşkı rezan beni iki günde kendisine bağımlısı yapmıştı , yok artık diyen iç sesime , sus deyince tamam deyip susturdum.
Evet sabah erken den kalkmıştık , düğün olacaktı ve gelinliğimi bile görmemiştim.Herşey rezan ağanın direktifiyle yapılmış ti .Bende el mahkum kabul ettim .Eve doğru yola çıkarak, düğün için heyecan sarmasına neden olmuştu.
Arabada eli elimde güzelim , heyecanlımısın diye sorunca , evet rezan ağam dedim .Yok artık ne dedim ben , kahkayla gülerken , aniden bir patlama sesi kulakları sağır eden bir şekilde duyuldu .Ve aniden araba durdu , ne olduğunu anlamayadım , bir şekilde rezan öylece kaldı , ne olmuştu ????
Aman yarabbim bu olamaz her yerden silahlar patlıyor şu, anda rezan öylece kalmıştı.Rezan dememle elim kanla kaldı, HAYIR HAYIR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEHŞET İ TÖREM
General FictionAlın yazımmiş kim bilirdi dehşetin içinde benim gibi töre kurbanı olan rezan ağanın esiri olacağım ben kim miyim TUJELA .... Gizem -gerilim20 Genel kurgu 38" Genel kurgu 28 Genel kurgu50"