BÖLÜM30

2.5K 91 1
                                    

Kan.
Kan vardı artık aralarında, tujela artık düşmandı .Abisini gözünü kırpmadan öldürmüş ve acınası hale gelmişlerdi.

Hastanede morgda yatan  iki genç ,sevmenin   bedeliyle kara topraklara gideceklerdi.
Mardin de yas ,gözyaşları, zılgıtlar vardı.
Asel hanimin artık dayanacak gücü yok tu.
Rezan polise teslim olmuştu Ruhu kap karanlık ,zifiri karanlıklarda boğuşuyordu.
Gözlerinde kardeşinin hayali vardı.
Kanlı dehşet i toreden  nefret etti.

Kardeş katili olmuştu, hamile kardeşini vurmuştu. Yapılan otopsiyle çıkmıştı hamile olduğu 2aylik bir cana da kiymisti. Kalleslikti bu ah Rezan keşke temiz bir hayatin olsaydı.
Önce tujelayi ,sonra çocuklar ,şimdide hamile kardeşine kiymisti.
Katildi o dehşet i toreydi.
Uyguladığı töreler her şeyini almıştı. Karisini çocuklarını ve kardeşini yeğenini ,minicik yavrusuna kiymisti.

Sarp kap karanlık rezandan bir kere daha nefret etti,lanet okudu.Sevdiğini hastaneye düşürmüş, babasını ve annesini öldürmüş ,hem öksüz ,hem yetim bırakmıştı.
Çocukları yanina alan sarp baba sefkatiyla sardı sarmal adı.
Tujelanin annesi babası da yapmışlardı.Evlat acisi  kor gibi düştü yureklerine.

Mardin ağlıyordu, töre diye kaç masumun hayati sönmüştü.
Tujela yanmıştı.
Yoğun bakımdan çıkmıştı, bebeği de iyiydi. Hamileliğin 5ayiydi.Erkekti minik yavrusu .

İyiydi aslında ama aci bükmüştü,belini çok acılar çekmiş o acı nasıl bir aciydi.
Baran,boran ,helin  naz ,selin naz,pelin naz babasız kalmıştı.

Baran,boran ,helin  naz ,selin naz,pelin naz babasız kalmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Rezan ağanın eli kolu bağlanmış, artik yaşayan bir ölüydü.
Tujelayi normal odaya almışlardı,sarp karısının başındaydı, boran ve baran da disardaydi bekliyorlar dua ediyorlardı.

Yavaş yavaş gözlerini açan tujelanin hafızası yeni yeni kendine gelirken Abim diye bi feryat kopardı .
Olamaz Rezan allah belani ver diye ,adeta kendini parçalıyordu. Sarp delirmiş zapedemiyordu tujelayi.

Öldüreceğim seni Rezan allah belanı versin diye yemin ediyordu.Bu sırada baran anne deyince sustu aniden ,minik elli oğlu yapma kardeşim korkuyor dedi.Haklıydı oğlu hamile ve minik oğlu da hissediyordu.

Tujela sicim gibi gözyaşı döktü.
Abisi ölmüştü.Onun için katlanmıştır,ama simdi yoktu.Mezara girecekti,o onun kiymetlisi caniydi.
Dehşet i töre kiymisti canına yemin ediyorum Rezan ağa senin dehşet i tören de ben olacağım bekle dedi.
Oysaki Rezan zaten cehennem de ateslere ateşi nara yanıyordu.

Artık yaşayan bir ölüydü. Yazık olmuştu,ama en çok hamile olduğunun haberini duyunca bi lanet okudu .

Herkes ondan korkuyordu, dehşet i tore ydi.
Tujela çocuklar la teselli bulurken ,karnındaki yavrusuna sığındı. Sarpda artık hiç ayrılmıyordu.Cenaze töreni yapılacaktı bugün, tujela abisine son görevini yapmak için hastaneden özel izinle çıkmıştı.
Rezanida törene askerler eşliğinde gitmişti.Cenazeler toprağa verilirken tujela sadece rezana bakıyordu
Yanina ilerlerdi
DEHSET İ TOREYİ OLDURECEM DEDİ

DEHŞET İ TÖRE ö

DEHŞET İ TÖRE ö

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

lecekkkk...

DEHŞET İ TÖREMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin