Günler aylar yıllar geçmiş, Rezan hapise gireli tam 18yil olmuş ve çocuklar artık yetisgin bir birey olmuşlardı.Boran ve baran holdingin başına geçerken, üçüzlerde artik üniversitede okuyan genc kizlar mardin de güzellikleri destan olmuştu.
Tujela kadar güzellerdi.Her görüşe giden çocukları rezani asla yalnız bırakmadılar di.
Baran ve boran işletmeyi bitirmisler ve çok iyi patron olmuşlardı.Helin naz hukuk pelin naz doktorluk ve selin naz mimarlığı okuyorlardı.
Son çocuk sırat can liseye devam ediyordu.Hepsini mükemmel bir şekilde yetiştiren tujela ve sarp artik çok mutluydular.Sarp kendi çocuğun dan ayırt etmeden 5cocuga da babalık yapmıştı.
Mardin de herşey aynıydı.Değişen insanların yasamiydi.Töreleri ayni hükümleri aynıydı.Boran ağa olmuştu. Babası kadarda gaddar acımasız gözü kara ve korkusuz herkesin çekindiği bir agaydi.Tujelanin istemediği şey başına gelmişti. Yeni bir
Dehşet i töre gelmişti. Acimasi olmayan boran hiç acimadan insan öldürüyordu.
Törelere çok bağlı olan boranin aşkıda dillere destan sıla idi .Reşit ağanın biricik kızı. Dünür göndermiş ve reşit ağa cevap için zaman istemişti.Çünkü sıla yurtdışında eğitim görüyordu.Güzelliği dillere destan silanin ,boran tarafından duyulması ve ona talip olması mardini sallamisti.
Tujela gelinini görmüş çok beğenmiş ve onay vermişti.İstenilen sıla artık gelmesiyle düğün kurulacak ve boranin aşkına kavuşacaktı.
Sılaya haber veren reşit ağa olumsuz cevap almış ve çok tedirginlik icerindeydi. Çünkü silanin sevdiği vardı zaten bedirhan songur..
Unuttuğu boran dehşet i törenin oğluydu ve istediğini alırdı.
Tıpkı babası gibiHayat acımasız bir şekilde sılayı imtihan ediyordu.Boran gelecek cevap için sabırsız ve aceleciydi.
Reşit ağayı ve ağaları konağa çağıran boran ağa karar alınması için baskı yapıyor ve istediğini alıyordu. Hüküm verilmiş ve bir aya düğün kuruluyor ve boran aşkına sılaya kavusuyordu.
Ama hoşnut olmayan bir sıla vardı.Haberi alan sıla mardine dönüyor ve bunun hesabıni soracak ve sevdiğini babasına söyleyecekti.Ama töreden kacilamazdi. Boranin er ya geç karısı olacaktı.Havaalanı karşılamaya boran ve adamları kız kardeşleri ve annesi gitmişti.
Tabiki reşit ağada oradaydı.Uçağın inmesiyle heyecan yapan boranin eli ayağına kavuşmuştu.
Ne hayalleri vardı sevdicegiyle.Masum bir güzelliğe sahip sıla boranin aklını başından alıyordu. İnen ve gişe işlemleri biten sıla babasını görür görmez ona doğru hızlıca koşup boynuna sarıldı. Babasının prensesi gelmişti.
Abisi doğan ağada sarılmış sıra borana gelmişti.
Göz göze gelen çift önce bir süre bakisip hoşgeldin hanimagam diyen borana kuru bir toka yapıp hoş buldum dedi sıla .Boranin gözlerindeki sinir koyu koyu olmuştu.Tujelada gelinine hoşgeldin kızım deyince ,sıla boynuna sarılıp kokusuyla mest oldu tujelanin .Tıpkı rahmetli olan annesinin kokusuydu.Hoş oldum anacigim derken ne dediğinin farkında değildi sıla.
Kizkardeslerinide çok seven sıla barana sarıldı onu da çok sıcak bulurken bir boran itici gelmişti.Arabalara doğru giderken boran benim arabama geç sıla konusu caz dedi.
El mahkum binen genç kız halinden hiçte memnun değildi.
Hic konuşmaya niyeti yok belliydi.
Boran neden suskunsun sıla deyince ,ben seninle evlenmek istemiyorum dedi.
Boran güldü karar verildi hanimagam dedi.
Bir aya düğün dernek var sıla dedi.Silanin sinirleri fazlasıyla gergindi. Unut beni dedi sıla boran ağaya.
Benim sevdiğim var dedi.
Gözlerinde kan oturan boran öldürmek zevkli olacak sıla dedi.
Seni benden almaya çalışanı öldürmek çok zevkli olacak sıla ......Kan i devralan boran diğer lakabı yeni
Dehşet i TÖRE ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEHŞET İ TÖREM
General FictionAlın yazımmiş kim bilirdi dehşetin içinde benim gibi töre kurbanı olan rezan ağanın esiri olacağım ben kim miyim TUJELA .... Gizem -gerilim20 Genel kurgu 38" Genel kurgu 28 Genel kurgu50"