Kim di ????
Bunu bilen sadece barkandi.
Konakta herkes toplanmıştı. Kızlar biliyordu ve sessizce bekliyorlardı.
Ama buna kızan bir kişi vardı oda Şirat can .Ablalarinin böyle kurbanlık koyun gibi beklemesini kaldiramazken,ne yapacağını bilmiyordu.
Üçüne de çok seviyordu.
Tujela artık ağlamaktan bitap düşmüştü.Yeterliydi,hiç mi nefes alamiyacagim ,diye söylendi.
Yüreği kaldirmiyordu bu yükü torelerden,bıkmıştı.
Simdi güzel melekleri kurban ediliyordu.Dehşet i Törede artık yorulmuştu.
İste o an konağın kapisi aralandi
Bu şimdi barkanin gelmesiyle ,gergin ortam iyice gerilmisti.Rezan ağa buyur etti damat adayını,içeri ilerleyen Barkan ve ailesi koltuklara oturup beklemeye başladı.
Agalarda gelince tujela kızlarını çağırmak için ayaklanirken,boran ağa sinirden yerinde kipirdanip duruyor ve babasına bakıyordu.
Yalçın ağa kızlar gelsin ve bitsin bu iş deyince kızlar içeri teker teker girdiler.Barkan ağa şaşkındı.
Üç güzel melek girince ne yapacağı ni sorguladı.
Ne yapacağını şaşırdı baya saskindiBoran haydi bitir şu işi deyince barkanin içini intikam ateşi sarmıştı
Baran üzüntüden kimsenin yüzüne bakamiyordu.Barkan bekledi ve ortaki olsun deyip ,öylece bırakıp herşeyi dışarıya attı kendini ...
SELİN NAZ
SELİN NAZ
SELİN NAZO selin naz demişti.
Yıkılmıştı genç kız olamaz deyip ,çöküp kaldı oraciga.
Bitmişti hayalleri ,acıyla feryat etti.
Olamaz diye .Annem diye tujelanin boynuna sarıldığı an iste o an tujela bu acıya dayanamadı ve oraya yıkılıp kaldı.
Annem diye feryat ediyordu kızı.Rezan donup kalmıştı.Herkesin hareket kabileyeti kaybolmuştu.
Tujela gidiyordu.Boran ağa hemen kucaklayıp ,arabaya koşturdu,Rezan ağa kızlar herkes ağlıyordu.
Sıla sok geçiriyordu. Akli almıyordu.
Koskaca hanimaga ölüyordu.
Tıkanmış bir yumru oturmuştu boğazına sesi çıkmıyordu.
Bu çok kötü olmuştu.Sarp ağada öylece kalmis ,boranin ardından hastaneye koşmuştu.
Sevdiğini kaybediyordu.Dayan sevdiğim diyen ilk kez ağlıyordu. Rezan ağanın sarpdan farkı yoktu.
Bütün hayatini adadığı kadını ölüyordu.Lanet etti törelere. Almıştı yine töre sevdiğini tujelasiz yasayamazdiki .
😢😢😢😢😢😢😢😢😢Artik sona geliyorlardı. Azrail bir daha sahnedeydi.Dehşet i törenin kalbini söküyordu.
Kendi azrailken simdi gerçek olan azrail onun canini yakıyordu.
Yüreğine hançer saplamisti.
Hastane acil servisini önü ana baba günüydüİçeri ameliyati gireli tam 7saat olmuştu.Kimse birşey demiyordu.Boran Rezan ve baran çıldırmış gibi ameliyatından çıkmasını bekliyordu.
Ve doktor üzgün surat ifadesiyle ,rezan ağanın yüzüne bakıp ,üzgünüm hasteyi kaybettik ,başınız sağolsun. Deyip bırakıp gitti.
Evet evet tujelamiz ölmüştü.
Rezan ağa öyle bi feryat ettiki Allahım yardım et ne olur diye sabir diledi.Ve o an Rezan ağada oracıkta yığılıp kaldı.
Oda bu aciya dayanmadi ve öylece kaldı l ve oda öldü oracikti.İki aşık bu dünyada değildi.
Herkes ağlıyordu. Artık bitti herşey .
İki aşık birleşmişti artik sonsuzlukta...Bu masalda. Burada bitti.
....SON....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEHŞET İ TÖREM
General FictionAlın yazımmiş kim bilirdi dehşetin içinde benim gibi töre kurbanı olan rezan ağanın esiri olacağım ben kim miyim TUJELA .... Gizem -gerilim20 Genel kurgu 38" Genel kurgu 28 Genel kurgu50"