BÖLÜM29

2.5K 96 12
                                    

Tujela çıldırmış evlatlarını kaciran rezandan intikam almaya yemin etmişti.

İki aşık nasıl oldu da bu haddeye gelmişlerdi.Sarp bile bas edemiyor ve tujela artık turkiyeye gitmek için hazırlanıyordu.

Berdel bozulmuş ve abisiyle yengesi için ölüm kararından haberleri yoktu. Sarpla evlenen tujelayi büyük bir sürpriz bekliyordu,  Türkiye de..çok kötüydü. Bedelle evlenen bu çift boşanmıştı.Ama unuttukları asla bosanmamalariydi.

Rezan a haber tez duyuldu.Rezan ağa bu olamaz desede kardeşinin canını almak ona düşecekti. Artık  evlenselerde sonuç değişmeyecekti.

Çünkü   berdel boşanmayı istemezdi.Artik tujelada evliydi.
Çok büyükbir hataydı.

Ve amerikada  işi biten tujelada bugün turkiyeye dönüyordu. Ah tujela ah

Evlatlarını  düşünen tujela artik hic bir şey düşünmüyordu, ama başka bi cani zamanında düşünmüştü.

Abisi ve yengesi....ölümün eşiğindeydi. Sarpla evlenen tujela artık hiç bir şey yapamayacak eli kolu baglanacakti.

Bu duyan dehşet i töre için geri sayım başlamıştı.Azrail olarak bu sefer kendi kardeşinin canini alacaktı.Ağalar eve gelmiş rezanla konuşuyorlardı.

Büyük bir gürültüye çıktı Rezan .Evet beklediği olmuş ve sevdiği gelmişti ama ters olan sarpdi.

Yüzünün bütün hatları kazıldı,gözleri alev alan Rezan ,nami diğer dehşet i töre yanmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yüzünün bütün hatları kazıldı,gözleri alev alan Rezan ,nami diğer dehşet i töre yanmıştı. Ve yakacak ti.Ah tujelam dedi, sevgisi hala kalbindeyken intikam almak isterken tujela gelip herşeyi iyice altüst etmişti.
Sarp da gelmişti,onun helali  ve karnında sarpın evladını taşıyan tujela diğer evlâtları için ta Amerika dan geldi.

Rezan ne var ağa kızı deyince ,sende emanetlerim  var Rezan ağa dedi.

Tujeladan devam.

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
Manyak herif kaçırmıştı evlatlarimi senin yanina birakmam  bunu Rezan ağa bunu.
Bi dakika burda  ne oluyor neden rezanin yüzü bembeyaz???????

Dehşet i töre bakışı vardi ,Rezan dedim sustu ,simdi değil ağa kızı dedi. Ama ne vardı ki o böyle susuyordu.
Yanıma gelen adam beş Çocuğumun babası birşey saklıyordu.

Çaresizlik vardı bakışlar da,sanki yardım et dercesine bakıp iç çekmişti.
Usulca sokulup ne var deyince
Ölüm var ağa kızı dedi
ÖLÜM

O an beynim sarsıldı olamazdı berdel bozulmuştu ve abimler ölebilirdi. Ben bu hatayı nasıl yapmıştım. Kanım çekildi ,düşüncesi bile beni mahvetti

Hüküm belli tujela abini  ve kardeşimi öldürecem.

😭😭😭😭😭😭😭😭😭
Olamaz Rezan yapamazsın öyle değil mi deyince maalesef bizim evliliğimiz bitti ,onlarda ölümü tekrar hak etti ağaların hükmü belli dedi.

Agalarda  evden çıkarken tujela kızım hüküm sürdüğü için bu ölüm olacak artık sende başkasıyla evlisin berdel yoktur.

Allahım ben bu hatayı nasıl yaptım???
Abimi ve yengemi getirmişlerdi.Silah kaldıran Rezan ağa önce abimi sonrada yengemi göz kırmadan öldürmüştü.

Abimm diye bayilirken  ,sarp donmuştu adete da. Gözlerinden yas süzülmüş ve affet kardeşim demişti.
Burası mardin kızıl şehri intikam alırdı,can alırdı konak adeta da kanla yikanmisti.

Al kanlara boyandı,Rezan ölüden farklı değildi.
Asel hanimsa aniden fenalaştı, çocuklar feryat figan agliyorlardi.
Unuttukları Rezan ağanın kız kardeşi hamileydi.😭😭😭😭😭😭😭😭


Can alan Rezan ellerini yıkanmış ve annesinin yanina koşmuş tu.
Artık berdelde aşkta yoktu.

Herşey bitmişti.
Gözetim altında olan tujelada kalp krizi geçirmiş ,hayati tehlikeyi atlatamamış, yoğun bakımda yatıyordu. Vahşete kalbi dayanamamisti.

Kara bulutlar mardinin  üzerindeydi, kabkaranlik bir düşman vardı Rezan ağanın artık tujela

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kara bulutlar mardinin  üzerindeydi, kabkaranlik bir düşman vardı Rezan ağanın artık tujela ......

DEHŞET İ TÖREMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin