BÖLÜM 19

4.1K 160 2
                                    

Çocuk yuvaya mutluluk getirirdi, ama şimdi yokluğu bu mutlu çift için hüzündü.Kuma gelmişti, nikah yapılacaktı.Herşeyde bir hayır var diyen yengeme ağlayarak daha da üzmemek adına sustum.

Rezan ise sinirden kırmızı görmüş boğa gibi burnundan soluyorduki, aşiret toplandı.Rezan konuşmadan önce ağalara hoşgeldiniz ağalar deyince , herkes ayağa kalkarak selamladılar rezanı.

Buraya neden çağırdığım belli ve kardeşimin üzerine kuma gelecekmiş.Benim neden bundan haberim yok ağalar......

Ağalar öylece kalmış ve verecek cevap bulamamışlardı.Konuşun ağalar deyince en yaşlı olan ağa , rezan ağa sen töreyi bizden iyi bilir ve uygulayansın.Çünkü dehşet i töresin dedi.

Evet ben töreyi uyguladım ve berdel uyguladım , şimdi uygulamıyacam .Çünkü kardeşim tedavi olacak Amerika da bu sorunu çözen bir doktor var .Kardeşim oraya gidiyor ve bu kuma alınmayacak duydunuz mu dedi.

Yaşlı olan ağa sonuç ağa deyince , rezan çocuk sahibi olacak kardeşim ve kuma olmayacak dedi.
Tamam mı ağalar deyince birbirlerine bakan ağalar rezan ağa sana 3ay müsaade verdik eğer çocuk olmasa kuma gelir dedi ve gidelim dedi ağa.

Evet benim sevgilim yine dehşet i töreyi konuşturmuştu😙😙😙😙Bu adam aşık olmamak imkansız dı.
Üçüzler uyanmıştı , bunlar beni iyice zorluyordu.ikizlerde iyice büyümüş ama yine de kıskançlık yapıyorlardı.

Eve döner dönmez bebekleri yatırıp , banyoya attım kendimi çok yorulmuştum.
Rezanda gelmiş uzanmiştı.
Banyodan çıkıp yanına gelir gelmez elime yapıştı ve çekti kendine .
Özledim hatunum seni deyince kıkırdayıp , boynuna sarıldım.

Bana bir valiz hazırla hatun dedi , hayırdır deyince iş seyahat i hatun 10gün yokum deyince , yüzüm bembeyaz olmuştu.Neee diye bağırmışım yüksek ses hatunum ne oluyor sana dedi.

10günmü ağam deyince , evet hatun ne var bunda diye sordu.İçim birden fena olmuştu.Onsuz nefes alamazdım ki.
Üstelik 10gün bu 😔😔😔😔😔😔

Ölürüm sen yokken rezan diyebildim ve gözlerimden yaşlar birer birer yol buldu yanaklarımdan.Öyle ağlama ağlama hanımağam dedi .Hazırlan sende geliyorsun deyince sevinçden uçtum havaya Ama ....Düşüşüm çok kötü olmuştu😕😕😕😕

Üçüzler daha çok küçüklerdi, eeee ben ne yapacaktım şimdi. Rezansız yapamazken  üçüzler o kadar yola nasıl dayanırdı.
En iyisi kendi  başına gitmesiydi.

Ama içim kan ağlıyordu.Anne olarak ta görevlerim vardı , neyse beklerdim sevgilimi 😙😙😙😙😙

Rezan sen tek git üçüzler çok küçük yol ağır olur deyince güldü , neden güldün ağam deyince sensiz bir adım atmam ağa kızı dedi.
Allah Allah bu neydi şimdi , olmaz rezan kızlar küçük Amerika çok uzak nasıl dayansınlar aşkım deyince , güzel hatunum onlar gitmeyecek .Senle ben gidiyoz , çocuklar burada kalıyor sevgilim dedi.

Anlamadım deyince annen ve kardeşim buraya geliyor , onlar bakacak kızlara deyince güldüm.
Rezan onlar nasıl bakar dedim.

Bakarlar zaten mama yiyor hepsi dedi .Haklıydı sütüm yetmiyordu.
Hazırlan bu sana da iyi gelecek aşkım dedi.
Biz konuşurken kapı deli gibi çalınıyordu.
Hayırdır inşallah dedi , kapıya giderken .Ağam rezan ağam diye kahya bağırıyordu.

Ne olmuştu yine bu saatte , rezan ne var kâhya dedi.
Ağam kardeşin bulut ağa gelirken kaza yapmış , durumu ağırmış yetişin ağam dedi.
Rezan donup kalmıştı.Bulut kimdi ama bu kahya kardeşin demişti.Ama bulut diye bir kardeşi yoktu ki , yada ben bilmiyorum.
Rezan kim bulut deyince , kardeşim tujela  dedi .

Giderken sinirden yüzü simsiyah olmuştu rezanın .Sakin ol aşkım korkma bir şey olmaz dedim .Rezan bulutu neden hiç söylemedin deyince , tujela o bizi reddetmişti.Buradan gideli çok oldu.
Şimdi ölümü azraili çağırmış , ölümle dansta dedi.

Ah sevdiğim sen çok merhametli ve çok düşkün dü ailesine.Doktor çıkınca bulut nasıl doktor bey deyince  , doktor boyun büktü.Öldü başınız sağ olsun.
Ne deyince gözlerimden yaş aktı
Görmediğim için çok acı gelmişti .Rezan öylece yıkılmış halde gözlerinden yaşlar süzülüyordu.Dehşet i töre ilk defa ağlıyor du.

KARDEŞ ACISıYLA 😢😢😢😢😢😢😢



DEHŞET İ TÖREMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin